és én éppen ebből az okból kifolyólag mondom (már harmadszor), hogy személyes, fizikai kontaktust szeretnék valakitől kérni, de úgy látszik nem kapcsoltam át kínairól...........:/
elnézéseteket kérek ha nem a fórumon szeretném lelni az életemet és nem látok akkora jelentőséget az adatlapom kitöltésére.....gondoltam én hogy egy normálisan feltett kérdésre/kérésre mindettől eltekintve lehet normálisan felelni..............nem vagyunk egyformák
A power nyit az tuti, de nem vagyok benne biztos hogy terhelés alatt a szervó vagy az elektronika teljesen kóser..............és éppen ezért szeretném meglesni egy másikkal.
elvileg így kellene
de nemtudom hogy neked mennyi folytás van még a motorba mert azt biztos máshogyan kellene beálíttani
amúgy mért kell mindíg szétpörgetni azt a szegény motort?
most voltunk balatonon haverokkal ova-vissza 160km átlag 90-es tempóba 4,1 liter a fogyasztás és nem kicsit volt megpakolva a motor, 3 napra mentünk
már nem is emlékszek hogy utoljára mikor pörgettem 9000 fölé
Szo! Ha oldalról nézed a karbit, akkor a baloldali csavart 2-re kell tekerni (F-es esetén 2.5-re), ezután a másikkal addig kell játszani, amíg az alapjáratod 1400 nem lesz. A suber tűt felülről a harmadik rovátkába kell akasztani, az üzemanyag szintje felülről 24mm.
Sziasztok.
A motorom továbbra sem megy. Szépen gyújt meg minden de már 100 fölé nem igazán megy. Egyszerűen magasabb fordulaton nincs benne erő. 10 000 RPM fölött erősen dadog 11-ig vagy el megy vagy nem inkább nem. Gyertyát ma cseréltem kicsit jobban megy, de az elhanyagolható. A karburátor kellene beállítani, vagyis remélem... Valaki írja le hogyan kell beállítani a karburátort szájba rágósan hogy biztos sikerüljön... A most a gyertya képem ilyen: Balról a régi, jobbról az új 1 km megtett út után.
lehet, hogy a power, lehet, hogy csak mbe kellene karburálni, lehet, hogy eleve fojtott változat, lehet, hogy el van dugulva a kipu, lehet, hogy szimmeringes, lehet, hogy akármi.
Tipikus "benzin van, szikra van, mégsemmegy, segítsetek" kérdéd, nem lehet rá válazsolni, vagy legfeljebb annyit, hogy "tedd a kezed a monitorra, küldöm a javítóenergiát... érzed már? ":)
Amugy szerintem ki sem nyit a powered... próbálj olyat, hogy vészleállítót lekapcsolva ráindítasz. Ha hallod, hogy dolgozik a power szervója, miután abbahagyod az indítózást, akkor nem ez a gond.
halmozom a problémákat valóban............főleg a brifkóm számára, mivel mindent amit cseréltem eredeti gyári mind méretben (szervizkönyv alapján) mind gyártás szempontjából, mivel motor centerben rendeltem mindent. Egyébként 25ös igen.............93-as F-es
amennyiben elolvastad a hozzászólásaimat, tisztában vagy vele hogy mivel én sem tudom mi a baj, kértem azt a kedves fórumozók valamelyikétől (lehetőleg egy közelben lakótól) hogy egyeztessünk és próbáljuk meg az ő kipufogójával az én motoromat.
Ennyi a történet. Nem hiszem hogy ez olyan bonyolult lenne.
úgylátom halmozod a problémát
előszöris a karburátort csináld meg, az egy dolog hogy cseréltél fúvókákat de pontosan mijent raktál bele?
125-ös a henger?
Ha közvetlenül a leálláy előtt 1-2máodperccel pörög fel, az nem baj, az a gáz, ha szép lasan emelkedik a fordulat ahogy fogy a benga az ufóházból.
Illetve nem gáz, csak sokat kap alulra:)
Üdvözlök mindenkit! Segítséget szeretnék kérni az NSR 80-hoz.Mióta megvettem voltak vele gondok.Nem indult leállt.Nem volt szikra.A CDI egység volt kontakt hibás, mit kijavítottam.Most könnyen indul, és megbízhatóan megy.Viszont ha meghajtom, leesik az alapjárat.Egy két perc kell hogy magához térjen.Próbáltam 3000re állítani az alapjáratot meleg motornál, és a meghajtás (90-100km/s) után 1500 lesz az alapjárat.A karburátor beállítás sem tökélete szerintem, mert ha járó motornál elzárom a benzincsapot , a benzin elfogyásakor felpörög a motor, és úgy áll le.Olvastam hogy a karburátort úgy kellene beállítani, hogy becsavarom mind két csavart teljesen, és az alapjáratit 1.5 fordulattal kitekerem, a másikat pedig 2 vel tekerem ki.Ez így helyes?Ez okozhatja a gondot?Gondoltam a tűszelepre is!Ha kopott, túlfolyhat.A robbanó motorokhoz nem sokat értek, az elektronikához igen.Minden segítséget előre is köszönök!:)
de nemtudom hogy neked mennyi folytás van még a motorba mert azt biztos máshogyan kellene beálíttani
amúgy mért kell mindíg szétpörgetni azt a szegény motort?
most voltunk balatonon haverokkal ova-vissza 160km átlag 90-es tempóba 4,1 liter a fogyasztás és nem kicsit volt megpakolva a motor, 3 napra mentünk
már nem is emlékszek hogy utoljára mikor pörgettem 9000 fölé
Ha csak az első gyertyát látom, azt mondom sokat kap, de ha a másodikat is, akkor azt, hogy szittyózza a váltóolajat és keveset kep:)
Ha csak az elsőt látom, azt mondom vegen el beőle, és megakasztja.
A hyelszínen viszont meg lehetne szagolni, az égő motorolajanak elég büdös szaga van
A motorom továbbra sem megy. Szépen gyújt meg minden de már 100 fölé nem igazán megy. Egyszerűen magasabb fordulaton nincs benne erő. 10 000 RPM fölött erősen dadog 11-ig vagy el megy vagy nem inkább nem. Gyertyát ma cseréltem kicsit jobban megy, de az elhanyagolható. A karburátor kellene beállítani, vagyis remélem... Valaki írja le hogyan kell beállítani a karburátort szájba rágósan hogy biztos sikerüljön... A most a gyertya képem ilyen: Balról a régi, jobbról az új 1 km megtett út után.
Tipikus "benzin van, szikra van, mégsemmegy, segítsetek" kérdéd, nem lehet rá válazsolni, vagy legfeljebb annyit, hogy "tedd a kezed a monitorra, küldöm a javítóenergiát... érzed már? ":)
Ezeket ott e tulajnak kell vgigjátszani.
Hol hibázok Zoli? :$
Ennyi a történet. Nem hiszem hogy ez olyan bonyolult lenne.
Ezért írtam ez.
előszöris a karburátort csináld meg, az egy dolog hogy cseréltél fúvókákat de pontosan mijent raktál bele?
125-ös a henger?
Azért köszi!
Illetve nem gáz, csak sokat kap alulra:)