Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze ha nem folytott mert azok olyan 15 lovacska körül vannak
125ös hány paci?
Szóval ugyanolyan blokkunk van, csak nekem 180as
Most már értem.
Amelyiken 12voltot mérsz az már rég halott
Eléggé egyszerre írtuk
Hát igen , mindig a sportblokkok lettek áthangolva, a régebbi mtx nek meg az mbx el azonos a blokkja
és az mtx-nek meg az mbx-nek is ugyanaz
és az nsr-nek meg a crm-nek ugyanaz, csak a crm berúgós
Köze nincs, mtx nek és ns 125nek ugyanaz.
alakinek nincs olcson gyujtáskapcsoloja? NSR 125 duplakereklámpás
Enyém még bejáratós ezért csak 1-2esben próbáltam a powert, de ott húz rendesen.
Ja, én úgy mértem, h rajta volt a világítás meg miegymás. A blokk meg szerintem némileg eltér.
nekem 7000 től indul meg,de 9000 után már csak hangja van. Ez igy természetes? Az NS125F-nek más a blokja mint az NSR125F-nek?
szal amikor töltöd, ott is a töltő nagyobb feszültséget ad ki, mit ahogy a motor is amikor jár. Ez azért van, mert terheléskor esik a feszültség, és 12V-13V-on már elég rendes áramot le tud adni az akksi.
ez úgy jön ki, hogy egy-egy akkumulátor cella 2,4V-os(ezt lehet, hogy fizikából vagy kémiából tanultad is), és 6 van sorba kötve
nah legalább én is okosodtam
úgy, hogy egy teljesen feltöltött akksi üresjárási feszültsége 14,4V
szerintem sehogy
Amúgy meg 12 V-os akksi, hogy tud 14V-t?
Lehet, h csak szimplán lemerült az aksim, mert vasárnap kifogyott a beny menet közben, de nem jöttem rá egyből mi a gond, ráindítottam 1-2x. Aztán leeset mi lehet, belenéztem a tankba, volt benne még pár deci megdöntöttem, mgráztam, aztán próbáltam indítani, hátha kapott egy kicsit a rázásttól, de nem. Ez a pár indítás is rátehetett még egy lapátal. Feltöltöm, berakom, ha nem megy akkor leölöm a boltost, és elmenekülök egy nagyobb akksival .
Mondtam a fószinak, a motorossboltban,h nagyobb kéne nekem, de kihozta és láttam, h nem fog beférni. A mostani pont belemegy, amúgy vadi új. Tültés közben viszont az egyik cella szinte egyáltalán nem bugyog vagy mi. A fordulatszám pedig (lehet h ez normális) felmegy 7ezerig, ott picit gondolkozik, mintha tiltana, majd eléri a nyolcat aztán power. De ha 1esben csőgázon indulok és meleg már a motor, akkor semmi, egyből felmegy 8ig, power váltás és hasít mint a nyíl.
Hát a hétvégére nem mondanak valami napsütéses időt
Aksis téma, nekem is csak 12V 4(mili)amperes van benne, tennék én bele nagyobbat csak azok nagyobb helyet igényelnek és még ezt is be kell gyömöszölni a helyére .Tervezem h kicserélem a légszűrőt ami ugye elég jelentékeny helyet fogalal és sport lesz benne akkor egy kis hely is felszabadul ( kb a mostani aksi kétszerese beférne) szal nagyobb aksit is tervezek és jobban fog indulni remélem.Igy néha van hogy 2-3 indítás után ha nem megyek vele elég sokat akor lehet tolni a mocit...
Tegnap mentem a vasal a havernak megmutatni hogy mit vettem.(motor szerelő) Kipróbálta és szerinte oké a moci.Egyböl légszürő kukucs.A szivacs az még talán gyári lehetett mert teljesen el volt öregedve.Hajtómű olaj olyan folyékony volt mint a víz és korom fekete. Haver szerint jo a blokja.Kap uj fényezést,üléshuzavot és go