Naja megy ez is, de elég zavaró (mondjuk annyira nem hangos, viszont a motor igy is úgy ketyeg mint egy svájcióra, nem véletlen svájcból hozták :)
Érdekes egy model egyébként, mert az USÁban készült (Michigen) japán Mazda gyárban
Turbot vegyél, az az igazi élmény, Camaro-k is dögösek, de a gatyádat ráköltöd naftára
Ha meg a V8-on besz@rik vmi az keményen zsebbenyúlós...
Persze a feeling az iszonyat
kadettünkbe is búgott, akkor amikor benyomtad kuplungot, még lazán több ezer km-t ment utánna, és nem ebbe halt bele szegény , nem lett kicserélve mivel eladtuk a francba, nevetséges áron, azért meg ne várjanak túl sokat
Ettől tartok én is, mert 0 olaj volt a kuplungtartályban, ráadásul szervizben állt az autó, mondjuk kegyetlen olcsón vettem, szóval annyira nem izgat, de igy is 70E csak az átiratása
Tartok attól hogy a kuplungtárcsa is olyan lehet mint egy polirfelni, remélem a kinyomószerkezet nem
halt be, az a Mitsun annó 3 darabba volt törve (igaz akkor sebességeket sem vette)
Ez most gurulóképes csak búg a kinyomócsapágy.
De azért szurkolok hogy ne legyen még egy pár rejtett hibája, ez a legidegesítőbb, szeded szét, és akkor még hoppá ez is szar meg ez is, és így azért nem kéne összerakni , azért jó a motor, könyebb szerelni , de azárt én is akaerok majd autót egy chevy camaro -t
Ha ti csináljátok akkor ingyen van csak azt a buzi csapágat kell megvenni, ami lehet hogy tényleg nem olcsó , valamelyik kicsi szar alkatrésznek olyan irreálisan magas ára van
Na srácok, vettem egy Ford Probe GT-t (2200T) és kuplungcsapágyas, szóval sürgősen kéne a zseton a
javitásához, ezért a metálzöld Honda NS 125R-em el szeretném adni és minnél sürgetősebben, akit érdekel
elér mobilon (06-20-3875220) v. MSN : nord72@gmail.com esetleg SkyPE ha online vagyok (Nord72)
Képek az infómnál és a képesmotoron.
Ok. Szóljatok ha mentek az E-ringre, Csak nincs a ruhán még térdkoptató(Öntapadós), hol lehet olcsón kapni? Kecskeméti Gokart pályát hogy lehet elérni, mennyi lehet 1 délután?
a kecskeméti gokartpálya aszfaltja jol tapad. kis vasaknak valo leginkább a pálya, nsr oda pont jó.
euroringre is elég az nsr, bár ott elöbb fognak letolni a nagyobbakkal. izlés kérdése
Norbi! A Blackdragon irt hogy elem volt pályázni Örkényben!... Sztem fasza bár nemtom hogy a te mocidnak milyen a teljesítménye! Nekem 27 LE és nem a leg harapósabb! De k...vajo volt! Kilehet használni a motort azon a pályán sztem! Én nagyon élveztem! A térd lent minden kanyarban! Ha megyünk legközelebb akkor iro jo? CSOCSE
Érdekes egy model egyébként, mert az USÁban készült (Michigen) japán Mazda gyárban
enginebay
Na nem OFFolok tovább :))
Bye,
Nord
Ha meg a V8-on besz@rik vmi az keményen zsebbenyúlós...
Persze a feeling az iszonyat
Probe1
Probe2
Tartok attól hogy a kuplungtárcsa is olyan lehet mint egy polirfelni, remélem a kinyomószerkezet nem
halt be, az a Mitsun annó 3 darabba volt törve (igaz akkor sebességeket sem vette)
Ez most gurulóképes csak búg a kinyomócsapágy.
Üdv,
Nord
Ha tudsz gyorsabb megoldást jöhetsz szervizelni :D
Üdv,
Nord
A motornak semmi baja nincs, a piros NS-t rendbehozom és magtartom...
Nem kell 2 motor, minek ?
no comment...
javitásához, ezért a metálzöld Honda NS 125R-em el szeretném adni és minnél sürgetősebben, akit érdekel
elér mobilon (06-20-3875220) v. MSN : nord72@gmail.com esetleg SkyPE ha online vagyok (Nord72)
Képek az infómnál és a képesmotoron.
Bye,
Nord
euroringre is elég az nsr, bár ott elöbb fognak letolni a nagyobbakkal. izlés kérdése
tőle kérdezd meg hogy milyen mert neki van Nsr-je
üdv