Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

attól hogy bejáratós nem kell 20-as keverékkel menni
lehet hogy levegőt nem kap
gyertya benzines volt mikor kivetted?
Lefulladt 200 m re indulásnál a motor.Megnéztem szikra van annyit önindítóztam, és mégsem indult, akksi lemerült, meg rohangásztam veel betolni de úgyse hagyta magát . Másnap beindult ment 100m t megint lefulladt. Szerelő mondja dugulás van . Na ma leszedem burkolatot nézem tankból jön, karbiban is van benzin , fúvókákat kitisztítottam mégsem indult. 5-6 indítás már le is merül az akksi.
Pedig azt a tippet is adták, hogy egy deci olajat töltöttema benzinbe olyan 3 literbe az volt sok neki attól dugult a porlasztó , de néztem nem volt olajos a porlasztó nem volt dugulás.
Szikra lenne gyenge? Vagy a tankból csordogálna lassan a benzin?
egy próbát megér
O gyürüt szoktak még beletenni
Höálló-t akartam irni
Üdv!

Sajnos a motoromban tügörgö törés jött össze, a jo gazda miatt..

Az lenne a kérdésem hogy mivel furatnom kel (már perselyes) Az acél Hfej tömitést ami 5000FT felett van postával, helyetesithetem e más tüzállo tömitéssel? Pl klingerit, vagy egyéb ötlet?
Üdv NSR-esek! Lenne egy túlméretes POLINI dugattyúm NSR-be. D-s túlméret, 60mm névleges átmérőjű hengerbe. 20 ezres lenne az ára, ha érdekel bárkit is!
mail: nrgpower01@citromail.hu

Link, a dugattyúhoz, ilyen :
http://italmondo.hu/shop/27-mo...
akkor most működik jól
Nem tudom azért kérdeztem meg. Szétszedtem valamennyi kopás volt benne de nem sok. De előtte már nagyon nehezen csukódott.
Nekem is pont ez történt. De szerintem is így a helyes.
Előtte nem mozgott a végén kb 1.5 cm lehet amit kimozdul. Ha letámasztom van hogy azt a 1.5 cm-t csúszik még a letámasztó vége a betonon és utána áll meg.
valamennyit nekem is mozog meg mozognia is kell
azelőtt nem mozgott?
Sziasztok. Macskalámpás ( JC22 ) tipusú NSR-em van. Egy hete letakarítottam a letámasztót brigéciollal. Azóta egy kicsit kijár oldal irányba kb 1-2cm. Ez a helyes működés vagy nem szabadna neki kijárni?
A km-óra spirál is hajlamos huncutkodni. De ezen felül nincs más.
trapézlámpás az a raiden és azon nem volt hasidom gyárilag
ha ijened van akkor az nagy valószínüséggel folytott volt gyárilag
ezért 120 a vége
de ha már bütykölték és minden folytást kivettek belőle akkor 150-et kellene neki menni ha erős a blokk
váltóolaj nívó ablaka ott van a fékpedál fölött, értelemszerűen min.-max. között kellene lenni a szintnek ha egyenesen áll a motor, nézd meg ha már nagyon sötét színe van akkor cserélni kell
10W40 700ccm kell bele
a hűtővizet szokta forralni úgyhogy érdemes figyelni a mutatót mert ha a skálázás 1/4-én túlmegy az már nem üzemi hőmérséklet, 70 fokos víznél nyit a termosztát
hidegen nem szeret pörögni, én mindíg fokozatosan szoktam pörgetni mikor melegítem
teleszkópok szoktak még elromlani, elsőt az könnyű javíttani
Üdv mindenkinek! A héten szereztem egy 92-es (elvileg), trapézlámpás, idomos NSR-t. Lenne pár kérdésem hozzá kapcsolódóan. Hazafele óton megnéztem h mennyit forog, mennyi a vége stb. Olvasgattam itt fórumon h van akinek 13 körül forognak, ezek a gépek és 160 körül mennek? Amit elsőre észrevettem h olyan 9500-10000 fölött már nem igazán van benne erő (az 50es RS-em anno 12-t még szépen leforogta, bár vonyított már kcisit), végre kb 135-140et ment (75 kiló vagyok), ez így normális egy teljesen gyári NSR-től? Esetleg karbin kellene állítanom vmit?
Másik dolog: Amikor a power nyit, kicsit furcsa a hangja a blokknak a jobb oldali dekkninél, ahol a kuplung van. Ez mitől lehet? Nem lenne benne elég olaj? Egyébként milyen olaj, és hány cm3 kell a sebváltóba?
Tesómnak lesz a motor, csak úgy akarom nekiadni, hogy minden rendben legyen rajta.
Még milyen dolgokra kell odafigyelni egy ilyen motornál?

Köszi a válaszokat előre is
Akkor lehet hogy jó az olajzás, de nem tetszik a hangja olyan 7000 től valami nem ok, zajosabb a henger , lehet hogy a főtengelyen van valami csapágy cserét igényel vagy valami. Szétszedetem újból nézzék meg
akkor csak egy cső van, ami eldugulhat, illetve az a pont, ahol a karbiba torkollik. de mivel az olaj nem nagyon visz be koszt a gyári dobozából, sem úgy a műanyag tartályból, nem hiszem, hogy ellenne dugulva. nekem sem füstöl valami nagy mértékben, de mindig nézem, ahogyan fogy a tartályból, és a gyári beállítással úgy 40-esbe kever
dehát épp ez az hogy nem füstöl épp azért aggódom némileg. Lehet hogy túl jól elégeti az olajat -most Motul 710 van benne?
De öntöttem a benzinbe vagy 6 literhez egy deci olajat most már füstöl kissé. Kedden viszem szerelőhöz néze meg az olajzást.
Összerakásnál -légtelenítésnél jött rendesen, bár a mértéket nem tudni, be is lett állítva teljes gáznál a jelre.
Hát figyu tuti kell csak ugye a cash amit meg kell keresni hozzá. Fizu meg majd késöbb lesz. Most ment ki 78 a mocira de látjátok használtam 4 napot aztán game over. Próbálom már elvitetni velük mert van furgonjuk de 3 hete ígérgetik
Még én is tárgyalok a 2 idomért elvileg 4ezer/db. Fehér színű. Ha érdekel jövő hét végén tudok konkrétat mondani.
A két oldalsó idomzat mennyiért? Meg szín?
Én gyertyára gyanakodtam az eleje óta. De meglestem a membránt nem e dugulás van vagy csak részleges. Majd kiderül:)
Nem hiszem hogy nagyon találsz komplett szettet. De ha igen az tuti horror áron van 3-18 ezerig van kb db-ja a műanyag részeknek amiből van rajta vagy tizen pár. Lehet hogy tudok 2 oldal idomot (alsó rész) + egy jobbos lámpa melletit.
lehet hogy főtengely szimeringes
azért egy másik gyertyával is próbáld meg
a simsonnal semmi gond nincsen azt tényleg rendesen megcsinálta
de az nsr festése az eléggé csapodár munka
hogy lehet egy vázat úgy lefesteni hogy rajta van az elektronika meg benne van a blokk?