Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy plussz F-es és egy plussz R-es burkolatom is, de egyik sem 100%-os... Az R-est még festeni kell, az F-esről hiányzik pár felfogató hely. Az igazság az hogy elakarom adni a motorom és ahhoz adnám a burkolatokat.
Hello mindenkinek!
Nincs valakinek nsr 125öshöz idoma (90es évjáratuhoz)?
hello mindenkinek!
ha valaki tud küldjön képet honda nshengerről!vagy amin látom a kipufogóvezérlés alkotóelemeit!nagyon fontos lenne!
előre is köszi!
Itt a tavasz gyerekek! Hát ezt nem hiszem el.......ekkora szar időt........remélem hétvégére eltünik.................egész télen nem volt szinte semmi ho most meg.........
Esőőőős! Én itt nálunk inkább havasnak mondanám
nekem van elsőröl robbantott rajzom de majd csak késöbb tudom belinkelni most rohanok előadásra addig is sok sikert a szereléshez

ez a fránya esős idö végig ien lesz a héten állítolag
Vagy mielőtt szétkapod az egészet, csavard le a fékcsövet a tartályról. Kezd el pumpálni, és ha nem nyomja ki az olajat, akkor kapd szét és nézd meg a karmantyúkat.
Ne tévesszen meg a rajz, ez a hátsó féké, elsőről nem találtam.
Szedd le a fékkart és húzd ki a munkahengert, azon lesz a 2 db karmantyú.
Az a gumikarmantyú hol található? Egyépként sehol nem folyik az olaj... eztért is olyan idegesítö h nem fog semmi sem. (mondjuk a munkahengerek rohadt nehezen mozognak...)
Nekem ugyanez volt a gondom: hiába légtelenítettem nem keményedett fel. A problémát egy kis biszbasz gumikarmantyú okozta, ami a sok használattól fellágyult, és emiatt elfolyt mellette az olaj.
Figyu, igazából nemtudom mi lehet a baj DE: nézdd meg, hogy nem szivárog-e sehol az olaj, ha nem akkor vedd ki a fék dugattyút, sztem az a baj, vagy rendelj rá gumikarmantyút, vagy felújító készletet pl. italmondo.hu
Szevasztok! Most fejeztem be a fékcső cserét az NSR-emen, de hiába dolgoztam vele, mert szart se fog egyszerüen nem keményedik fel a fék! feltöltöttem olajjal, próbáltam légteleníteni, rengeteg levegő kijött, de akkor sem fog a fék... Tudja vki h mi lehet a baja?
Én ugy tudom hogy itt még csak NSR-ekhez való könyvek forogtak.

POCOK esetleg szólj hozzá a témához, mert te vagy az illetékes, de a te oldaladon is csak az NSR-ét találtam.
Segítsékét kérném. Nem tudjátok honnan tudnám letölteni az NS125F-hez szerviz könyvet?
LokiTomi!
Én odaadom szivesen az áráról meg még megegyezünk
na hali
én 3500-ért vettem, 12V 4Ah
nagyvas.hu
csao! Ma is gurultam pár kmáert! Most tartok 290 km nél kb 2 nap alatt
Valaki nem tudja hogy mennyi egy olcsobb fajta aksi? (12 volt)...
Add nekem a tied, és két nap múlva írom az észrevételeimet
Valaki nem akar írni ebbe a boncterembe az új macskalápmpás NSR-ről?Mer most csak ez a régebbi van
köszi a választ!
még egy kérdés:
az előbb beröffentettem a gépet, és néztem a power-szelepet (azt még talán nem keverem össze semmivel, de a biztonság kedvéért jobb oldalt, kör alakú, két bowdennel), és azt figyeltem, hogy amint 2000 környékére ér a furdulatszámmmérő, megmozdul. Ezek szerinte nekm alapból nyitva van a powerem?
Nem igazán hiszem hogy nagyobb baj lehet, illetve de, belemész egy nagy gödörbe
jah inkább vegyél egy izzót minthogy nagyobb baj legyen meg nem egy nagy összeg pár száz huf
Jó jó, nem figyeltem oda, bocsi, akkor lehetséges, de még mindig nem biztos , kell egy multiméter és meg kell mérni, vagy csak le kell szarni hogy hogy möködik és venni zót és kész