Addig okés hogy 6 kábel fut a csatlakozóhoz, de ezek stimmelnek a motorra? vagy ezeket ne rakjam rá? A helyzet az h potyára nem akarok nem rávaló elektronikát venni..
Ma teszteltem az elektronikát elég komoly esőben, bírta. Merthogy az enyémen lámpaállító szervo mozgatja az első lámpát.
Hülyeség?
Egy 100%-al növelt fényerejű H4-es van benne, brutál jól világít, ám ha 1 személyre állítom, akkor 2 személynél mindenki levillog, ha meg két személyre, akkor 1 személynél az orra elé világít csak.
Megoldás: szigetelt mikrokapcsoló (visszaugrós fajta, 3 állású), egy direktbe kötött Toyota Corolla (bontóból) enyhén törött lámpamozgató szervójával. Persze így csak manuálisan állítható, még végfok-kapcsolója sincs, de látod úgyis, ha nem megy tovább a lámpa, nemde? ];oDDD
Ja, a stroboszkópra nincs szükség, annyira brutál a fényereje a gépnek, hogy mindenki felfigyel rá... ]:-)))
Bocs, nem voltam pár napig, sok a meló, hordják a vasakat... ];oDDD
Szóval Csoki, nekem a 9kW-os, 12Le-s NS 125 R-II-esem van, amiben a fojtott elektronika 9e-ig engedi pörögni is. 6-ban 9e-nél leszabályoz, az pont 130. Addig szépen megy, de ha vissza is kapcsolok akkor sem hajlandó többet pörögni. Ma voltam versenymotor-művész ismerősnél, aki mindezt megerősítette. Az, hogy 3l alatt fogyaszt, és nagyon tartós, számomra megéri azt, hogy nem megyek 100-120-nál nagyobb utazóval, de minek is, lássuk be ez egy 125-ös kis motor. Sokkal elégedettebb vagyok így, hogy nem fogyaszt közel annyit, mint egy kisebb autó... ]:-)))
Ja, a nyári túrákra meg gyártottam rá mindenféle csomagtartó vázakat, ahogy látom, ez a gép a világból ki fog vinni engem... ]:-)))
Off: Simson tapasztalata van valakinek szerelésből kifolyólag? 3,4dl olajat ír telónként a manual. Ezt én horrornak tartom. Tényleg létezik, hogy ennyit elnyel?
Üdv!Még egyszer nagyon köszi a segítséget,tényleg fel volt cserélve a bovden!Most már nagyon jól megy a gép!Ha nem segítesz lehet,hogy vettem volna elektronikát potyára!Köszi!Üdv mindenkinek!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy 94-es 2körlámpás NSR be jó-e KBS-es 1+ vezetékes és a 626-os +2 vezetékes gyújtáselektronika? aki tudja légyszíves írjon már Köszönet!
Utazóba 100-110. Váctól Rétságig pedig ritkán esik 7.000 alá a fordulat. Mivel kanyaros és emelkedőkkel tarkított út, ezért húzni kell. Én legtöbbször erre járok. Nekem erre jött ki a fogyasztási adat.
Nehezen tudom elhinni amikor én forgatom 10literrel 120km-t tudok elmenni szóval vagy az én csuklóm ien vagy nem tudom elképzelni h csak az enyém fogyaszt ennyit. igaz nem panaszkodok valamitől mennie is kell!
Lazítsd meg az olaj pumpa bovdenjének feszítö csavarját. Húzd meg a gázt teljesen, és ekkor a jeleknek egybe kell vágniuk. Ha jobbról nézed a pumpát, a dobon van egy kis vonal... ennek kell egybeesni a kis csúccsal.
De nekem az a baj, hogy elég sürven, nahmeg nemértem, mi lett vele, széttszedtem az egész motort, csapágyaztam a kormányt meg festettem a vázat, mielőtt kivettem semmi baja nemvolt... :/ Nemértem
nekem is szokott valami koppanni a teleszkóp lessz szerintem
régebben azthittem hogy a sárvédő adja azt a hangot de mikor levettem akkor is ugyan ojan kopogós maradtt, nekem jól működik csak néha kopog valami
Ezt megpróbálom,mert lehet,hogy nem volt tehermentes a teló,mikor felöntöttem olajjal. A benne lévő levegő tuti befolyásolhatja a működést:) Azt meg tudjátok mondani,hogy miért van az,hogy a motor 5000-6000 fordulat között alig megy(szinte csak hörög) Lehet gyertya miatt?
