Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cagivánál gyárilag 2db bovden mozgatja a power nyelvet a motorról! Az durva, ha szerinted egy 2T nsr erősebb, mint egy mito :) de kinek mi :))
ez az oldal olyan "okos" hogy a hosszabb címekkel nem bír el...
www.mrc-fahrzeugtechnik.de.JPG" title="http://home.vrweb.de/chries/Hintergrundbilder/Cagiva%20CTS%20-%20www.mrc-fahrzeugtechnik.de.JPG" target="_blank">http://home.vrweb.de/chries/Hi...

no akkor talán így be is másolja a linket
www.mrc-fahrzeugtechnik.de.JPG" title="http://home.vrweb.de/chries/Hintergrundbilder/Cagiva%20CTS%20-%20www.mrc-fahrzeugtechnik.de.JPG" target="_blank">http://home.vrweb.de/chries/Hi...

ez a Cagiva... a 21-es számú gépelem a rugó, amire gondoltam.


http://images.cmsnl.com/img/pa...

ez pedig az NSR RC-je. itt a visszamozgatást is bovden végzi.
A két bovden csak az oda-vissza mozgatást végzi. Hogy a Cagiván 1 db volt, az lehet mondjuk olyan is, hogy egy rugós szerkezet a bovden ellen tartott vagy ilyesmi.
Én a benzin levegő keverési arányra gondoltam.Ha túl sok a levegő vagy kevés a benzin,akkor is van ilyen.
Köszi az elismerést és az infót a gyertyával kapcsolatban.Lesz vele meló rendesssen de apránként rendbe teszem.Sajnos látszik rajta hogy nem nagyon volt gazdája.
Nem mondasz hülyeséget mert valoban ezt vettem észre én is ,hogy 3000-ig meglodul ,aztán 7000-ig halad,aztán 7000-től megint megindul rendessen.Viszont a Cagiváknál nem igy van ott elindul a motor és olyan 6500-6700 környékén lodul meg rendessen ,de nem ugy mint a Honda annál gyengébben.Egyébbként én azért kérdeztem a dupla powert mert az én Cagivámnál az elektromos powernél egy bowden jött ki a Hondánál viszont 2db Bowden jön ki a Power elektronikánál.
Szia!

Grat. a vashoz! Gyertya:NGK BR9ECS ez a gyári.
Ma is ennyivel többet tudok...
Az hogy hány állása van. A Suzukik AETC II-je 3 állású. Van az alap, és utána kétszer nyit. A Cagiváknál is így működik azt hiszem.
Szerintem nem... mi az a duplapower?
A power kétszer nyit. Ha nem mondok baromságot, akkor 3000-ig nyitva van, aztán zár, majd 7000 körül nyit. Ha van torpanás, aztán megindulás ezeken kívül, akkor valami karburálási gond lehet.
Köszi az infot ,majd kiprobálom az általad leirt módon használni a benzincsapot.Az lehetséges hogy dupla power van rajta?
Vízszintes = zárva
On felül = nyitva
Res felül = tartalék
Ha jól emlékszem, akkor így van, de most nincs itthon a motor, lehet hogy tévedek...
Elég furcsa nekem még ez a motor,mert előtte egy Cagiva Freccia C12R motorom volt és ott csak két állás van a benzincsapon ,nyitva és zárva tartalék nincs rajta.Viszont ez a honda jobban megindul Power nyitás után mint a Cagiva.
Öszintén szolva én ugy vettem észre hogy a blokkja még bontatlannak tünik.Viszont az olaj tartályban valami szürke szinü olaj van,és én feltöltöttem az én Motul olajammal.A leszakadt elektroda (ha a gyertya olvadásra gondolsz )az ugy néz ki hogy gond nélkül átvészelte a motor,mert azota is szépen megy.Bár van rajta tenni való rendessen.Például valamelyik fék annyira fogja a motort hogy alig lehet tolni a motort.Aztán nem igazán vagyok tisztában a benzincsappal sem mert az on felirat ha lefelé áll akkor van gondolom nyitva ,és ha vizszintesre állitom akkor meg talán tartalékon?Az lehetséges hogy dupla Power van rajta?
Lehet, hogy tényleg kevés olajat kap, esetleg nem rég volt fúrva, vagy a leszakadt elektróda miatt(?).
Értem.Akkor itt is csináljam azt ,hogy minden tank benzinhez adjak még plussz 1-2 kupak olajat?
A sovány keverék is okozhat ilyet,esetleg kevés olajat kap.
Szia!
Köszi a tippet gyertya ügyben,szerzek bele akkor a fennt irtak közül valamelyiket.Igen megragadt,pontossabban mentem vele kb 140km/h-val amikor csak azt éreztem hogy befog a hátsókerék és csúszik a motor hátulja,aztán behuztam a kuplungot ráengedtem és beindul ismét egy pillanatra.Utánna már nem probálkoztam tovább .Eltoltam a munkahelyemre,vártam vele és utánna megprobáltam öninditóval inditgatni,aztán betettem sebességbe és megmozgattam a motort,de nem ragadt meg hanem átforgott.Aztán jött a gyertya kivétel és akkor láttam hogy a gyertyának elolvadt a végén lévő polus.Beraktam egy uj gyertyát és azota is tökéletessen megy a motor.
Igen erre gondoltam én is.Azt szeretném még megkérdezni,hogy az egy vezetékes elektronikával tudom helyettesíteni?Elvileg ugyanaz,csak későbbi kiadás,és nem tudom mi a funkciója a vezetéknek.Lehet ugyanaz,mint a kettőnek?
Ezeket 93-ig gyártották. Sokan bontanak NSR-t és biztosan találsz hozzá minden nemű alkatrészt. NGK BR9ECS vagy BR10ES való bele. De szerintem ha megragadt akkor ott valami nem kerek. Normálisan működik a motor?
Üdv mindenkinek.
A minap tettem szert egy elvileg 94-es évjáratu dupla körlámpás nsr-re és eléggé hiányos az idom szettje.Érdeklödni szeretnék ,hogy hol tudnék beszerezni rá akár alsó idomszettet(mert az hiányzik csak)vagy pedig komplett idomszettet és vissza pillantó tükröket?Volt már valakinek olyan problémája hogy menet közben megszorul a motor ,leáll.Miután kivettem a gyertyát a motorból megdöbbenve vettem észre hogy szó szerint elolvadt a gyertya vége .Aztán beletettem egy uj gyertyát és gondnélkülindult a motor azonnal.Valoszinünek tartom hogy nem a megfelelő hőértékü gyertya volt benne.Milyet érdemes bele tenni,milyen a gyári belevaló hőértékü gyertya?Válaszotokat előre is köszönöm.Amugy erről a motorrol lenne szó,ehhez keresek idomszettet.
ha jól emlékszek akkor össze szokták kötni azt a 2 kiálló vezetéket, és akkor működik