Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok Eladó a mopedem. Ccm3 váltás miatt! http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr_125_r-5882353
Sziasztok. Eladó a mopedem ccm3 váltás miatt! http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr_125_r-5882353
Tehát akkor csere nen fog érdekelni. Akkor viszont máshol próbálkozom, mert pont pénzem nincs.
Nekem van új és használt is,
Új: 65.000ft
Bontott: 40.000Ft
Nekem is van hozzá rengeteg alkatrészem. Szerencsére elnyűhetetlen jó kezek között :)
Vagy! Van egy eladó blokkom NSR 125-höz! benne van a valtó és a főtengely!
Háj! az igaz az, hogy nem kerek a beöntő nyílás! konkrétan egy lekerekített téglalap az alakja. De ha még deformálódott is, akkor hanem a baj.
Szia! Nekem meg pont kell egy, viszont én blokkot adnék érte, ha adsz hozzá dugó szettet is. komplett váltó van benne plusz főtengely.
Sziasztok! Odaadom a tartalék blokkom annak, aki ad egy ÚJ henger-dugó szettet!
szia, nekem vannak: féknyereg 4e, másik 2e.
üdv
Üdv! Az NSR-hez kellene az első kerékből azaz alkatrész, amelyik a km csigát hajtja + egy hátsó féknyereg. Ilyen időben jó lenne már összerakni végre...
Köszi úgy látom 3300ft az acél hengerfej tömítés az italmondónál, hengertalptömítés barátibb 475ft. Nem is szedtem még szét sosem-- az acél hengerfej tömítést nem kell minden esetben cserélni gondolom ha egyszer acél ?
Készlet máshol 5000 ft abban nem tudom acél e a hengerfej tömítés?
Van egy eladó új hengerem JC20-JC22-re, 50.000Ft az ára.
Szia! Köszi! Igazából, ha le tudnám papíroztatni, akkor nem gondolkodnék rajta... de így... télen faszán össze lett rakva... de most már legalábbb tudom, hogy minden probléma forrása az a qrva beöntő-tartály volt... ott szívhatott is levegőt, meg ugye ott tudott távozni a víz...
Mindig megfűztök a 125ccm-re...
Pedig nem vagyok egy határozatlan fickó...
Teljes támogatásom nyugszik Endre szavain :) A papír az fontos! :)
igen és megállítani az idõt, hogy a többi dolog ne menjen benne tönkre, amíg valamit mecsinálsz :D Ez azért mégsem kindertojás h egyvalamit helyre hozok es készíts :D
megint motoroztam jó sokat amíg ti szerelgettek
csak egyszer kell összerakni jól és akkor nem lesznek gondok
Üdv Hondások!
Szevasz!
Én a nyugodt motorozás híve vagyok így olyat vennék amire jó a papírom!Én még nem adnám el!De ezt Te tudod!Adnék még esélyt az NSR-nek!Elejében én is szenvedtem vele de már megbízható masina lett belőle!
Amit javasolnak cimbora az mind szín igaz :) És távol álljon tõlem h ellene beszéljek bárkinek, de azt is vedd számításba, h de jogsi,se muszaki...tehát gyakorlatilag a motorom a 2 kerék lesz,ráadásul gyakorlat sincs, pedig 80 ló körüli teljesítményéhez azért kéne. De ezt beszéltük már :)
italmondo.hu
ott van külön talp meg fej tömítés is
Nincs értelme annak, hogy megfürödj, majd kiállj az esőre. Ha teheted, akkor nagyobb paripát nyergelj egy 25ös CBR-nél.
Nekem van de nem adom ^^ Lehet kapni. Csak drága. Nekem is szerencsém volt hogy azzal együtt adták a motort.

http://www.wemoto.com/bikes/ho...
Énis a nagyobb felé hajlok (jogsi nélkül)... most aztán megkönnyítitek a dolgomat! :)
1 pro, 1 contra... fasza...
Na Cimbora... én fullra leeresztettem mindenhonnan a wasser-t, aztán töltés a beöntő tartályba. Amikor nem nyelte tovább, akkor motor beindít és amikor megint van hely a víznek rátöltök és ennyi...