én még ijent nem tapasztaltam
nekem 250 vagy 260ml olaj van benne és nem esik be
összeszerelésnél nem felejtettél ki valamit?
mikor álló helyzetbe megnyomkodod akkor lekoppan a teló?
amikor beindítod akkor kinyit a power
3000 körül bezár és 7000 körül újra kinyit
így kellene működni neki
a tank alatt van egy szervó motor ami 2 bovdennel forgatja el a power tengelyt, lehet hogy neked fordítva vannak bekötve a bovdenek és meg kell cserélni
vedd le a power fedelét ahol mozgatja a bovden és nézd meg merre fordul el az a tányér amibe a bovdenek vannak beakasztva
ha alapjáratról húzod neki először balra kell fordulnia aztán 7000 fölött meg jobbra fordul egy kicsit
ha így fordul akkor jó
Hülyeség?
Egy 100%-al növelt fényerejű H4-es van benne, brutál jól világít, ám ha 1 személyre állítom, akkor 2 személynél mindenki levillog, ha meg két személyre, akkor 1 személynél az orra elé világít csak.
Megoldás: szigetelt mikrokapcsoló (visszaugrós fajta, 3 állású), egy direktbe kötött Toyota Corolla (bontóból) enyhén törött lámpamozgató szervójával. Persze így csak manuálisan állítható, még végfok-kapcsolója sincs, de látod úgyis, ha nem megy tovább a lámpa, nemde? ];oDDD
Ja, a stroboszkópra nincs szükség, annyira brutál a fényereje a gépnek, hogy mindenki felfigyel rá... ]:-)))
Szóval Csoki, nekem a 9kW-os, 12Le-s NS 125 R-II-esem van, amiben a fojtott elektronika 9e-ig engedi pörögni is. 6-ban 9e-nél leszabályoz, az pont 130. Addig szépen megy, de ha vissza is kapcsolok akkor sem hajlandó többet pörögni. Ma voltam versenymotor-művész ismerősnél, aki mindezt megerősítette. Az, hogy 3l alatt fogyaszt, és nagyon tartós, számomra megéri azt, hogy nem megyek 100-120-nál nagyobb utazóval, de minek is, lássuk be ez egy 125-ös kis motor. Sokkal elégedettebb vagyok így, hogy nem fogyaszt közel annyit, mint egy kisebb autó... ]:-)))
Ja, a nyári túrákra meg gyártottam rá mindenféle csomagtartó vázakat, ahogy látom, ez a gép a világból ki fog vinni engem... ]:-)))
Off: Simson tapasztalata van valakinek szerelésből kifolyólag? 3,4dl olajat ír telónként a manual. Ezt én horrornak tartom. Tényleg létezik, hogy ennyit elnyel?
régebben azthittem hogy a sárvédő adja azt a hangot de mikor levettem akkor is ugyan ojan kopogós maradtt, nekem jól működik csak néha kopog valami
nincsen eltörve a sárvédő?
nekem 250 vagy 260ml olaj van benne és nem esik be
összeszerelésnél nem felejtettél ki valamit?
mikor álló helyzetbe megnyomkodod akkor lekoppan a teló?
120-as utazóval is 5 liter
vagyis ha kotyog akkor még húzni kell rajta egy kicsit
ijenkor szar hogy nincsen középsztendered mert azon könnyű ellenőrizni
3000 körül bezár és 7000 körül újra kinyit
így kellene működni neki
a tank alatt van egy szervó motor ami 2 bovdennel forgatja el a power tengelyt, lehet hogy neked fordítva vannak bekötve a bovdenek és meg kell cserélni
vedd le a power fedelét ahol mozgatja a bovden és nézd meg merre fordul el az a tányér amibe a bovdenek vannak beakasztva
ha alapjáratról húzod neki először balra kell fordulnia aztán 7000 fölött meg jobbra fordul egy kicsit
ha így fordul akkor jó