Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ilyenkor elõbb azt kéne tudni mi történt egészen pontosan.
Csak mert jó nagy meló egy dugattyút cserélni meg kell gondolni nehogy gyengébbet rakjon be az ember meg a pénz is.
Autószerelőm nagyon nehezen ér rá lehet hogy én csinálom majd dugócserét , de eddig csak ETZ t meg robogót szereltem. Hol kell leereszteni a vizet a hengerről az NSr en a manualban nem láttam?
Ki kell venni a motort a dugattyú cseréhez?
De akkor meg mi a f...szér' nem mutat a hőfokmérő forrást? Csak a kis rovátka fölé megy a mutató... Szerintem ahogy melegszik a víz, nő a térfogata, az első hely, ahol kifolyhat, az a beöntő (pont amiatt, hogy szar a széle...) A hengerfejtömítés egyben van... tegnap szétkaptam, szerelőm átjött megnézte... termosztát meg az enyémben nincs is... ki lett véve, mert szar volt... na erre mondjatok okos megoldást...
Nem.... azt sem tudom, hogy hol van...
Én csak benzin-levegő arányt állítottam múltkor! :)
mivel az nsr hűtőrendszere üzemszerűen nincsen nyomás alatt vagyis nem zárt rendszer ezért előbb vagy utóbb máshol nyomta volna ki a gőzt, ezért van a kiegyenlítőtartály
az már régen rossz ha forr a víz, 70-80 fokosnak kell lennie akkor is ha nagyon hajtod
amúgy kibaszott jó hűtése van, megbízható
termosztát vagy hengerfej tömítés ment tönkre
nem volt fehér füst a kipufogóból?
karbi pucolás és úszószint beálítása kell először
aztán jöhet a pontos beálítás
levegőszűrőbe raktál új szivacsot?
nem te babráltad véletlen az olajszivattyút a múlthéten?
én vertex-et vettem
meteor-t még nem láttam nem tudom mijen, a többi már bevált teknika
a kis fütyi ami meg lóg mellette az meg valóban túlfolyó.
a fesz.szabályzóig váltó áram onnantól meg egyen
jó bele az újabb cdi is csak azok többsége folytott, vagyis kicsit lassabb lessz vele a motor de megy
Ne aggódj, én sem értek hozzá, én is csak megtudtam mi-micsoda Az alján viszont nem a főfúvóka van(mert az benne van), hanem az egy szmötyi leeresztő, ha jól emléxem, meg az fogja a karbihoz az úszóházat aszzem.
Helló!
Köszi szépen a segítséget , még annyira volnék kíváncsi hogy a karburátor alján a fő fúvóka mellet is található egy cső , és az hová való , vagy talán az a túl folyó cső , de lehet hogy hülyeséget mondtam de sajnos nem értek hozzá .
Belló! A két legszélén lévő, azok nem kellenek sehova, csak lógasd le a karbi melett. Azok nyomás kiegyenlítő szerepben játszanak közre.
Sziasztok akinek Honda NSR125 -e van 90 évjáratban , vagy aki tudj segítsen már .
Abban szeretném kérni a segítségeteket , hogy vetem egy Honda NSR 125-öst egy picit szétszedet állapotban , és az volna a problémám hogy a karburátoron a benzin cső mellet található még egy cső , és az olaj cső mellet is található ugyan olyan mit a másik oldalon ami mint kettő magában log.
És nem tudom hogy hová is tartoznak , és ebben szeretném kérni a segítségeteket hogy legyetek szíves ebben nekem segíteni , amit előre is köszönök .
Jóccakát!
Ne fűzz már... sok apró hiba lesz még, aztán még a végén kinő tőlük a hajam... ezt pedig nagyon nem szeretném! :)
Na megyek mára... Jóéjt!
Most mondom, h a májer nem én vagyok ! Én csak őrült vagyok De remélem azért hogy maradsz a fenekeden, és marad az NSR
OK Májer!
Ha lesz gép, azonnal jelzem!
De akkor már kénytelen leszel lejönni, ha ki akarod próbálni. :)
Hát ha összetörik, akkor én is rajta nem? Nem biztos h egy 40-as gépet meg mernék cibálni elsőre. Érdekes egyébként, hogy innen(meg az itthoni terepen is) köztudottan én vagyok a legőrültebb, és mégis én vagyok a legóvatosabb is. Haver már második motorozásra megnézte mennyi a vége az 500-as gépnek, én meg inkább elkezdtem a lasabb kanyarokban fejleszteni a technikát, a fék kezelést, az előre-vissza váltást, stb. Meg kell mondjam hogy vagy nagyon adja magát a gép, vagy valamiért én éreztem rá(pedig nem tartom magam nagy májernek).
400 ccm alatt nem szeretnék venni motort, de mindenképpen kipróbálhatod! :)
Persze csak ésszel, mert különben viríthatod a lóvét!
Hát én azért siratni fogom a gépet Történjen akármilyen szar, ezek akkor is remek gépek(de azért el kell mondani, hogy a Simsonnal valóban nem versenyez semmi ár-érték kategóriában). Egy esetben bocsájtok meg: ha 250-es soros 4-es Kawát veszel, és mehetek vele
Belló itt is :) Hát igen, ahogy néhány hete elhangzott, megpróbáljuk visszahozni a családot ide Bocsánat, h eltüntem, igyexem megint felkavarni itt is a "port" .....Én ilyen kis meteor vagyok, ahova becsapódok, ott biztosan megfordul a világ
Nekem pont most van szétszedve a gép emiatt és mondom mik az én tapasztalataim... illetve az elszomorító tények: nekem is minden járat átjárható, nincs dugulás... a lapát forog... DE! A vízbeöntő nyílás már nem szabályos kör alakú, hanem ellipszis... emiatt a kupak mellett jött ki a víz gőz formájában... így ment el a vizem és ragadt meg a dugóm... Nézzétek meg, lehet, hogy nektek is ovális és nem kör alakú a beöntő nyílás szája.
valószínűleg termosztát lesz a bűnös.