Egyik legjobb barátomnak van egy NSR 250SP, ami már 360cc-s :) No, hogy ez a gép mit megy...hát... jó, a srác 2T fan, motorszerelő egyébként BP-n. Szóval szerintem nem kell mondanom, hogy saját tervezett hidroformázott kipufogók, tervezett membrán és ház, 38as karbik, saját maga moddolt hengerek és hengerfejek, viszont a főtengelyt nem volt hajlandó elárulni, hogy mit módosított rajta..
Alapvetően az nsr sokkal túrásabb mint mondjuk egy korabeli aprilia, ebből fakad minden.
HA reszelnék a cuccon, biztos a kiput bántalmaznám először a powerrel együtt, mert az a 150 vagy mennyi fok amire visszacsuk az tényleg nagyon túrás, vagy afelét látatlanban el lehet köszörülni.
(állyíani, akármi)
Oszt, ha már peng a gép, lehet fejezni.
Atisrace mondta egyszer, hogy a sima 250 és az sp között annyi a difi, hogy az sp megy 150 felett is a sima meg nemigen, viszont 150 ig mintha dízel lenne, mindenhol megy.
A fej is nyilván ehhez való a kipuval együtt.
Nem tudom neked milyen végzettséged van, de vagy azért értesz hozzá mert tanultad, vagy mert sok év és tapasztalat, utánajárás, miegymás van mögötted. A srác sport légszürövel jött... szerintem ne ö fogjon reszelöt a kezébe.
mérnöki ismeretek nélkül? aki ezt mind elvégzi gépek, programok és (magasabb fokú) fizikai ismeretek nélkül, annak olyan keze van, hogy meg kel csókolni. és van olyan cdi ami nem engedi kiforogni a motort
NSR-ben nincs folytás nélküli gyújtás! Sőt, folytással ellátottat sem láttam még !
Továbbá sportszűrővel max placebo hatással növeled a teljesítményt (több nem lesz, csak úgy érzed.)
Nagyobb karbival viszont érdemes próbálkoznod, olyan 35mm-ig max .
Viszont én ha NSR-em lenne... Első körben az égésteret (formáját, préstávot, présteret) alakítanám át (jó pár pacit tud adni!) , utána pedig a hengerben lévő felömlőket kiömlőket dolgoznám át, hogy menjen is az a motor.. Mert hiába a nagy ablakok a hengerben, ha alacsony a teljesítmény ! Pont az NSR az, ahol nagy ablakokkal rendelkezik a hengered , és mégis alacsony teljesítményű (ahhoz képest, amennyit tudhatna) . ( Ha az égésteret és a hengert átalakítod fordulatra, kb30-40%-al több teljesítményt tudsz kisajtolni a mocidból, minden más cseréje nélkül...igazából a hengerfejet és a hengert sem kell cserélni, csak egy picit átdolgozni!)
Aztán egy olyan kipufogót tennék fel a motorra, ami tesz is valamit a hengerért, nem csak a hangot tompítja (teljesítményt pedig visszafogja) .
Srácok sportlégszürővel majd karbi állítással tudom fokozni a teljesítményt? Valamint tudtok helyet ahol tudok venni folytás nélküli gyújtást az nsr-be?
Helló Honda nsr 125 be lett rakva ledes index és nem jó a gyári indexrelé milyet vegyek bele (2 polusu van benne gyárilag, az index nemtudom hány watt-os)
Sziasztok nem sikerül kivennem ezt a fránya tartócsavart,esetleg bővebben valaki le tudná írni ,hogyan kell?
A bal oldalon 17-es hatlapfejü anya,a jobbon 10-es és 8-as imbusz van.
Hát....nekem még az is elég messze van, de végső soron megoldható. Merre van a lakás? Vagy valahol máshol találkoznánk? Mondjuk az nekem nagy segítség lenne ha valahol Fehérvár felől a városon kívül találkoznánk, mert nem nagyon ismerem Pestet. Nem sokat jártam arra.
HA reszelnék a cuccon, biztos a kiput bántalmaznám először a powerrel együtt, mert az a 150 vagy mennyi fok amire visszacsuk az tényleg nagyon túrás, vagy afelét látatlanban el lehet köszörülni.
(állyíani, akármi)
Oszt, ha már peng a gép, lehet fejezni.
Atisrace mondta egyszer, hogy a sima 250 és az sp között annyi a difi, hogy az sp megy 150 felett is a sima meg nemigen, viszont 150 ig mintha dízel lenne, mindenhol megy.
A fej is nyilván ehhez való a kipuval együtt.
A fejben igazad van, bár az sem ala és omega, az sem bitang rossz, de lehetne súrolgatni...
Alapvetően a kipu nagyon utcai rajta (szerintem) ebben sokkal ygnegébb mint mondjuk egy aprlia.
Továbbá sportszűrővel max placebo hatással növeled a teljesítményt (több nem lesz, csak úgy érzed.)
Nagyobb karbival viszont érdemes próbálkoznod, olyan 35mm-ig max .
Viszont én ha NSR-em lenne... Első körben az égésteret (formáját, préstávot, présteret) alakítanám át (jó pár pacit tud adni!) , utána pedig a hengerben lévő felömlőket kiömlőket dolgoznám át, hogy menjen is az a motor.. Mert hiába a nagy ablakok a hengerben, ha alacsony a teljesítmény ! Pont az NSR az, ahol nagy ablakokkal rendelkezik a hengered , és mégis alacsony teljesítményű (ahhoz képest, amennyit tudhatna) . ( Ha az égésteret és a hengert átalakítod fordulatra, kb30-40%-al több teljesítményt tudsz kisajtolni a mocidból, minden más cseréje nélkül...igazából a hengerfejet és a hengert sem kell cserélni, csak egy picit átdolgozni!)
Aztán egy olyan kipufogót tennék fel a motorra, ami tesz is valamit a hengerért, nem csak a hangot tompítja (teljesítményt pedig visszafogja) .
ha már emelkedőn nagyon visszalassul és nem megy 6.-ba akkor dugócsere
A bal oldalon 17-es hatlapfejü anya,a jobbon 10-es és 8-as imbusz van.