Nézd azt az oldalát, hogy jözel 90.000 HUF volt amíg rendbe lett téve (optikai dolgok is és az alkatrész cserék)... nehogymár néhány havonta 20-30000 HUF-t kelljen adni azért, hogy működjön a gép...
Tudom, de 400 ccm felett már nem lesznek ilyen gondjaim...
egyik haverom SV650-et hajt, semmi gondja nincs vele... ettől is vonzó a nagymotor számomra... :)
Tarts ki báttya! Ne add fel, hidd el más motor sem lesz jobb. En is mindíg azt hittem higy egy komolyabb autó jobb lesz. De az hogy komolyabb motort szerzel, az nem garantálja h jobb gazdái voltak, mint a többi gépnek.
Tudom Cimbora... de télen át lett nézve minden... tavasszal HFT csere + HF síkköszörülés.... most meg megint rotty... nem lehet, hogy valamit elkúrtak a HFT-sel? Mert ugyanúgy folyt (és gondolom forrt is) a víz, mint akkor... mert akkor valakinek kivágom a szívét...
50-esként... minden gond nélkül eddig... 100.000 HUF-ért tettem így fel, de alkudható... Alku esetén viszont marad a fejidom, a kis indexek, meg a ledek... sokban van nekem, sajnálnám bagóért adni...
Báttya ezek a dolgok sajnos igy mennek :( Ezek gépek, és csodák ezekkel sem történNek, amit használunk, az el is fárad :( Tudod ezek nem a gépeink hibái, hanem az elõzõ tulajdonosoké :( Ezeket a gépeket eredeti tervezet szerint táblázat szerinti rendszeres átnéZésnek kéne alávetni. A mi gépeink ugye már 20 év felett vannak. ennyi hanyagolás bõven elég volt nekik :(
Szia Csoki!
Ez volt a furcsa nekem is, mert se nem durrant, se nem csörgött, se nem zörgött... egyszer csak elment a kakaó, és gázhúzásra semmi...
Hátul a tágulási tartálynál megint folyt a víz, és azóta semmi. Most kimentem, de meg sem mozdul a hátsó kerék... a gyertya szürke, sok levegőt, kevés benzint kapott... ugyanez volt mikor hengerfejtömítést kellett cserélni... dehát 2 hónapot bírt volna?!?
Ezért nem érdekel már a gép... feltettem a netre, ha valakinek kell, akkor elviszi, ha meg nem, akkor itt marad bezárva...
service manualba van róla rajz hogy mit kell mérni
de nemtudom hogy mennyire működik a dolog, az a biztos ha berakod egy jól működő motorba és kipróbálod
lehet hogy rossz helyen gyújt
ellenőrizni kellene stroboszkóppal
ha van a környéketeken autószerelő vagy autóvillamossági szerelő annak biztos van hozzá műszere
de lehet csinálni is ha kicsit járatos vagy az elektronikába, én is csináltam
Köszi, de nem nagyon értek hozzá... kimegyek később, megpróbálom megtolni, ha átfordul, akkor úgy hirdetem, ha nem, akkor így... nem akarok már vele foglalkozni, mert nagymotornál ilyen hibák nem lesznek...
Köszönöm mégegyszer! Lehet, hogy kap még egy esélyt a gép... majd meglátjuk...
Ha nem fordul át, akkor alsó v felső tűgörgő széthullás is valószínűsíthető, mert ha megragad, és utána visszahűl a dugattyú..akkor már át kell hogy forogjon. (Én eddig 2x jártam így, ahogy te most leírtad, és kettőből kétszer történt alsó tűgörgő megragadás és széthullás)
Na sziasztok!
Akkor a következő a sorban én lennék... ma hazafele leállt a motor, szerintem megragadt a dugó, mert nem is fordul át... úgyhogy most van az a pont, amikor a szépen átalakított vasat alkatrésznek egyben eladom... sajna ez van... szerettem, de ezek miatt a "kis" kellemetlenségek miatt végleg a rendszámos nagymotor mellett döntöttem... legalább 400ccm... és ez már biztos... 15.000 HUF-ból meg lehetne csinálni, de már nem ér nekem annyit...
Ha valakit érdekel, akkor várom a tolongást! :)
Tegnap ENZO, ma én... ki lesz a következő?
ááá! Véletlen volt, a power nyelveket pucolgattam, úgy vetem észre.talán régóta így ment, talán most ment szét, nemtom. de ha régóta ilyen volt akkor így fog tovább us menni:) HACSAK NEM IRTOK HENGERT SZEREZNI.
Helló !
Egy kis szíveséket szeretnék kérni .
Ha valaki tud abban a dologban segíteni , hogy a Honda NSR 125 karbiján milyen csöveket találok, és hogyan hívják őket , pl í jenre gondoltam hogy benzin cső .
Ja és még annyit szeretnék kérdezni hogy túlfolyó cső található e rajta, és ha található akkor azt hol találom.
Jóccakát! Egyébként én csak úgy vettem este, h láttam. Nem is lehet csak talán zörejből, de ahhoz tényleg profinak kell lenni. A poén az h elvileg ilyen bármikor bekövetkezhet.
egyik haverom SV650-et hajt, semmi gondja nincs vele... ettől is vonzó a nagymotor számomra... :)
Ez volt a furcsa nekem is, mert se nem durrant, se nem csörgött, se nem zörgött... egyszer csak elment a kakaó, és gázhúzásra semmi...
Hátul a tágulási tartálynál megint folyt a víz, és azóta semmi. Most kimentem, de meg sem mozdul a hátsó kerék... a gyertya szürke, sok levegőt, kevés benzint kapott... ugyanez volt mikor hengerfejtömítést kellett cserélni... dehát 2 hónapot bírt volna?!?
Ezért nem érdekel már a gép... feltettem a netre, ha valakinek kell, akkor elviszi, ha meg nem, akkor itt marad bezárva...
hátsókerék is megállt?
csörgő-zörgő hangja volt?
de nemtudom hogy mennyire működik a dolog, az a biztos ha berakod egy jól működő motorba és kipróbálod
zoli meg a szellőzőre gondolt, azt nem szabad letömítteni
ellenőrizni kellene stroboszkóppal
ha van a környéketeken autószerelő vagy autóvillamossági szerelő annak biztos van hozzá műszere
de lehet csinálni is ha kicsit járatos vagy az elektronikába, én is csináltam
Köszönöm mégegyszer! Lehet, hogy kap még egy esélyt a gép... majd meglátjuk...
Akkor a következő a sorban én lennék... ma hazafele leállt a motor, szerintem megragadt a dugó, mert nem is fordul át... úgyhogy most van az a pont, amikor a szépen átalakított vasat alkatrésznek egyben eladom... sajna ez van... szerettem, de ezek miatt a "kis" kellemetlenségek miatt végleg a rendszámos nagymotor mellett döntöttem... legalább 400ccm... és ez már biztos... 15.000 HUF-ból meg lehetne csinálni, de már nem ér nekem annyit...
Ha valakit érdekel, akkor várom a tolongást! :)
Tegnap ENZO, ma én... ki lesz a következő?
Hogy tudom megnézni/megmérni a gyujtáselektronikát hogy működik e?
Egy kis szíveséket szeretnék kérni .
Ha valaki tud abban a dologban segíteni , hogy a Honda NSR 125 karbiján milyen csöveket találok, és hogyan hívják őket , pl í jenre gondoltam hogy benzin cső .
Ja és még annyit szeretnék kérdezni hogy túlfolyó cső található e rajta, és ha található akkor azt hol találom.
Jóéjt!