Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt csak a pontos villamos rajz mondja meg de ha egyszerre égett ki a jobb első-hátsó akkor vszinű hogy közük van egymáshoz...
Nem igazán, mindegyik párhuzamosan van, hogy azért világítsanak ha kiég egy.
Ezt magyarázom! bal oldal első hátsó sorba, és jobb oldal első hátsó sorba ezek ketten meg párhuzamosan!!! Nem igy logikus???
Sorba? akkor ha kiég nem világítana a másik se
Jobban teszed ha megnézed azokat amelyikek nem égnek mert ha sorba vannak kötve számíthacc arra hogy ki fog égni a másik oldal is a megnövekedett áram miatt. Amugy ez az égő halogén csak a fasz tudja miylen foncsorba való.

Az NSR 125F-be sima wolfram-vákumos izzó való nem halogén.(ala örök mécses) szart se lehet vele látni.
Nah szijasztok! Ma is tettem bele még 115 km-t és k..vajo volt! Lasan szervezhetnénk egy szerpentínezést!
hát egészség szempontjábol sztem nem nagy gond a gépnek max kevesebbet huz le az aksibol
mert a cbr-en eleve igy van tervezve a lámpa
szoval ha a motorodon elvileg két lámpának kéne vilégítania és csak akkor büntit kapsz én ezt hallottam de nincs tapasztalatom csak hallomásbol tudom
hát, szerintem azért nem büntetnek meg érte, mert ha belegondolsz nagymotorokon (pl. Cbr 600 RR) is csak az egyik volágít, még akkor is, ha a tompítottat használja. Csak nem tudom, hogy ennek így kell-e lennie, és hogy ez mennyire egészséges a gépnek.
hát pedig én ugy tudom a yard büntet érte de ebben nem vagyok biztos
nekem akkor nem égett csak az egyik mikor az egyik égő kiment.

az égős kérdésről jut eszembe, hát szerintem nem olyan az eredeti égő legalábbis nekem aszem nem ilyen van benne
Én is így gondolom. De az egyik ismerősöm Nsr-jén mind a kettő világít.
mér lenne baj?helyzetjelzőnél elég az
Hali!
Az gáz, hogy nekem a mocin helyzetjelzőnél csak a bal első és bal hátsó lámpa világít? (egyébként tompítottnál meg a többinél minden rendben)
Nekem normális H4-es halogén van benne!
Ez nem tudom milyen lehet!
De valamilyen ügyesebb ember átcseréli neked a foglalatod ha jó a lámpába!
NSR-be milyen égő van eredetileg ? Mert ha ez eredeti akkor nem lehet hozzá venni ezt az égőt akinek mutattam senki se látott még ilyet. légyszives valaki küldjön egy képet amilyen égő jó bele. előreis köszi
Hop meg mégegy dolog amit elfelejtettem. Van valakinek tapasztalatja , hogy honnan lehet beszerezni olyan likométerlapot ami hitelesebbé tenné egy 125 -ös moci 50 -es legalizálásához? Elöre is köszi a válaszokat!! PÁPÁPÁ
Sziasztok!!
Tud valaki eladó kipufogót NS 125 R hez?
vééééééééégre!!!!!!motoroztam!áááááááááááááá de jó volt......csak kicsit mentem, de ennyi idő után huuuuuu.......ez volt a nap fénypontja........ imádom a gépet remélem holnap lesz kis jó idő legalább 1 óra.......
Akkor lent találkozhatnánk!
Engem nem nehéz megismerni!Ha látsz a nagy beton magaslaton egy kék
nsr-t akkor az én vagyok!
Az szinte tuti hogy van itthon,apám nagy skoda mágus volt
Köszi a segitséget!
hát én bejártam itt egy csomó autosboltot meg mocis boltokban is voltam és végül találtam itthon
egy skoda 120-as fuvoka készletébe. Szoval ha valahol kapsz olyat akkor az is jo lesz bele, menete mérete ugyan az
Nem akarja senki leírni tapasztalatait a boncteremben utolsó szériás nsr-jéről??
húha, akkor jó lesz a gyári is
A felni aluból van, többet nem tudok, a kipuff meg ha haverokon keresztül veszed akár lemehet 20asra is, de inkább 40-50 az arrow, jollymoto meg 110.