Hátsó féket akarom légteleníteni, de valami van vele xDD vagy valamit kifelejtettem, becsavartam tökig a légtelenítő csavart, és folyik rajta kifele az olaj, miért van eeez ? :D
főtengely jó állapotban van hálistennek , mondjuk a kipuf kiégetésen gondolkodtam hogy kéne, szükség lenne rá , de nem is tudom hogy hogy lehet szétszedni. Amúgy hány km t megy el egy új dugó?
0,05mm illesztést szoktak hagyni
azért én járatnám egy kicsit 1-2 tank benzin, csak hogy összekopjon meg megnézni hogy nem-e detonál
kicsit had járjon alapjáraton míg rendesen bemelegszik aztán lehet vele menni fél gázon
érdemes gyertyát és légszűrőt cserélni, kipufogót kiégetni ha kell
karburátort kipucolni és úszószintet állítani
meg ha már le van szedve a henger akkor a hajtókart is vizsgáld meg hogy nincs-e megkopva valamelyik oldala a sonkák felől, alsó tűgörgő is szarrá kophatott ha a dugó így elkopott
érdemes most mindent megcsinálni normálisan és akkor sokáig nem lessz vele gond, nem fog megállni az út szélén
még azt nem értem hogy hogyan tudott menni 5000-es fordulaton ennyire kopott dugó
enyémre is már ráférne egy dugócsere mert már nem ojan erős mint régen, pörgetni kell mert emelkedők nagyon megfogják pedig mégcsak hasonló hangja sincs mind a tiédnek volt
na ezt nehéz lessz távgyógyítani
első körbe megnézném a csatlakozásokat, stekkereket be kell fújni kontakt spray-vel
csak az aksit nem tölti? minden más működik?
Én azért megvárom, hogy mit mondanak rá Zoliék... ők a szakik... de amennyire én tudom, járatni kell... Megvárjuk őket és ők majd megmondják... (Aprilia RS-em volt előtte, szintén Nicasilos hengerrel, azt is járatni kellett... igaz csak néhány tank benzin erejéig, de akkor is kellett)
Hát én úgy hallottam , hogy a vashengert igen de nicasilos hengert nemigen szoktak járatni . http://forum.egumotors.hu/view...
Előtte robogóm volt ott olvasgattam az egumotors fórumot. Azt írják 10-20 perc pöfögtetés utána ki az utcára vele és mehet
http://italmondo.hu/shop/27-mo... De van olyan dugattyú századmilliméterenként vannak akkor nekem B -s kell.
Én óvatos duhaj vagyok lehet hogy eddig is nagyon kíméltem azért rakódott le az olaj nem tudott elégni. 5000-6000 es fordulaton járattam főleg eddig is bár lehet azért mert csörgött és nem volt jó hangja. Persze vigyázok majd rá , de nekem azt mondta a hónoló öreg szaki aki azért látszott rajta hogy ért hozzá, hogy nem kell bejáratni. Direkt úgy ajánlotta nekem az 53,97-es mert az lazább, de a Honda elbírja, és mivel lazább arra nem kell annyira vigyázni , mert lehetett volna 53,98-as is bele.
Ilyen olajról még nem is hallottam...
Repsolt használok... ez eddig bejött...
53.97-es dugó nincs.... :) 54.00 mm lesz az, mint az enyémbe...
Majd írd meg milyen lett, ha készen van... De ne nyelezd, normálisan járasd be!
Az enyémen fekete lerakódások voltak, a dugattyú teteje is fekete volt az oldalán a a gyűrű alatt is átfújt, a gyűrű oldalán is fekete lerakódás. A fekete az túl dús keverékre utal meg sok olajra .A motorszerelő azt mondta hogy a rossz minőésgű kétütemű olaj okozhatta a lerakódást. Én Xado fémkerámia adalékos olajat használtam legutoljára. Most már valószínúleg nem fogom azt használni. Igaz csak azért raktam bele ,-- mert amikor megvettem a motort már akkor is zörgött, már valószínű akkor is egy megragadáson volt túl--azért raktam bele mert arra z olajra olyanokat írtak hogy kitölti a réseket és beépül a fémbe , reménykedtem csökkena csörgés, de nem jött be.
Most hónolták 53,97-es dugattyú kell majd bele. Proxot vagy vertexet veszek. Ha megjön rakjuk össze.
Mive már akkor is csörgött zörgött mikor megvettem , valószínű már akkor nem volt rendben a dugattyú, már előző tulajnál megszorult vagy megragadt egyszer. Én kb 2000-3000-t mentem vele.
