Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is akksira tippelek. A motor alapjáratán ahogy Dani mondja legalább 14 voltnak kéne lennie a feszültségnek, gázadáskor pedig lehet 16-is vhol ott szól bele a fesszabályzó persze ha fesszabályzó előtt méred még több is. Én jártam ugy hogy votl egy félig döglött akksim tehát mikor mentem vele pont mindig feltöltődött még annyit hogy a következő indításokat elviselje. Feltettem egy este tötőre csak épp szemüveg nélkül egy fokkal feljebb tettem rotyogott is szegényem egész éjjel
Reggel betettem inditottam fasza. Dután iskola elől inditani akartam akkor meg csak ooooooh. És vége. Meghalt utána már fel sem vette a töltést.

Amugy ha szar az akksid akkor a kipufogószeleped sem működik rendesen már ha NSR-ed van. Aztán össze vissza jár 7000 körül a fordulatszámmérő, meg foylamatosan égnek az indexek mert a villogóautómatát nem tudja az áram átbillenteni másik állapotba.
aksinak inkább 14 volt körül kell lenni ha jár.
Ja, és a 12V 4Ah-s akkumulátor elég egy ilyen motorba? Gyárilag azt ajánlják, hozzá. Nektek milyen van?
Izzók tuti jók, kivéve a visszajelzőt (az a 3W-os), valószínű, h amiatt van, mert amíg működött addig villogott a bal oldala is. Az akksi terhelés nélkül maxon van világítással együtt is 11,8 körül. Melelsleg pénteken vettem, átvittem a szomszéddba, aki autóvillamosági szerekő, szóval ért hozá, feltöltötte meg ami kell. Kipróbáltam és ment is. Megnézem más akksival, ha úgy indul akkor akksi garanciával csere, ha nem indít, akkor pedig az önindítót kell szétkapni. Bár azt is szétkaptuk miután megvettem és úgy nézett ki mintha most szedték volna le a gyártósorról. Na mind1, kösz a véleményeket, csütörtökre megoldom a rejtélyt.
Tudnak ezek a harkovi mérnökök, de én is az akksira tippülnék első sorban. Indexnél meg az izzóra.
Nézd meg jók-e az izzók. Egy kiégett izzó is meg tudja bontani a rendet. Ha valami keresztben van kötve az szintén. Ettől lehet az is h elmegy indításkor a feszültség. Nem lett szétszedve mostanában a motor? Mert ha igen, lehet h valami félre lett kötve. Nézd meg azt is h gyújtásnál ha féklámpa, duda, minden egyszerre megy (tehát van néki terhelése) akkor mennyit esik a feszültség. Ha esik, akkor valszeg van egy döglött akksid. Indításnál azért esik annyit, mert az önindító nagyon zabálja az ampert. Ha nem esik jelentősen, akkor sok minden lehet: zárlat, önindító, keresztbe kötés, még az is lehet h a kiégett izzó miatt van, bár az azért kemény lenne, de ki tudja.
Szerintem csak csontig lemerült az aksid, nem szeretik ezt az aksik, mélykisülés nem tesz jót nekik
Hát, remélem nem kell leásni a reléig, hanem egy csere megoldja a dolgot.
Hát igen!

Az indexel nekem is meggyűlt már a bajom, nem egyszer...
Szópatós tud lenni, mert pl nekem nem a gyári van, hanem "kis" idexek. Nos, és ha már kiég, vagy nem éritkezik rendesen!!, mert olyan is lehet nálam, akkor már zörög a relé, és csődöt mondott a rendszer.

Remélem neked könnyebb dolgod lesz, mondjuk én már megtanultam mit hogyan.
akor majd holnap válaszolok
Jajjj, jó h szóltok , a bal oldalon mindkét index csak világít nem villog, a visszajelző meg kiégett (amíg jó volt, addig villogott is). Számíthat ennyit egy olyan kis biszbasz égő, h ha az kiég akkor megbontja az egyensúlyt? Ja és hányas égő kell az indexbe? Mert tettünk egységesen 10w-ost, de ez talán sok. Na mára befejeztem.
Szomszédnál ráteszünk másik akksi (autószerelő mindkét srác), ha úgy megy akkor csak az akksival lehet gond, de azért megnézem a kábelt is. Még jó, h a van két+1 (faterjuk is) autószerelő szomszédom, meg egy autóvillamossági (szemközti szomszéd) is . Ettől függetlenül nyaggatlak titeket is, több fül többet lát v mi . Megnézem azért a kábeleket is, köszi...
nézd meg a biztosítékot esetleg cseréld ki és nézd meg másikkal, a kábelezést is nézd meg lehet áthuz valahol ha valameik kábel esetleg megsérült. az elektronikához anyira nem értek de ezzel probálkoznék elöször
Na, ma is járattam egy kicsit a gépet, és közben újabb probléma merült fel . Történt, h lefulladtam egy stop-táblánál , ez még csak hagyján, próbáltam indítani, de semmi. Félretoltam, megnéztem a világítást stb. (full új az akksi), minden jó, próbálom indítani, de csak nyöszörög az indító, megjegyzem egy nappal előtte pöcc-röff indult. Betoltam, úgy beindult, othon lemértük, alapból 11,90V, gyújtással is kb. ennyi, de ha ráindítok leesik 6ra, ha 2 másodpercig nyomom az indítót, akkor meg még lejjebb. Kérdem én, mi lehet a gondja? Ha volt hasonló esetben részetek várom a megoldásokat. (zárójelben, a pöcc-röff indítás és a mostani eset között kifogyott a benya menet közben, próbáltam ráindytani mígnem rájöttem, mi a hiba, de mikor megjött a benzin, utána már nem indult, csak betolni lehetett, azóta van ez a gond)
Zsír ez az MTX, nem tom mi bajod vele.
Az én NS-emen nem így néz ki a power... érdekesss...
Úgy néz ki lesz gázos hátsó telóm is, mert ül a segge a gépnek, valszeg elment az olaj a telóból és a srácnál van elfekvőben egy gázos, már csak alkudni kell rá jól... az a baj a tavaszi felújításokkal, h az ember egyszer elkezdi csinálgatni és egyszerre mindent ki akar rajta cserélni... sajnos ebben csak a pénztárca szab határt.
Egy kis pöcök mozgatja, a vízpumpa mögött van, hozzáér egy kis tengelyhez amin egy lemezke van és ez elzár egy kamrát a kipuffnyílásodnál
Inkább ne
Azaz olajtartályból a full syntet keverné hozzá, a benzinbe pedig fél syntet öntenék.
Újabb kérdésem van Mivel bejáratós a motorom, közvetlen a benzinbe is töltök olajat. Na most,olajtartályban Castrol R2 full synt van, amit most vetem az viszont csak fél synt Castrol SuperTT, beleönthetem ezt a benzinbe, lehet keverni a kettőt?
Csá hangya. Fasza az nsr, láttalak délelőtt szolnokon a közlekedési előtt én meg pont ma szaladtam be a ts-hez a szervízkönyvemért, meg levizsgáztam B-s kreszből
köszi. És mi vezéreli? Mert én eddig ugy tudtam hogy két fajta van. Az elektromos és a bovdenes,de ezen vezeték sincs. Esetleg leszakadt? :-)
Link lemaradt
http://vdani666.extra.hu/2006_...
Jó otvarul néz ki, de erre futotta , de fog ez még változni
Link lemaradt
Az a powered, nézd meg itt, ugyanolyan blokk van benne mint az mtxemben:D