Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nagyon értem. Ha leveszed a bovdeneket, akkor is alig hogy mozdul a motor? A bovdenen van egy feszítő a másikon meg egy rugó, hogy állandóan feszes legyen. A feszítőt tekergesd finoman.
Sehogy nem jó. Ha leszedem a bovdeneket akkor is csak 1-2 mm-t mozdul az egész..
ja nem is úgy gondoltam--- csak a manualban 7-8-oldalon alul az van hogy az alsó gyűrűn kell lenni jelölésnek (second ring marking) ---megjegyzésben (NOTE) meg odaírva (do not interchange the top and second ring) hogy ne cseréljük fel az alsó meg felső gyűrűt.
Igaz lehet, hogy az még másfajta gyűrű mert ott az alsó gyűrű alatt még egy expander= rugó is van az ábrán.
Ha minden igaz egyezik. De tolómérövel ránézhetsz.
Most kaptam meg az új dugattyút vertex 53,97mm alsó és felső gyűrű vajon egyezik? Nem látok jelölést rajta
Hello! A plexit és az első indexeket külön eladod?
Szia!
NSR-t próbáltál már bele?Lehet az passzol is!
miattam akár mtz blokkot is faraghatsz bele
még biztos nem csinált ojant senki
lehet hogy a power nyelvek vannak beszorulva a lerakódott olaj miatt
valahogy így kellene neki működni
http://youtu.be/X4JVcb-CTjE
-.-"
talán babetta
Honda NSR vázba milyen más blokkot lehet bele faragni?Esetleg probált már vki hasonlót?
Oké megpróbálom, Köszi.
Állíts a feszítőn, ahogy mondtam és minden állításnál próbáld ki. Jó lesz.
De, nem áll be ahogy kéne hanem csak 1-2 mm-t megmozdul. Nem úgy ahogy eredetileg kellene neki. de ha eltekerem kézzel akkor visszahúzza, de nem tud kinyitni. JA és üresben ha húzom akkor 6000-nél 5-10 másodpercig csinálja a puffogó, durrogó hangot utána rendesen kipörög. de sebességekben nem, csak néha akkor ha mondjuk 5.-ből 3-ba visszarakom, de akkor is csak annyi ideig amíg vissza nem engedem a gázt. utána előröl kezdi
Hm. Ha jól értelmezem, akkor nincs azzal semmi baj. Azért nyöszörög egyet, meg azért húzza el, amikor eltekered, hogy beálljon a helyes állásba az adott fordulatszámhoz, gyújtásráadásnál pl. az indításhoz. Próbálgasd, hogy állítasz a bovdenen. Van rajta 1 feszítő. Nem muszáj a jelölést nézni, valahogy oldd meg, hogy könnyen tudd állítani miközben annyira van lebontva csak hogy tudsz vele menni. Lehet, hogy ez körülményes, nem tudom, de megoldható biztosan. Vidd ki egy olyan helyre, ahol ki tudod húzni és tudod állítani is. Ki fog pörögni szépen, ha elkapod a jó beállítást.
valakit érdekell?
árat írj és megbeszéljük!
sajnos besült az a baja.
Vettem bele új akksit is, ha ráadom a gyújtást akkor csak zizzen kicsit. A meghajtónál a bowdenek csak kicsit megmozdulnak, de ha kézzel eltekerem visszahúzza, szóval nem nyit ki a power.
Nekem volt régebben ugyan ilyen problémám, de nálam a gyujtókábel csere megoldotta ezt a fajta gondot.
Enzo pajtás nem kell féltened,hidd el vigyázok magamra És ha a múltat nézed,akkor az egy ördögi chip tuningos yamaha robogó volt,és akkor még jogsim se volt
Valószínűleg nem nyit a powered. Van benne aksi? Ha ráadod a gyújtást, akkor nyöszörög?
Karbi, membrán, gyertya rendben, a többit köszönöm!
Gyújtás gond lesz ! Próbáld ki egy új gyújtókábellel és egy új gyertyával!
Nem. Ha nem nyit a power, akkor simán nincs benne erő fordulaton.

Szerintem itt nézd meg a gyujtótrafót, a cdi-t, a lendkereket , a jeladót(alaplapon) . Ja, és érdemes venned egy új gyújtókábelt és egy gyertyát is.

Esetleg ha van lehetőséged, akkor próbáld ki egy másik alaplappal, egy másik gyújtótrafóval vagy egy másik cdi-vel. Érdemes kiszűrni itt a problémát. De lehet, hogy a membránod hibás..esetleg a karbid lehet eldugulva.
Van egy CRM 125-típusú motorom, ha jól tudom a blokkja ugyan az mint az NSR-é, azért írok ide is.
A motorom 6000-ig kipörög, onnantól kezdve csak dadog, puffog, fulladozik nem pörög tovább. Lehet power a baja? Ha nem nyit ki akkor ezt kell csinálnia?