Nem nagyon értem. Ha leveszed a bovdeneket, akkor is alig hogy mozdul a motor? A bovdenen van egy feszítő a másikon meg egy rugó, hogy állandóan feszes legyen. A feszítőt tekergesd finoman.
ja nem is úgy gondoltam--- csak a manualban 7-8-oldalon alul az van hogy az alsó gyűrűn kell lenni jelölésnek (second ring marking) ---megjegyzésben (NOTE) meg odaírva (do not interchange the top and second ring) hogy ne cseréljük fel az alsó meg felső gyűrűt.
Igaz lehet, hogy az még másfajta gyűrű mert ott az alsó gyűrű alatt még egy expander= rugó is van az ábrán.
De, nem áll be ahogy kéne hanem csak 1-2 mm-t megmozdul. Nem úgy ahogy eredetileg kellene neki. de ha eltekerem kézzel akkor visszahúzza, de nem tud kinyitni. JA és üresben ha húzom akkor 6000-nél 5-10 másodpercig csinálja a puffogó, durrogó hangot utána rendesen kipörög. de sebességekben nem, csak néha akkor ha mondjuk 5.-ből 3-ba visszarakom, de akkor is csak annyi ideig amíg vissza nem engedem a gázt. utána előröl kezdi
Hm. Ha jól értelmezem, akkor nincs azzal semmi baj. Azért nyöszörög egyet, meg azért húzza el, amikor eltekered, hogy beálljon a helyes állásba az adott fordulatszámhoz, gyújtásráadásnál pl. az indításhoz. Próbálgasd, hogy állítasz a bovdenen. Van rajta 1 feszítő. Nem muszáj a jelölést nézni, valahogy oldd meg, hogy könnyen tudd állítani miközben annyira van lebontva csak hogy tudsz vele menni. Lehet, hogy ez körülményes, nem tudom, de megoldható biztosan. Vidd ki egy olyan helyre, ahol ki tudod húzni és tudod állítani is. Ki fog pörögni szépen, ha elkapod a jó beállítást.
Vettem bele új akksit is, ha ráadom a gyújtást akkor csak zizzen kicsit. A meghajtónál a bowdenek csak kicsit megmozdulnak, de ha kézzel eltekerem visszahúzza, szóval nem nyit ki a power.
Enzo pajtás nem kell féltened,hidd el vigyázok magamra És ha a múltat nézed,akkor az egy ördögi chip tuningos yamaha robogó volt,és akkor még jogsim se volt
Nem. Ha nem nyit a power, akkor simán nincs benne erő fordulaton.
Szerintem itt nézd meg a gyujtótrafót, a cdi-t, a lendkereket , a jeladót(alaplapon) . Ja, és érdemes venned egy új gyújtókábelt és egy gyertyát is.
Esetleg ha van lehetőséged, akkor próbáld ki egy másik alaplappal, egy másik gyújtótrafóval vagy egy másik cdi-vel. Érdemes kiszűrni itt a problémát. De lehet, hogy a membránod hibás..esetleg a karbid lehet eldugulva.
Van egy CRM 125-típusú motorom, ha jól tudom a blokkja ugyan az mint az NSR-é, azért írok ide is.
A motorom 6000-ig kipörög, onnantól kezdve csak dadog, puffog, fulladozik nem pörög tovább. Lehet power a baja? Ha nem nyit ki akkor ezt kell csinálnia?
Igaz lehet, hogy az még másfajta gyűrű mert ott az alsó gyűrű alatt még egy expander= rugó is van az ábrán.
NSR-t próbáltál már bele?Lehet az passzol is!
még biztos nem csinált ojant senki
valahogy így kellene neki működni
http://youtu.be/X4JVcb-CTjE
árat írj és megbeszéljük!
sajnos besült az a baja.
Szerintem itt nézd meg a gyujtótrafót, a cdi-t, a lendkereket , a jeladót(alaplapon) . Ja, és érdemes venned egy új gyújtókábelt és egy gyertyát is.
Esetleg ha van lehetőséged, akkor próbáld ki egy másik alaplappal, egy másik gyújtótrafóval vagy egy másik cdi-vel. Érdemes kiszűrni itt a problémát. De lehet, hogy a membránod hibás..esetleg a karbid lehet eldugulva.
A motorom 6000-ig kipörög, onnantól kezdve csak dadog, puffog, fulladozik nem pörög tovább. Lehet power a baja? Ha nem nyit ki akkor ezt kell csinálnia?