Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem biztos, hogy haszontalan dolgok azok... valahol el kell kezdeni a probléma forrásának keresését... Nyilván először nem zárlatra gyanakodtak... szerintem nekem sem az lett volna az első gondolatom...
Szia!
Nekem van, de műszerfallal együtt... nem szívesen bontanám meg...
Így is érdekel?
Eladó új gyári NSR 125 henger, nem került fel a motorra ezért eladó.
Ár: 50.000Ft
Dugattyúm is van hozzá, ezt 15.000ft-ért tudom adni

06306051630

Kistrojak
Elszakadt Km-spirált meglehet valahogy csinálni ? :D Vagy cserés ?
Ha van esetleg valakinek, ÓCSÓÓ pénzért, írhatna :)
Ja, azért mosták ki a tankot mert olajos volt,---- azt mondta kétütemű olajat töltöttek bele a benzintankba azért kellett kimosni . De ez csak egy dolog volt a sok közül
heló tudna valaki segiteni! hogy 93 kőrlámpás nsr mijen fékbetét kel bele hátsó kerékhez és hol lehet rendelni szám szerint vagy méret nem tudom mert nem értek hozzá kőszőnőm
Nyilván hatszor eldugult a karbi a retkes tnaktól.
Én is és bármyelik szerelő is felszámoltam volna, ha akadáloyzza a motor életrekeltését.
Szerintem össze fogja tudni rakni a gépet csak a mérést kell megoldani, itten pénzgondok vannak a dugattyú is horribilis összeg nekem a 30000 ft tal. Ha le van mérve milyen dugó kell bele akkor össze tudja rakni, meg benne megbízok nem úgy mint másban. Tábori motorszerviz 50000 ft ért csinált nekem meg egy villamossági problémát a robogón két vezeték összeért és zárlatos volt, ők meg benzintank mosáson felül meg egyéb haszontalan dolgokat felsoroltak a végszámlában .
Üdv!

93-as NSR-re(kocka lámpás) keresek visszajelző idomot, illetve kellene még az az idom amibe a tankzár van zár nélkül.
Ha valakinek van valami ezek közül, írjon.

szdavid_@hotmail.com
kösszi!
Bazeg Ricsi, vágok rá neked M6os menetet csak neked, csak ma:)

Monnyuk betekerni nem fogod az ténykérdés D:)

De oké, gyártok.
Keress fel egy szakit, aki tényleg motorszerelő és arra specializálódott! Zoli nem akar rosszat hidd el, qrvára igaza van!
Biztosan tudnánk sokan ajánlani neked egy jó szerelőt!
szia, kellene egy 135ös fuvi dellortoba, m6
Kezd egyre szórakoztatóbb lenni:)

Ha nincs mikrója, furatmikrója, mélyságmérője, akkor uygan mi a náthával álíltja be mondjuk egy nyorult ladának az olajszivattyúját?

Hogy mér tengelyeken századokra megadott kopáshatárokat?

keresned kellene egy embert, akinek vannak eszközei az elvégzendő munkához, nem egy fuserrel kelelne összelapátoltatni a motort.

Persze, a te pénzed, a te dolgod...
de nem ő méri a lépcsőket neki csak úgy tudom tolómérője van
Majd lehet elviszem egy menő hónolóhoz (de nem táborihoz mert oda nem megyek )
De már értem= autószerelő...

Mindegyik azt hiszi, a motorkerékpár oylan mint az autó csak primitívebb.
Ami munkát csinálnak, az rendszerint oylan is.
De kell.
(ene)
autókat nem kell századmilliméterre passzítani azt elviszi felfuratni azok megmérik a következő lépcsőhöz , vashengernek nem századmilliméteresek a túlméretes dugattyúi --ez a nicasilos henger sokkal precízebb dolgokat igényel. Nekem robogóba pl EVo hengernél 70-esnél két túlméret volt és passz. 0,5mm es lépcsőkkel.
oh jaj...

És akor mégis mi alapján rak össze akrmit?
Szemre?
Bp en nem tudtok olyan helyet aki korrekten meg tudja mérni? Mert szerelőmnek nincs olyan hengerfuratmérője
Mérni kell több helyen, abból derül ki mit lehet beltenni.
Hétfő este rakok fel a dugóról képet. Ilyen esetekben ha nincs hónolás ugyanaz a méretű dugó megy bele? B-s volt benne.
Mert századmilliméterenként vannak a dugók.
dobjál egy képet a dugórol
az enyémbe eddíg 12000km-t raktam és soha nem volt gond az olajzással
jó az a pumpa csak ki kell tisztítani az egész olaj rendszert aztán be kell állítani
amikor én megvettem az enyémet akkor szétszedttem mindent amit kellett és kitakarítottam rendesen
olajtartályból elég furcsa olajat engedttem le, 6 évet állt a motor
aztán mikor elakarták adni akkor elvitték műszakira és árulták, rá 2 évre én megvettem és 1 hónap múlva vittem megint műszakira
ott azt mondtta a figura hogy elég kevés 2 év alatt az 500km, abból addígra 450-et én csavartam bele
úgyhogy volt leüllepedett ramaty mindenhol
akkor kitakarítottam és azóta mindíg megy
az még lényeges hogy mijen olajat használsz
na csörgős motoromat szétkaptuka szerelővel,még jó hogy haverom drága lett volna , kivettüka motorblokkot megnéztük mi a csörgés oka. Dugattyún nyomok szerelőm azt mondja kevés olajat kapott nosza dugattyúcsere kell, meg ellenőrizni az olajzást. Szerelőm azt mondja kössem ki az olajpumpát és én keverjem. Lehetséges e? De ahogy itt olvastam fordulatszámfüggő a keverés akkor meg hogyan?