Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csoki, akkor örülök az öreg NS-nek. Nem kímélem, de nem is lámpától lámpáig, de csak 8l/270km... ];oDDDDDD
létezik, néhány 100e :) http://youtu.be/5gVeqix2Yc4
Aról nem is beszélve, hogy pl az iylen ditech szarok pár év alatt hullnak szétfele, és ember nincs aki megjavítsa, illetve van, csak az összeget ne akarjad megtudni.
Ilyenek vannak, hogy 1darab levegődugattyú 30 ezer és társai.
Feleslegesen agynobonyolított hulladékok miközben ugye a 2t motor lényege az volna, hogy egyszerü a szerkezete....
Egy ismerősöm belefutott egy iylen scarabeo trágyába, már többe van a nyomorult injektpr javítása mint amennyiért a motort vette.
szerintem bízd meg a japán honda mérnököket hogy fejlesszenek neked egy rendszert a motorodra
amúgy eszembe nem jutna ekkora marhaság
fogyasztásom 4-5liter gyári karbival
Szia! Emailben is velem beszélsz, a másik lendkerekem is 95-ös. Megnézem ha megvan még a CRM-é, hogy az mekkora, de az nem önindítós.

Üdv
lendkerék kelle aminek a belsö átméröje 90mm
hali nagyon új vagyok még a témában az lenne a kérdésem h meg oldható lenne-e az hogy a karbit kicseréljem injektorra ? (tudomásom szerint a fogyasztásra és a teljesítményre jó hatással van) van e műszaki megoldhatatlansági ok ? előre is köszi :) és persze 1 nsrről lenne szó
Szerintem igen, az idomok, lámpák, kapcsolók, és blokkalkatrészek is biztos elég keresettek lennének. :) Ha hoznál a lámpabúrát már most előre lefoglalnám :P
Honda nsr 125 lendkerék kellene 1991év járet!
belsö átmérö 90mm
képet és árat ide kérnek : sas555@vipmail.hu
zsandar! köszönöm a rajzot sokat segített! üdv:Robi
Hat uramkosz a tippet,megkerdeztem, a gazost is megcsnaljak :) Uh ezt a linketmindenkinek jol eltenni :)
talán egyszerűbb és megbízhatóbb lessz ha veszel egy másik kábel korbácsot és kicseréled mert azon van stekker
feltéve ha tényleg az van levágva
először a bovdenen álítanék, be kell hajtani a csavart ami a karnál van
ha akkorse jó akkor szedd szét aztán mérd meg a lamellákat meg a rugókat
érdeklődnék szerintettek érdemes hozni nsr bontásra 2000 utáni modelt
kösz a választ , hát az enyém nem jó, abszolút nem fog.... hát akkor lamella csere lesz belőle úgy látom...
Tud e valaki információt adni arról,hogy az nsr 125 nek,hogy van a gyujtás elektronika, bekötve.Mert valaki levágta róla. Eltudnátok e küldeni.
Ha esszel hasznalod a henger vagy a dugo fog leghamarabb meghalni :) Eleg megbizhato gepek (felteve hogy nincs benne kokanyolas... ami sajnos itthon eleg gyakori...
Mint egy kolega igen tallóan megjegyezte a magyar motorok leggyakoribb tipushibája maga a felhazsnáló.
Érdeklődniék kinek mi a tapasztalata a macskalámpás nsr-ről?
Meg éri e a vételt kell e szerelgetni, mi romlik el gyakran?
Előre is köszönöm
szadam02@citromail.hu
ez a régi állapot! az új ottvan az adatlapomon. megnézni! :P
bocsi,ott a rendszámtáblatartó látom
jó lesssz ez, 1-2 matrica rá és pöpec
am rendszámos a kecske?
Lehet, csak nekem nem er annyit egy hasznalt gumi. Felre ne erts nem csesztetes, csak olcsobban tudnek hasznalt Bridgestone-t vagy Michelint igy nekem nem er annyit.