nem akartam senkit elriasztani ettől az 1 napos jogosítványtól de azt már eddíg is tudttam hogy nem ojan egyszerű mint ahogy leírták
én amikor először csináltam jogsit 20 órát vezettem a vizsga előtt
a fő hogy megvan
mennyibe került az egész mire megkapod a kártyát?
a gyári áttétele 13-35
11000-nél nekem a gyári áttétellel ment 150-et
ha azzal az áttétellel ami most van rajta nem pörög ki 11000-ig akkor elég gyenge lehet
üresbe mennyit pörög?
nekem úgy kelle megcsinálni hogy a gyári hengerhez vagyis 125ccm-hez legyen jó csak kicsit erősebb legyen mint a gyári hengerfejjel
aztán majd akarokrá egy új rezót csinálni ami magasabb fordulaton dolgozik
ez így megoldható lenne?
megtudja tervezni vagy csak tervek alapján dolgozik?
Viszont a jó hír a dologban, hogy A1 jelzés kerül a kártyára. Ami azt jelenti, hogy rendes motor jogosítvány lesz, és késõbb tovább képzésre is lesz lehetõség :D
Hát nem egyszerû történet ez a fajta jogsi...Én szerintem esélytelen motoros tapasztalat nélkül...a múlt hét Péntek életem eddigi legnehezebb napja volt...pedig 23 évesen kellett eltemetni édesanyám anno. Egyszerre kellett a 3 utolsó vizsgát letudni(de rendesek is voltak azért velem ), és utánna életem legkeményebb beszélgetése is várt otthon...
Ahogy egy bölcs idõs barátom szokta mondani: "Nem könnyű a nehéz élet" :D
Hát a haverral úgy döntöttünk, mi már kivárjuk azt a hónapot...
De enélkül sem biztos hogy tudok majd menni. Fontos találkozó lesz, és pont akkor :( Pénz sincs ugye, meg benzin sem :( Ráadásul műszakilag sem tudom addigra átlátni a gépet. Talán a nyár tomboló közepére is össze lesz rántva valami, és addigra legalább nem csatatérre fog hasonlítani az életem.
Gratula!
Végre! Simán ment forgalmi? Tényleg annyi az egész A1 (B125), ahogyan leírták a neten?
Baszki... én már a helyedben régen nyomulnék... A talira meglesz a kártyád? Ha esetleg nem, akkor lenyomulunk velük autóval... legalább lesz egy végbiztosító autó, így hátulról tutti nem megy bele valami f...sz a csapatba...
Gratulálok Öcsém!
A kuplung, illetve a neutral problémának azt hiszem a végére tudtunk járni a haverral.
Kínunkban az udvaron a ház körül motoroztunk(egyszerre várjuk a jogsit) , és addig lett állítgatva a kuplung, mire lett neutral :D Már nem szorul 1-bõl 2-be, talán a többi baj is eltünt...
Mármint elektronikailag vagy Fuvokákal ? nem nagyon tudom milyen az a motor(1hete haverkodtunk össze)nekem volt 25ös nsr em ami tuti jobban ment ennél pedig jó állapotban van:)
Az csunya :D Hát, egy biztos.. elég kicsi lehet akkor a sűrítési végnyomás is sztem (kevesebb, mint az én hengerfejemben. Mind2 hengerfejbe, ami a képen van domború dugó megy egyébként!)
Én egy ismerőssel csináltattam meg, és most csinál egy gyári hengerfejből is (jobbos kép) 160hoz igazítást (kisebb présTÁV mert túl nagy volt, és kevés volt így a kompressziom..) és a tűgörgő szétverés helyeit egyazegyben kimaratom vele a hengerfejből.
Igazából nem volt forintos tétel, mert eléggé jóban vagyunk :) Ha odaadod, akkor szívesen megcsináltatom neked (de max 2 hét múlva tudom elvinni neki) , de csak síkban tud marni.
az a nicasil kapott rendesen. Azt hittem, hogy a dugó rosszabb állapotú. A kipu ablak fölött lévő terület(teljes körben) sérült, vagy csak a henger alsó része ?
Nem mondod, hogy az NSR égéstér ilyen?! te atya ur isten :DDDD
Az én 160asom hengerfeje a balos képen látható. Ilyennek kéne lennie sztem :D Jobbos meg egy gyári 125ös mito hengerfeje...
Vagy... csavart kihajtod, tökig behegeszteted (nagyon jó kézügyesség szükséges szerintem ehhez.. Mert pl. nálunk az anyagot olvasszuk a pálcához..) és újra kifúrod, menetet metszel bele..
aztán síkolás, és kész is.
csak a préssávból veszel le?