Nem biztos, hogy haszontalan dolgok azok... valahol el kell kezdeni a probléma forrásának keresését... Nyilván először nem zárlatra gyanakodtak... szerintem nekem sem az lett volna az első gondolatom...
Ja, azért mosták ki a tankot mert olajos volt,---- azt mondta kétütemű olajat töltöttek bele a benzintankba azért kellett kimosni . De ez csak egy dolog volt a sok közül
heló tudna valaki segiteni! hogy 93 kőrlámpás nsr mijen fékbetét kel bele hátsó kerékhez és hol lehet rendelni szám szerint vagy méret nem tudom mert nem értek hozzá kőszőnőm
Szerintem össze fogja tudni rakni a gépet csak a mérést kell megoldani, itten pénzgondok vannak a dugattyú is horribilis összeg nekem a 30000 ft tal. Ha le van mérve milyen dugó kell bele akkor össze tudja rakni, meg benne megbízok nem úgy mint másban. Tábori motorszerviz 50000 ft ért csinált nekem meg egy villamossági problémát a robogón két vezeték összeért és zárlatos volt, ők meg benzintank mosáson felül meg egyéb haszontalan dolgokat felsoroltak a végszámlában .
93-as NSR-re(kocka lámpás) keresek visszajelző idomot, illetve kellene még az az idom amibe a tankzár van zár nélkül.
Ha valakinek van valami ezek közül, írjon.
Keress fel egy szakit, aki tényleg motorszerelő és arra specializálódott! Zoli nem akar rosszat hidd el, qrvára igaza van!
Biztosan tudnánk sokan ajánlani neked egy jó szerelőt!
autókat nem kell századmilliméterre passzítani azt elviszi felfuratni azok megmérik a következő lépcsőhöz , vashengernek nem századmilliméteresek a túlméretes dugattyúi --ez a nicasilos henger sokkal precízebb dolgokat igényel. Nekem robogóba pl EVo hengernél 70-esnél két túlméret volt és passz. 0,5mm es lépcsőkkel.
Hétfő este rakok fel a dugóról képet. Ilyen esetekben ha nincs hónolás ugyanaz a méretű dugó megy bele? B-s volt benne.
Mert századmilliméterenként vannak a dugók.
az enyémbe eddíg 12000km-t raktam és soha nem volt gond az olajzással
jó az a pumpa csak ki kell tisztítani az egész olaj rendszert aztán be kell állítani
amikor én megvettem az enyémet akkor szétszedttem mindent amit kellett és kitakarítottam rendesen
olajtartályból elég furcsa olajat engedttem le, 6 évet állt a motor
aztán mikor elakarták adni akkor elvitték műszakira és árulták, rá 2 évre én megvettem és 1 hónap múlva vittem megint műszakira
ott azt mondtta a figura hogy elég kevés 2 év alatt az 500km, abból addígra 450-et én csavartam bele
úgyhogy volt leüllepedett ramaty mindenhol
akkor kitakarítottam és azóta mindíg megy
az még lényeges hogy mijen olajat használsz
na csörgős motoromat szétkaptuka szerelővel,még jó hogy haverom drága lett volna , kivettüka motorblokkot megnéztük mi a csörgés oka. Dugattyún nyomok szerelőm azt mondja kevés olajat kapott nosza dugattyúcsere kell, meg ellenőrizni az olajzást. Szerelőm azt mondja kössem ki az olajpumpát és én keverjem. Lehetséges e? De ahogy itt olvastam fordulatszámfüggő a keverés akkor meg hogyan?
Nekem van, de műszerfallal együtt... nem szívesen bontanám meg...
Így is érdekel?
Ár: 50.000Ft
Dugattyúm is van hozzá, ezt 15.000ft-ért tudom adni
06306051630
Kistrojak
Ha van esetleg valakinek, ÓCSÓÓ pénzért, írhatna :)
Én is és bármyelik szerelő is felszámoltam volna, ha akadáloyzza a motor életrekeltését.
93-as NSR-re(kocka lámpás) keresek visszajelző idomot, illetve kellene még az az idom amibe a tankzár van zár nélkül.
Ha valakinek van valami ezek közül, írjon.
szdavid_@hotmail.com
Monnyuk betekerni nem fogod az ténykérdés D:)
De oké, gyártok.
Biztosan tudnánk sokan ajánlani neked egy jó szerelőt!
Ha nincs mikrója, furatmikrója, mélyságmérője, akkor uygan mi a náthával álíltja be mondjuk egy nyorult ladának az olajszivattyúját?
Hogy mér tengelyeken századokra megadott kopáshatárokat?
keresned kellene egy embert, akinek vannak eszközei az elvégzendő munkához, nem egy fuserrel kelelne összelapátoltatni a motort.
Persze, a te pénzed, a te dolgod...
Majd lehet elviszem egy menő hónolóhoz (de nem táborihoz mert oda nem megyek )
Mindegyik azt hiszi, a motorkerékpár oylan mint az autó csak primitívebb.
Ami munkát csinálnak, az rendszerint oylan is.
(ene)
És akor mégis mi alapján rak össze akrmit?
Szemre?
Mert századmilliméterenként vannak a dugók.
jó az a pumpa csak ki kell tisztítani az egész olaj rendszert aztán be kell állítani
amikor én megvettem az enyémet akkor szétszedttem mindent amit kellett és kitakarítottam rendesen
olajtartályból elég furcsa olajat engedttem le, 6 évet állt a motor
aztán mikor elakarták adni akkor elvitték műszakira és árulták, rá 2 évre én megvettem és 1 hónap múlva vittem megint műszakira
ott azt mondtta a figura hogy elég kevés 2 év alatt az 500km, abból addígra 450-et én csavartam bele
úgyhogy volt leüllepedett ramaty mindenhol
akkor kitakarítottam és azóta mindíg megy
az még lényeges hogy mijen olajat használsz