Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyakorlatuilag mindegyik gátrepedt.
Na az az amit kézzal ki kő csigolni kicsit oszt jócce.
Ez a probléma általában akkor fordul elő amikor már szakaszosan megnyúlt a lánc. Anya meglazít, feszítők beállít és megvan a kellő feszesség akkor anya meghúz. Ha odébb gurulsz és mér ropog is akkor lánc és lánckerékcsere érett a dolog. Találhatsz olyan beállítási pontot ami még működik ideiglenesen de ez már isten kísértés mert egyre jobban fog csapkodni és hullámozni, és már le is ugorhat...
Van több méret, de először várd meg, hogy századra pontosan mit mondanak hónolás után, aztán tedd fel a méretet, mi meg keresünk neked dugót... Enyémbe 54.00mm kellett...
A képekre visszatérve:
A 2. és a 4. képen látni a gátat... A másodikon nem látom, hogy lenne sérülés, a 4.-en viszont van egy vízszintes vonal a gáton. Lehet, hogy csak megtört a fény ott, de azt nézd meg (ha kell nagyítóval), mert ha megrepedt az öntvény, akkor rotty...
Abban reménykedem hogy jó lesz bár mintha mélyebb hosszanti karcok is lennének benne. És ahogy néztem a kezelési utasítást, vagy manualt a dugó ami benne volt az B s és utána következő már csak az A-s ami szélesebb dugó, akkor ez az utolsó lépcső lenne ezek szerint?
A mostani B-sdugó is kissé mintha lógna benne. B a tetején van jelölve a hengeren mondjuk nincs jelölés. Pedig az is an a manualba hogy párosítani kell B-s hengerbe csak B dugó
Jah, látom felül van benne egy kis pity-putty...

Meg csúnyán le is égett, vélhetően jó kopott volt már a dugó vagy a gyűrű.
ennek a nagyrésze szétkent alu.
Ki kell honoltatni belőle, akor derül ki, mekkora dugót lehet beletenni.

Aki ennek nekiáll kézzel csuszmákolni, annak vajmi kevés köze van a témához.

Amúgy a ragadt dugóval nem szabad járni, mert az aluocid kemnyebb a nicasilnál is, legyalulja.
sziasztok, le tudná nekem valaki írni, hogyan is kell pontosan láncot feszíteni mer' a guta megüt... ma már 3x megfeszítettem, kerékanya megenged láncfeszítők mindkét oldal egyformán meghúzva, kerékanya vissza.. elmegyek próbakörre, a lánc olyan feszes, hogy egy millimétert nem mozdul... nem tudom mit csinálok rosszul, de ha valaki segít előre is köszönöm :)
köszi ez jó ötlet le is mérem akkor
van vastagabb benzincső ami rámegy
gumit kéne szereznem csőt ami rámegy az olajtartályra a kivezető csövet--ott is cseperészik el van öregedve
Hát elég ramatyul néz ki mélynek tűnnek a karcok. Most megkérdezem itt egy Bp i fúró hónolós műhelyben, elviszem megnézetni a hengert
aki keres az talál
Köszikeee
Hihi, pláne.)
italmondo.hu
3000ft
Bowdenkészítők csinálnak bele belet ha elszakadt
Kéne, de nekem a héten kéne, mivel elég sürgős :/
hátsó betét
EBC FA47
GOLDFREN KBA60878HH
eddíg még énse találtam többet a hátsóbol
Sziasztok ! Valakinek esetleg nincs Hátsó gumi ? 70% tól felfele ? vagy nemtud valaki ahol tudok használtat,jót, venni olcsón ?
Nahmeg, hogy Ledes indexrelét hol tudok venni ?
Szigetszentmiklós messze van neked? Ha nincs, akkor dobj egy címet, küldöm a számot!
Hmm nem tudom elérni a dunakeszis srácot nem is tudom dolgozik e még...
Örülnék egy számnak akkor--- ha adsz egyet bp it ---vagy közelit
Bp i vagyok amúgy Dunakeszin szereltettem a motort, lehet tőle megkérdezem akkor mit tud mondani
Amúgy a vizes eljárást bármelyik motorszerelő meg tudja neked csináltatni... és akkor nem kell autóznod sok-sok kilómétert... Biztosan van legalább egy motorszerelő a környékeden... Te hol laksz? Hátha van ott ismerős...
Ő minden nap van, én nem vagyok minden nap...
A gát a power két "füle" között van, ezeket a füleket a henger belsejében látod... A fülek közti vékony rész... Nézd meg, hogy nem repedt-e!