Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már kinyomtattam csak a szakmai angol egy cseppet nehezen megy. A netes szótárak sem boldogulnak vele.
pl: pilot=pilóta ami itt tengely átmérő lenne.
Mindamellett egy szó millió jelentéssel.
Viszont rengeteg ábra van
Szerintem a legjobb szakmai segítség a manual. Egy szaki hajlamos lehet azt mondani, hogy "jó lesz az gyerek".
Itt a kép.
Küldtem e-mailt
tennél fel róla képet? jo állapotban van? és az ára mi körül mozog? kössz
Nekem van
szevasztok. km óra spirálra lenne szükségem nsr 125 höz. kinek van kicsi pénzért? fontos! köszi
Magam csinálom, csak kell szakmai segítség. (control)
Vagy drágán megfizeted a tényleg jó szakembert, vagy magad csinálod. Akkor tudod mi hol van, mi milyen állapotú.
Sziasztok!
Én is csatlakoztam az NSR tulajok széles táborához.
A baj az hogy a motor kissé kehes (olcsó hús...) , a törött és görbült alkatrészeket már kicseréltem, kókányolások szép lassan eltűnnek, már csak a blokk és az idomok javítása van hátra.
A blokk átnézéséhez keresek szakit aki átnézné, és segítene rendbe rakni.
Mondjuk ha belegondolok a ház neki is jó... szóval csak rád van szüksége.
Nekem van forgó részem. Zsír ujj csapággyal.
Márton013 irta hogy van neki háza, énis odaadom 2.000 ft+ postáért :) Én anno 8000 ft + postáért vettem az önindítót :)
Nekem van egy ház bendixxel, tekercs nélkül. Ha valaki tud neked adni forgó részt, akkor én 2.000 ért odaadom azt ami nekem van.
nekem is észre lehet venni a féklámpát alapjáraton
3000-es fordulat fölött már stabilan tölt, akkor már a lámpa is jól világít de mégse bír több terhelést
szerintem újra kellene tekerni, van is ithon egy másik tekercsem amit már gányoltak és nem valami jól néz ki, nemtudom hogy átalakítsam-e majd talán az ősszel sortkerítekrá
Esetleg nincs valakinek levegős mtx80ra való cdi-je?
köszönöm a segítségeteket! gyertya hibás volt! most már tökéletes! csak egy önindító kéne mert az nincs! ( kicsit megégett a tekercselés) ha valaki netán tud egy önindítót akkor a darabmark@freemail.hu-ra írhatna hogy mennyi az ára! köszönöm! szép napot :D
Szerencsére sok bajom nem volt vele,tavaly kapott egy alapméretes hengert,meg egy gyári ky4 dugót,és azóta is hiba nélkül teljesíti a napi 40 km-t.Ha meg sietek,ott a cbr..
énse vezsem ki belőle nemakarom széthajtani meg 125ccm nemvárok tőle csodákat ha gyorsabban akar valaki menni vegyen nagyobb motrot
Kösz az infót!Erre gondoltam én is,de csak megkérdeztem. Nem tudom amelyik nem fojtott mennyivel megy jobban,de én munkába járós motornak használom,nem az a cél hogy kinyírjam.Cserébe nekem a fogyasztás bőven 5l alatt marad.
Gyujtás elektronikába, powerelektronikába meg a kipuba van folytás. és igen 5be viszi a 130is ha berakod hatba visszalassul és szépen lassan kipörgi magát 9ezerig kb
én naggyábol ugyanezekkel a paraméterekkel rendelkezem és nekemis is 97es (svájci) és megnyugtatlak enyémse megy többet 130nál
Mark0303!

No Bátyja, megoldottad? ]:-)
Csoki!

Na ne már, kezdem befonni a szemöldököm.
No, lámpa nélkül a gépemen látszik az üres visszajelzőn, mikor a fékizzó világít, mert olyankor elhalványul az üres (az egyik 8W, a másik 21W, de mégis). De tudod mindezt ALAPJÁRATON, mikor töltés alig, és az aksit terheli a rendszer. Próbáld ki ugyanezt egy normál-, üzemi fordulaton. Ha akkor is csinálja, akkor valami nagy gáz van a gépeddel. Szóval simán bírja a kicsike. ]:-)))

Nekiálltam az NS-t 3,5-5e rpm környékén járatni, de nemhogy csökkent volna a fogyasztásom, hanem jobban kellett húzni, így bekajálta a 4,2l-t. Szóval a kis gáz/magas fordulat kombináció volt eddig a leggazdaságosabb, csak olyan kis visítós hangok jönnek akkor belőle... ]:-))))
Szegény a keverék = keveset kap.
Szerinted?
Hát, én nem értek hozzá, tudod, de ezt gondold újra szerintem... ],oDDDDDDDD
nem reális
a sportkipufogók magasabb fordulaton több erőt adnak viszont alacsony fordulaton elveszik egy kevés
ojan nincsen hogy mindehol jól mennyen, talán a gyári tudja a legjobban