Szóval senki sem tud nekem segíteni? az sem baj ha nem Fejér megyei, 100-150km-en belül még teljesen jó lenne, és néhány óra alatt közelebb kerülhetnék a megoldáshoz. :)
Próbáltuk a csavarhúzó betámaszt módszert, sikertelenül a kuplung tengelyről lelazítandó ilyen csavart. Szét lett majdnem ütve mind a két tárgy(a csavarhúzó és az anya is) és így feladtam a harcot.
Vaterás linket nagyon szépen köszönöm, és a kisegítést is, hogy egyáltalán mi a neve ennek az anyának !(vaterán már licitáltam is rá!)
Akkor végül is mindegy, ha egyforma.
Nem ....nem .....az a gondom hogy nem úgy pörög meg húz ahogyan kellene, meg van egy luk a fordulatszámban, 7 és 8000 között egyszerűen halott, meg felpörögni sem a kar max 9500-ig viszont már a karburátort agyon állogattam, gyári értékre és eltérőekre, fúvókákat cseréltem, power mechanikát, a membránt néztem, légszűrő szivacsot cseréltem........szóval kínlódok vele már egy ideje...........volt tavaly egy henger dugó cserém azóta csinálja ezt, de a gyári gilardoni henger-dugó szettet raktam rá, úgyhogy nem értem a dolgot...........most ebbe az irányba kezdtem el gondolkodni, mert szerintem ami van kipum abban a fojtás nem a legjobb már, de fogalmam sincs......leszakadva mondjuk talán nincs de szerintem fojtani nem sok mindent fojt, mert múltkor szétvágtuk hogy nincs e feltelve és simán átláttam a hangtompítóján........vagy még arra gondoltam hogy a power elektronika vagy a szervója döglődik................szóval ki kéne találni hogy mi a baja mert már annyit költöttem rá hogy kezdem azt hinni, nem vagyok normális , de szeretem ezt a kis mocit, csak menne úgy ahogy kell neki.
Helló! Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek van Fejér megyében, vagy környékén egy faján működő, lehetőleg F-es technikája, illetve ha van ilyen, hajlandó lenne e egy kis segítségre? Gondolok itt arra, hogy próbaképpen a kipufogót, esetleg a power elektronikát rárakni az enyémre, meglesni, hogy miként muzsikál vele.
Előre is köszönet!
ennek az a neve, hogy palásthornyu anya.
Meg fogsz döbbenni, de ezt palásthornyű anyához való kulccsal lehet leszedni:)
(vagy egy csavarhúzót a horonyba téve kocogtatva, de ezt nem áén írtam, holnap mér letagadom:)
Nadeszóval, lehet kapni iylen körmös kulcsot, ha máés nem csinász egy laposvasból, vagy ha tengelyen van, akkor csőből.
Vagy is vagy 15 perc megcsnálni.
Üdv! Ilyesmi csavart hogy tudnánk levadászni a mociról ? van hozzá valami spéci szerszám, vagy tud valaki valamiféle normális megoldást esetleg ? (hogy szedtétek ti le ?) Mert főtengely szimeringet kellene cserélni a haverom NSR-jében, de hát így elég nehéz lesz :D
Másik : Nagyon füstöl a mocija, és ezért gyanakodunk a főtengely szimeringre hajtás felől(meg eszi az olajat is azért hajtásból) . Továbbá, ma amikor lehúztuk a vízpumpa csöveit, ilyen feketés sárgás trutyi jött ki , higított vízzel. Ezek szerint akkor elment neki a vízpumpa szimeringje is ? (illetve.. nem tömít ? ) Valamiféle rugós szimeringes megoldása lehet ? Mert ahogy nyomkodtam kívülről (fent a helyén) rugósnak tűnt.
Tudna nekem valaki felvilágosítást adni ez ügyben ? Nagyon szépen megköszönném !
Aproblémám az,hogy ilyen elektronikát nem tudok szerezni,csak nagyon sok pénzért.Érdekes módon ez a két vezetékes a legdrágább .
Ezért szeretném másik NSR elektronikával helyettesíteni.Van +vezeték nélküli és egy+vezetékes,meg hát ugye a két+ vezetékes.A csatlakozója mindnek KY4-es,ebből gondolta talán kompatibilisek egymással.
Az baj hogy mikor akarom akkor sem veszi az üreset. Meg állok 0-ra majd akarom ürest, de hiába mert a motor nem akarja. Csak ha fel pörgetem, vagy ha 0-ra meg állás előtt veszi be csak... van még 7,5 bár kompreszióm...
Én kifejezetten élvezem, hogy menet közben nem rántok üreset. Hasznos ha csak álló motornál vagy gurulás közben pattan be. Az erő hiánya pedig kopott alkatrészek utalhat.
Eljött az ideje hogy ki javítsam a motor hibáit, most már nagyon össze szaporodtak.
1. A legidegesítőbb a váltó... Nagyon nehezen veszi be az üreset... Néha meg javul akkor de ritkán. Csak akkor veszi be ha lassan gurulok vele vagy ha állásába 5000 fordulatig pörgetem... Mi lehet a baja? A kuplungra gyanakodom, hogy nem választ szét rendesen, de ha rá feszítek a bowdenra akor csúszik...
