Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak kipróbáltam vmit, azért nem öltöztem be
Megoldás: vegyél sisakot
Mentem egy kört sityak nélkül és majdnem leesett a hajam a hangtól. Bár az is lehet, h még hideg volt a motor és azért volt nagyon hangos.
Hát nemtom mi a vékony és mi nem, de Pollini cucc.
Durvás a kipuffod. Vékony lemezböl van? A Dobba tömj 1 csomó kipuff gyapotot és ha minden igaz csendesebb lesz.
Hali, sikerült megcsinálnom a mocitmat, mondjuk nem volt nehéz, mert csak az akksit kellett feltölteni . Az indexvisszajelző viszont tényleg kegyetlenül megszívatott, de beleraktam, csak kár h kontakthibás, lehet egy kátyúután szedhtem szét megint az egészet, na mind1. Van viszont újabb kérdésem. Kkkkkkuuuuegyetlenül hangos a kipufogó, szétszedtem raktam bele némi cumót, de nem sokat ért. Más valamit lehet még kezdeni vele?
megnéztem én is a linket hát tényleg sok rajta a marhaság, jah és egy nsr legalább 130-140et visz, legalábbis az enyém is birja ezt teljesiteni

http://www.nsr125.com/tech.htm és itt egy link ami talán többeknek hasznos lehet
Mert most hideg van, és valszeg keveset kap, ha 20 fok lesz, akkór próbáld
Kicsit sarkosan fogalmaztam, nem tök rossz, csak vannak rajta helytelen információk is.
Pl.: 1987-es NS 125 R-nél azt írják h elől egy tárcsa fék, holott dupla van (a képen is dupla látszik).
1989-es NSR 125 R, az NS 125 R képe van bent helyette és az adatok sem jók mindenhol, de ebben nem vagyok biztos. Azért a nagyja ok. Szal gondolom máshol is lehetnek csúszások benne, mielőtt sok pénzben fogadnátok valakivel ezek alapján, azért nézzetek utána máshol is.
Amúgy jó az oldal, sok mociról sok infó fent van, nekem tetszett.
Miért van az hogy ha eléri a 7-ezres fordulatot a moci olyan mintha hideg lenne ropog,deközben nem is hideg.Mi lehet a baj???
Köszi az infót seácok
Elég sok hülyeség van rajta
http://www.motorcyclespecs.co....
Jó ez a honlap, csak sajna tök rossz infók vannak fent rajta, szal ne vegyetek mérget arra amit itt olvastok.
De enyém már nem valami stabil cross gumikkal, hirtelen mozdulatokat nem szívleli, míg egy nsr itt még teljesen stabil, mtx nek is elengedem a kormányát gurul, csak ne keljen kanyarodni
neked legyen igazad! :-)
Nem hinném, mtx em is megy 110et, akkor tiédnek illene egy 130-140 körül
Ne a tankon üljél
most értem haza mentem egy kört. Szét fagyott a tököm olyan hideg volt a tank :-) De megérte! 9ezren,120km mutatott az ora,de remélem hogy nem a végé volt. :-)
Mentem már vele 100km főleg városban, és csak kezem fájdult meg, kicsit vastag nekem a kormány
Igen? nekem 140nél többet nem sikerült kicsalni(86kg vagyok, és f es motorral) viszont gyorsulgatni jó, csak az a lyuk ne lenne megindulás elött, de ha már megindul megy, csusztatni kell kuplungot és akkor megy rendesen , meg városba is jó dolog
gyárilag 164-t
Meg nemtudtok használtidomokat olcsón?
Azt szeretném megtudni ,hogy az nsr125r mennyit megy gyárilag végre??
a 160as mennyi lehet kb? 32-35?