Lefulladt 200 m re indulásnál a motor.Megnéztem szikra van annyit önindítóztam, és mégsem indult, akksi lemerült, meg rohangásztam veel betolni de úgyse hagyta magát . Másnap beindult ment 100m t megint lefulladt. Szerelő mondja dugulás van . Na ma leszedem burkolatot nézem tankból jön, karbiban is van benzin , fúvókákat kitisztítottam mégsem indult. 5-6 indítás már le is merül az akksi.
Pedig azt a tippet is adták, hogy egy deci olajat töltöttema benzinbe olyan 3 literbe az volt sok neki attól dugult a porlasztó , de néztem nem volt olajos a porlasztó nem volt dugulás.
Szikra lenne gyenge? Vagy a tankból csordogálna lassan a benzin?
Sajnos a motoromban tügörgö törés jött össze, a jo gazda miatt..
Az lenne a kérdésem hogy mivel furatnom kel (már perselyes) Az acél Hfej tömitést ami 5000FT felett van postával, helyetesithetem e más tüzállo tömitéssel? Pl klingerit, vagy egyéb ötlet?
Üdv NSR-esek! Lenne egy túlméretes POLINI dugattyúm NSR-be. D-s túlméret, 60mm névleges átmérőjű hengerbe. 20 ezres lenne az ára, ha érdekel bárkit is!
mail: nrgpower01@citromail.hu
Előtte nem mozgott a végén kb 1.5 cm lehet amit kimozdul. Ha letámasztom van hogy azt a 1.5 cm-t csúszik még a letámasztó vége a betonon és utána áll meg.
Sziasztok. Macskalámpás ( JC22 ) tipusú NSR-em van. Egy hete letakarítottam a letámasztót brigéciollal. Azóta egy kicsit kijár oldal irányba kb 1-2cm. Ez a helyes működés vagy nem szabadna neki kijárni?
trapézlámpás az a raiden és azon nem volt hasidom gyárilag
ha ijened van akkor az nagy valószínüséggel folytott volt gyárilag
ezért 120 a vége
de ha már bütykölték és minden folytást kivettek belőle akkor 150-et kellene neki menni ha erős a blokk
váltóolaj nívó ablaka ott van a fékpedál fölött, értelemszerűen min.-max. között kellene lenni a szintnek ha egyenesen áll a motor, nézd meg ha már nagyon sötét színe van akkor cserélni kell
10W40 700ccm kell bele
a hűtővizet szokta forralni úgyhogy érdemes figyelni a mutatót mert ha a skálázás 1/4-én túlmegy az már nem üzemi hőmérséklet, 70 fokos víznél nyit a termosztát
hidegen nem szeret pörögni, én mindíg fokozatosan szoktam pörgetni mikor melegítem
teleszkópok szoktak még elromlani, elsőt az könnyű javíttani
Üdv mindenkinek! A héten szereztem egy 92-es (elvileg), trapézlámpás, idomos NSR-t. Lenne pár kérdésem hozzá kapcsolódóan. Hazafele óton megnéztem h mennyit forog, mennyi a vége stb. Olvasgattam itt fórumon h van akinek 13 körül forognak, ezek a gépek és 160 körül mennek? Amit elsőre észrevettem h olyan 9500-10000 fölött már nem igazán van benne erő (az 50es RS-em anno 12-t még szépen leforogta, bár vonyított már kcisit), végre kb 135-140et ment (75 kiló vagyok), ez így normális egy teljesen gyári NSR-től? Esetleg karbin kellene állítanom vmit?
Másik dolog: Amikor a power nyit, kicsit furcsa a hangja a blokknak a jobb oldali dekkninél, ahol a kuplung van. Ez mitől lehet? Nem lenne benne elég olaj? Egyébként milyen olaj, és hány cm3 kell a sebváltóba?
Tesómnak lesz a motor, csak úgy akarom nekiadni, hogy minden rendben legyen rajta.
Még milyen dolgokra kell odafigyelni egy ilyen motornál?
Akkor lehet hogy jó az olajzás, de nem tetszik a hangja olyan 7000 től valami nem ok, zajosabb a henger , lehet hogy a főtengelyen van valami csapágy cserét igényel vagy valami. Szétszedetem újból nézzék meg
akkor csak egy cső van, ami eldugulhat, illetve az a pont, ahol a karbiba torkollik. de mivel az olaj nem nagyon visz be koszt a gyári dobozából, sem úgy a műanyag tartályból, nem hiszem, hogy ellenne dugulva. nekem sem füstöl valami nagy mértékben, de mindig nézem, ahogyan fogy a tartályból, és a gyári beállítással úgy 40-esbe kever
dehát épp ez az hogy nem füstöl épp azért aggódom némileg. Lehet hogy túl jól elégeti az olajat -most Motul 710 van benne?
De öntöttem a benzinbe vagy 6 literhez egy deci olajat most már füstöl kissé. Kedden viszem szerelőhöz néze meg az olajzást.
Összerakásnál -légtelenítésnél jött rendesen, bár a mértéket nem tudni, be is lett állítva teljes gáznál a jelre.
Hát figyu tuti kell csak ugye a cash amit meg kell keresni hozzá. Fizu meg majd késöbb lesz. Most ment ki 78 a mocira de látjátok használtam 4 napot aztán game over. Próbálom már elvitetni velük mert van furgonjuk de 3 hete ígérgetik
Nem hiszem hogy nagyon találsz komplett szettet. De ha igen az tuti horror áron van 3-18 ezerig van kb db-ja a műanyag részeknek amiből van rajta vagy tizen pár. Lehet hogy tudok 2 oldal idomot (alsó rész) + egy jobbos lámpa melletit.
a simsonnal semmi gond nincsen azt tényleg rendesen megcsinálta
de az nsr festése az eléggé csapodár munka
hogy lehet egy vázat úgy lefesteni hogy rajta van az elektronika meg benne van a blokk?
lehet hogy levegőt nem kap
gyertya benzines volt mikor kivetted?