Ha kevés anyagot kap, akkor fehér a gyertya elektródája. Ha eleget kap, és jó a keverék, akkor őzbarna. Ha sokat kap, akkor fekete.. és még sorolhatnám. Ha már szürke színű az elektródád, az annyit jelenthet hogy a szegény keverék miatt elkezdte kiégetni a dugattyúd tetejét (az anyagot égeti, ezért szürkül be)
Elvittem a motorszerelőhöz aki hónolja ő azt mondta az olaj miatt lehetett ez de meg is volt ragadva állítólag. Kérdeztem milyen olajat ajánl kétüteműt ---ő a francia olajokat ajánlotta Elf , Motul.Castrolnak is romlott a minősége
hát ha még csapkodna meg hullámozna...de olyan feszes, hogy félek vele egy kilométert is menni, mert szétszaggatja a mechanikát :( lánc még egy éves sincsen, annak nem kellene ilyen hamar megnyúlnia
én úgy szoktam hogy a villa alsó oldalán a koptató végéhez még hozzáér a lánc de hátrébb ahol már nincsen koptató ott már nem ér hozzá a villához
ez attól is függ hogy mijen nehéz vagy meg hogy 2 személyel használod-e a motort
a dugó 20000km körül megy, ki hogyan használja
Pár kíméletesebb kör és mehet.
Utcára, viszont biztosan nem árt, ha nem ütik egyből szét.
azért én járatnám egy kicsit 1-2 tank benzin, csak hogy összekopjon meg megnézni hogy nem-e detonál
kicsit had járjon alapjáraton míg rendesen bemelegszik aztán lehet vele menni fél gázon
érdemes gyertyát és légszűrőt cserélni, kipufogót kiégetni ha kell
karburátort kipucolni és úszószintet állítani
meg ha már le van szedve a henger akkor a hajtókart is vizsgáld meg hogy nincs-e megkopva valamelyik oldala a sonkák felől, alsó tűgörgő is szarrá kophatott ha a dugó így elkopott
érdemes most mindent megcsinálni normálisan és akkor sokáig nem lessz vele gond, nem fog megállni az út szélén
még azt nem értem hogy hogyan tudott menni 5000-es fordulaton ennyire kopott dugó
enyémre is már ráférne egy dugócsere mert már nem ojan erős mint régen, pörgetni kell mert emelkedők nagyon megfogják pedig mégcsak hasonló hangja sincs mind a tiédnek volt
első körbe megnézném a csatlakozásokat, stekkereket be kell fújni kontakt spray-vel
csak az aksit nem tölti? minden más működik?
motul 710
nekem eddíg ezek váltak be leg jobban
sokáig repsol volt benne de azt nem égeti el rendesen, amúgy jól ken
Előtte robogóm volt ott olvasgattam az egumotors fórumot. Azt írják 10-20 perc pöfögtetés utána ki az utcára vele és mehet
De mi az, hogy nem kell bejáratni? Össze kell "szoktatni" az alkatrészeket, nem?!?
Én óvatos duhaj vagyok lehet hogy eddig is nagyon kíméltem azért rakódott le az olaj nem tudott elégni. 5000-6000 es fordulaton járattam főleg eddig is bár lehet azért mert csörgött és nem volt jó hangja. Persze vigyázok majd rá , de nekem azt mondta a hónoló öreg szaki aki azért látszott rajta hogy ért hozzá, hogy nem kell bejáratni. Direkt úgy ajánlotta nekem az 53,97-es mert az lazább, de a Honda elbírja, és mivel lazább arra nem kell annyira vigyázni , mert lehetett volna 53,98-as is bele.
Repsolt használok... ez eddig bejött...
53.97-es dugó nincs.... :) 54.00 mm lesz az, mint az enyémbe...
Majd írd meg milyen lett, ha készen van... De ne nyelezd, normálisan járasd be!
Most hónolták 53,97-es dugattyú kell majd bele. Proxot vagy vertexet veszek. Ha megjön rakjuk össze.
Mive már akkor is csörgött zörgött mikor megvettem , valószínű már akkor nem volt rendben a dugattyú, már előző tulajnál megszorult vagy megragadt egyszer. Én kb 2000-3000-t mentem vele.
lenne egy olyan kérdésem hozzátok
hogy a motoron nincs töltésem ha felkapcsolom a világítás,
annak mi lehet az oka ?
itt elég jól leírják
ez attól is függ hogy mijen nehéz vagy meg hogy 2 személyel használod-e a motort