Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha befér a kezed az idomok alá akkor nem kell levenni
Haliakkor ezek szerint a két szál nélkül is működnie kellene.Köszi a választ.
Üdv:Zoli
Kuplungbowden cseréhez le kell vajon szedni a burkolatot nem tudjátok?
Honda nsr125rr-hez hátsó alumínium lábtartó konzol 2db, és a jobboldalinak a lábtartója is meg van. Macskalámpás '98-asé volt, de más évjárathoz is jó gondolom. Árban megegyezünk majd! Érd: fulop.attila79@gmail.com
úgytudom hogy a kitámasztót figyeli
ha ki van nyitva menet közbe akkor elveszi a gyújtást
elsőnek a biztosítékot nézd meg és az aksira csatlakozó kábeleket
valami kontakt hiba lessz
Elektromossághoz nem nagyon értek sajna mechanikai szereléseket még megcsinálom egyszerűbbeket. Arra tippelek hogy szétcsúszhatott egy összedugós csatlakozó-- pl hogy egyik csatlakozó alig akart szétjönni kellett feszegetni, aztán lehet füle sérült vagy valami.
Te leszelk az az ember, akitől pár v múlva a "soha többet kétütemű"szöveget fogjuk olvasni.

Ha motorozni akarsz, és nem folytonosan cumizni, rendbe kell tenni, mechanikusan, elelktoromosan, és üa ellátás terén.
hali valaki megtudná nekem mondani,hogy mi az a két vezeték a gyujtás elektronikán ami külön jön ki belőle? Az mtx elektronika jó helyette?Esetleg valami más,vagy valakinek van eladó?
Előreis köszi.
Csak egyszer nézd át a kábelezést és nem lesz gond.
igen
Na mégsem benzinprobléma lehetett az oka mert mentem vele azóta . Most reggel elindítom és 100 m után lefullad na mondom benzincsőgond. De néztem az üresjelző nem világít meg az indítómotor se mozgatja meg se nyikkan. Dudát megnyomom szól index , meg alámpa működik. Na itt valami érintkezési gond lesz. De nem tudtam hozzáférni az idomok miatt na jól van elkezdem tolni, 20m után meg újra van üresjelző lámpa. haza is tudtam menni vele .De nem örülök neki hogy nem lehet megbízni benne. Hordhatom a szerszámokat h aútközben jönne elő, hogy leszedjem a burkolatot és keresgéljem a hibát ha egyáltalán megtalálnám.
Sziasztok. Segítségetekre lenne szükségem, feltöltöttem a blokkot hajtóműolajjal, durván 4dl után a szintjelző max.ot mutat... töltsem bele a további 3 dl és eloszlik a blokkban....?
Soha nem volt a járkálós motoromon szűrő, és soha nem dugult el, soha nem kellett karbit pucolni.

Mnnyuk nem tankolok redvás fém marmonkannából, csak szinte steril műanyagból, aminek a csövét nem baszom le a koszba, továbbá a tankom nem redvás.

Kb ennyi a titka ...
kerestem ezt is, de nem tudom hol nem néztem meg. de az is biztos, hogy a kondenzátor cseréje után rohangáltam a motorral körbe a faluban, és semmi baja sem volt, mint egy igazi Simsonnak. a srác elvitte, majd fél óra múlva csörgött a telefon, hogy dadog...
talán valahol fals levegőt szív
Én is láttam Simsonon Golf II szüröt xD

A fúvóka volt az én tippem is. Kitisztítottam... nincs változás
Mondjuk eldugult a főfuvi.
De az yilesmit távgyógyításban csak találgatni lehet.
De gyárilag biztos nem oylan papírszűrőt raknak bele amit néhány ember motorjában láttam, amin a benzin csak évek alatt folyik át..
Az olyan nyomásoso (ac) rendszerekbe való, nem gravitációs cuccba.
nekem is bent van a gyári szűrő, teljesen jól működik
De gyárilag is van benne :O

Zoli, te mint mester segítesz megoldani egy problémát?
Adott egy Simson ami szépen futott kondenzátor cseréje után, majd hörgést produkál és csak alacsony fordulaton él.... mi lehet a gondja?
Omg...

Az iylen gravitációs, ejtőtartályos cuccok nem jól tűrik a szűrőket.
Dobd ki a picsábaa szűrőt, és mossad ki a tankot.
Szétszedtem a karbit , megnéztem ha leveszem az úszóházat folyik e a benzin, folyt rendesen . Fúvókák rendben nem látszott olajnyom a porlasztóban . Összerakom és működött. Rejtélyes mondom. Két óra múlva mondom teszek egy próbakört vele. Nézem a benzincsövet : meg volt törve egy helyen. Na lehet hogy ez okozhatta hogy nem kapott benzint. Mert mikor korábban szerelgettük alig volt helye a csőnek,meg a bazi nagy szűrőnek, már akkor is néztük hogy helyezzük el hogy ne törjön meg. Lehet hogy ez volt az ok.
Kolega,ha öntesz olajat a tankba, az nem fog ám ott magától elkeveredni:)

Beöntöd, szépen lemegy egyben az aljára sznite oldódás nélkül, ha a csapot nyitvahagytad, a karbi egyből be is rántja, és szinte tiszta olaj lesz a karbiban, azzal meg nem fog elindulni:)

Ha a tnakba olajozol, azt úgy kell, hogy kiveszel benzint, mondjuk fél litert, abba beleöntöd az olajat, alaposan összerázod, majd ezt ZÁRT BENZINCSAP MELLETT vékony sugárban visszöntöd a tnakba, ahol pár percig ráozagatással elkevered a cuccot.

(az önkeveredő olaj nemzat jelenti,hgy beöntöd és magától elkeveredik, hanem azt, hogy ha egyszer elkeveredett, akkor nem ülepszik le, és ez neagy differencia!)

Szóval, mielőtt olajozol, csap elzár, hígit, beönt,rázogat, utána próbál.

A tankból illetve a levett úszóház mellett a tűszelepből eléggé gyorsan kell folynia a benzinnek.
A tök üres úszóház, ha csak fél perc alatt telik meg, az bizotsna nem jó.
Jó 3 hete megmondtam, hogy fogunk még erről a motorról hallani:)