jólvan akkor rádbízom
szerintem 0,7 mm lehet a leg mélyebb sérülés
hengert is adjak hozzá vagy az nem kell a sűrítés kiszámolásához?
ha jövőhét végén jössz bábolnára versenyre akkor elviszem oda
Alapból iylenkor a préssávot kell először kitisztázni, abból adódik azután a méret, hogy mennyit kell elvenni az égéstérből hogy a normlis sűriítést visszakapjad.
szemre, a prés itt jó 1mm mélyen sérült, de vannak mélyebbek is talán. Iylenkor nem feltátlenül szedem ki teljesen inkább maradjon 1-2 hiba ami mélyebb volt, de nem csökkenthetem le az égsteret nagyon, mert akkor belóg a gyertya.
De nézd, van egy most teljesen szar fejed, ennél nem lesz rosszabb:)
Hát, ahogy názem az eredeti esztregélés nem egy nagy etvasz, persze kell hozzá egy profilkést csinálni...
Úgy csinálja, ahogy kéred :) Nekem alapból csak síkolás kellett, de mondtam az öregnek ha már itt vagyok, akkor legyen kedves és picit tisztázza le a préssávomat is, hogy ne legyen oly kráteres. Nekem nem szedett ki az égéstérből, mint azt a képeken láthattad egyébként.
Nincs NSR adatsorom, és ha nem haragszol, egyetlen fej kedvéért nem fogok órákat adatbevinni.
Meg felesleges is, ha monden más marad, rendszerint teljesne értelmetlen fejbeütni a motort, nem lesz jobb, csak sokkal érzékenyebb, és jobban zabálja a görgőket, főcit.
ha leveszed a hengert akkor már meg lehet állapítani hogy mi a gond
nicasilos hengerbe nem kell másfajta dugó
videót csinálhatnál a zörgésről abból talán többet tudunk mondani
Majd a youtube ra felrakok egy videot és megadom a linket.
Egyébként ha netán a power szelep csörögne azon lehet javítani?
van már letöltve service manual?
nekem nem sürgős
szerintem 0,7 mm lehet a leg mélyebb sérülés
hengert is adjak hozzá vagy az nem kell a sűrítés kiszámolásához?
ha jövőhét végén jössz bábolnára versenyre akkor elviszem oda
ha mase kapod meg, honlap felmegyek a postára
szemre, a prés itt jó 1mm mélyen sérült, de vannak mélyebbek is talán. Iylenkor nem feltátlenül szedem ki teljesen inkább maradjon 1-2 hiba ami mélyebb volt, de nem csökkenthetem le az égsteret nagyon, mert akkor belóg a gyertya.
De nézd, van egy most teljesen szar fejed, ennél nem lesz rosszabb:)
Hát, ahogy názem az eredeti esztregélés nem egy nagy etvasz, persze kell hozzá egy profilkést csinálni...
ha kitisztítod akkor csak a préssávból veszel le vagy az égéstérből is?
csak azért kérdezem mert ez félgömb alakú
pumma@vipmail.hu
köszi
Meg felesleges is, ha monden más marad, rendszerint teljesne értelmetlen fejbeütni a motort, nem lesz jobb, csak sokkal érzékenyebb, és jobban zabálja a görgőket, főcit.
nicasilos hengerbe nem kell másfajta dugó
videót csinálhatnál a zörgésről abból talán többet tudunk mondani