Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglehet, igen.
Valakinek akinek JC22-ese van. Az ülés alatt, a hátsó lámpa meg az indexek ahol rákötődnek a kábelkötegre, elmondaná hogy miylen szin meik hez megy ? :$ Kapcsolásibol nemtudtam kijönni. (JC22-nek is igyvan sztem. Remélem naggyábol érthető voltam :$ Légyszi valaki segítsen :)
Remélem csere után jó lesz:) Köszi a segítséget! A "rossz" gyertya miatt kevesebb teljesítményt is adhatott le? Egyébként megnéztem a gyertyát,és ahol a szikrát adja,ott szép őzbarna de körülötte rá van égve az olaj!:/
Nekem 120-ért is megérte...
Örülj, hogy csak dadog... jó hogy el nem csöppen a gyertya. BR9ECS való bele. Kész, nem kellene variálni. A gyár megadott összesen 4 fajta gyertyát.. BR10ES a másik NGK, és Densoék W27ESR-U ja, valamint W31ESR-U ja a maradék 2. A gyengébb gyertya nem bírja a hőt és a nyomást.
Sziasztok!
Még mindig fennt áll az a problémám,hogy 5-6000 között dadog! NGK BP7es gyertya van benne. Szerintetek jó ez? Úgy tudom,hogy ebbe a típusba NGK BRECS való! Csinlhatja gyertya miatt? Karbit már állítottam,de úgy sem jobb:/
Szia Laci! Most cseréltem én is szimmeringet! A méret:35*47*7,5/10
Olajat 10w-t raktam bele száronként 280ml-t:) Szimmeringet szimeringes boltba vedd meg(3000ft helyett 1000ft a 2 db:))
Üdv. Misi
Sziasztok, olyan kérdésem lenne h szimeringet szeretnék cserélni a nsr-125 első telójában és tudomásom szerint ilyen méretű kell: 35x48x11 de erősítsettek meg:D de nemtudom h milyen olajat kéne és mennyit 1 villaszárba rakni. előre is köszi a segítséget :D
10literrel 120km? nah barátom ott valami tuti nem kerek
úgy értem azok már nem azok a full széthajtott sz*rok ?
skacok szerintetek érdemes 160-180 ért nsr-t venni ?
Akkor örülök, hogy ez nem ilyen szomjas, mert pont azt élvezem, hogy a fél világot körbejárom, kabátgombok árából... ]:-)))))))))))
Semmi extra, sima 60/55W-os H4-es halogén, csak sokkal kisebb a hő-kibocsájtása, mint a sima izzónak, és sokkal nagyobb a fény, de a motort nem terheli jobban... Néztem ezeket a 25 és 35w-os izzókat. Hát, az a gyertya kategória, úgyhogy megérte a 2'300.- Ft-ot, a Homasita-nál. ]:-))) Valami rettenetesen brutál szép fénye van, kicsit olyan kékes, mint a xenon.
Tudni érdemes még, hogy én könnyen ugrálok, mert nincsen fejidom a gépen, így egy sima 3'500.- Ft-os lámpát tettem fel, némi konzol építéssel. ]:-))))))

Ja, a CBR 1000 F is évekig járt 140/100-as izzókkal (ráadásul ikerbe kötve) folyamatosan, a gyári 60/55-ös helyett... ];oD
hát nemtudom, jó lenne tisztában lenni ezekkel..
az a baj szinte senki sem bír határozott biztosat mondani:/
akkor az utángyártott lehet
A körlámpásokba minden alkatrészből KY4-es kell. Ha jól tévedek.
Lehet, hogy direktbe van az aksira kötve?
KBS van ráírva magára az elektronikára, mint pl a régieknél például a KY4
kbs az micsoda?
most nem tudom megmondani biztosan de ha egyátalán van ojan akkor valószínű hogy folytott
Telefonáltma egy bontott alkatrészeket forgalmazó ürgével, elmondtam neki h mi a helyzet, hogy a motor 94-es körlámpás, erre aztmondta h régi elektronika volt benne , ami tán a 87-91ig gyártott NSRekbe raktak.. ő is aztmondta, hogy vagy a KBS nevú vagy a 626os eletkronika való erre:)
gyári generátor van benne? és elbírja azt a nagy terhelést?
csak nehogy leégjen a fesz.szabályzó
volt amikor haverral motoroztunk, neki 125-ös 4t van ami nem ojan erős ezért 80-as utazót tartottuk
3,8 literes fogyasztás jött ki, azótase volt annyi
A 639 a fojtott? Csak, hogy tiszta legyen a kép számomra.
szerintem a 626 jó lessz neked csak nem kell bekötni azt a 2 kilógó kábelt sehova