2. Az elektronika gondok minden menyiségben, vész leállító nem működik, első fék lámpa kapcsoló, irányjelző relé.
3. Meg csak 11 000 pörög ami még nem is probléma de régebben 12 000 fölé ment. Azonban már 10 000-ezernél ki fogy az erő...
1 - 3 pontban lévő dolgokban vagyok tanácstalan... Ha tudtok valami okosat. Előre is köszi.
Tévedésben vagy ,én nem azt irtam hogy a Mitónál erősebb az Nsr hanem azt hogy az én Freccia C12R-nél intenzivebben meglodul.Tisztában vagyok vele hogy a Mitó gyorsabb végre mint az Nsr.
Mert akkor balmenetes:)
Vaterás linket nagyon szépen köszönöm, és a kisegítést is, hogy egyáltalán mi a neve ennek az anyának !(vaterán már licitáltam is rá!)
Nem ....nem .....az a gondom hogy nem úgy pörög meg húz ahogyan kellene, meg van egy luk a fordulatszámban, 7 és 8000 között egyszerűen halott, meg felpörögni sem a kar max 9500-ig viszont már a karburátort agyon állogattam, gyári értékre és eltérőekre, fúvókákat cseréltem, power mechanikát, a membránt néztem, légszűrő szivacsot cseréltem........szóval kínlódok vele már egy ideje...........volt tavaly egy henger dugó cserém azóta csinálja ezt, de a gyári gilardoni henger-dugó szettet raktam rá, úgyhogy nem értem a dolgot...........most ebbe az irányba kezdtem el gondolkodni, mert szerintem ami van kipum abban a fojtás nem a legjobb már, de fogalmam sincs......leszakadva mondjuk talán nincs de szerintem fojtani nem sok mindent fojt, mert múltkor szétvágtuk hogy nincs e feltelve és simán átláttam a hangtompítóján........vagy még arra gondoltam hogy a power elektronika vagy a szervója döglődik................szóval ki kéne találni hogy mi a baja mert már annyit költöttem rá hogy kezdem azt hinni, nem vagyok normális , de szeretem ezt a kis mocit, csak menne úgy ahogy kell neki.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek van Fejér megyében, vagy környékén egy faján működő, lehetőleg F-es technikája, illetve ha van ilyen, hajlandó lenne e egy kis segítségre? Gondolok itt arra, hogy próbaképpen a kipufogót, esetleg a power elektronikát rárakni az enyémre, meglesni, hogy miként muzsikál vele.
Előre is köszönet!
mégeccer
Meg fogsz döbbenni, de ezt palásthornyű anyához való kulccsal lehet leszedni:)
(vagy egy csavarhúzót a horonyba téve kocogtatva, de ezt nem áén írtam, holnap mér letagadom:)
Nadeszóval, lehet kapni iylen körmös kulcsot, ha máés nem csinász egy laposvasból, vagy ha tengelyen van, akkor csőből.
Vagy is vagy 15 perc megcsnálni.
Kép meg lemaradt..
Másik : Nagyon füstöl a mocija, és ezért gyanakodunk a főtengely szimeringre hajtás felől(meg eszi az olajat is azért hajtásból) . Továbbá, ma amikor lehúztuk a vízpumpa csöveit, ilyen feketés sárgás trutyi jött ki , higított vízzel. Ezek szerint akkor elment neki a vízpumpa szimeringje is ? (illetve.. nem tömít ? ) Valamiféle rugós szimeringes megoldása lehet ? Mert ahogy nyomkodtam kívülről (fent a helyén) rugósnak tűnt.
Tudna nekem valaki felvilágosítást adni ez ügyben ? Nagyon szépen megköszönném !
Ezért szeretném másik NSR elektronikával helyettesíteni.Van +vezeték nélküli és egy+vezetékes,meg hát ugye a két+ vezetékes.A csatlakozója mindnek KY4-es,ebből gondolta talán kompatibilisek egymással.
még mindíg megvan az nsr-ed?
lehet hogy egy karburátor és légszűrő tisztítás megoldja az erő hiányt
Eljött az ideje hogy ki javítsam a motor hibáit, most már nagyon össze szaporodtak.
1. A legidegesítőbb a váltó... Nagyon nehezen veszi be az üreset... Néha meg javul akkor de ritkán. Csak akkor veszi be ha lassan gurulok vele vagy ha állásába 5000 fordulatig pörgetem... Mi lehet a baja? A kuplungra gyanakodom, hogy nem választ szét rendesen, de ha rá feszítek a bowdenra akor csúszik...
2. Az elektronika gondok minden menyiségben, vész leállító nem működik, első fék lámpa kapcsoló, irányjelző relé.
3. Meg csak 11 000 pörög ami még nem is probléma de régebben 12 000 fölé ment. Azonban már 10 000-ezernél ki fogy az erő...
1 - 3 pontban lévő dolgokban vagyok tanácstalan... Ha tudtok valami okosat. Előre is köszi.