Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm
Holnap postára adatom a párommal :)
megfelel. köszönöm. akkor mielőbbi add kérlek postára. a cím: 5054 Jászalsószentgyörgy szabadság út 6 Horváth Ferenc
Baráti áron 1000+posta utóvét, amennyiben megfelel.
A manuál szerint:
Sztender NGK BR9ECS
Hosszan tartó nagy sebesség esetén NGK BR10ECS
Azért annyira nem vagyok műszaki analfabéta,
csak jobb szeretem, ha egy nálam rutinosabb (hozzáértő) is megnézi, aki tud hasznos tanácsokat (nem drágát) adni.
Nálam a javítás nem a cserénél kezdődik, kivéve csapágy, szimering, fékbetét....
A jó munkához idő, pénz, szakértelem kell.
Időm van!
A jó pap is holtig tanul.
Sziasztok. Van egy 2002-es NSR-em fel lett újítva a blokk és mégsem megy 125-128km/h felet ez miért lehet? 4.-től fogva nem forog ki 11-ezerig. Fojtott lenne az elektronika?
Milyen a gyári lánckerék méret rá mert gondoltam ,hogy az is lehet a baja. Előre is köszi a segítséget.
Mivel nem sikerült elárulni, hogy az árán kívül miylen egyéb jelzés, specifikáció akármi tartozik a gyertyákhoz, azt gondolom nehéz lesz segíteni...
Érdekelne miylen a "földelt elektródás" gyertya.
attól hogy halogén gáz van benne attól nem melegszik jobban
létezik 35W-os xenon?
Nem.. ez való bele. Hogy a 10es böl miért nem a földelt elektródásat igényli azt én nem tudom, de véleményem szerint így állítja elö a megfelelö szikrát.
Könnyebben tisztul a gyertya és kicsit tovább bírja.
A fókuszpontot nem nehéz eltalálni, csak állítgatni kell.
A 35 wattos xenont bele tudom varázsolni. hogy jó fénye legyen. Csak attól tartok hogy beolvad az egész. Azzal tisztába vagyok hogy a macskaszemes NSR be jobb a foncsor az bírja a xenont.
De attól félek hogy a kereklámpás már a halogént sem bírná :S.
És az mit takar? Jobban pörög tőle,esetleg jobban megy?:)
Az ecs speckó elektródás...
írj már lécci e.mailbe. mert csak a bowden érdekelne
Sziasztok! 2 NGK típusú gyertyát ajánlottatok az nsr-be! Megnéztem az áraikat,és az egyik 1600 míg a másik 2700ft-ba kerül! Mi a különbség a két gyerta között? Mivel jobb a drágábbik?
Kreativitás kérdése az egész :D Nekem sikerült :P
nekem 35W-os halogén égők vannak bent és nemhiszem hogy elbírna nagyobb teljesítményt
na meg hogyan varázsolod be a foglalatba úgy a xenont hogy jó legyen a fókuszpont?
Sziasztok!
Két körlámpás NSR em van! Mit gondoltok, elbírná a foncsor ha tennék bele Xenon szettet ? Az a kis műanyag vacak aggódók hogy elég hamar elolvadna. így meg elég ratyi fénye van, 70 felett este nem is merek menni sehol.
Ja, volt már elkoszolódott légszűrőre javasolt blokk-széthúzás... ];oDDDDDDD
Köszi
Ha nincs rutinod a szerelésben, akkor inkább egy szaki, mert nem is veszed észre, ha valami gáz.
Van itt is olyan "szaki", aki rengeteget olvasott róla, osztja is a tanácsokat, de a rutin és a tapasztalat hiányzik, így soxor javasol olyat, ami nem állja meg a helyét, sőt...
Egy jó szerelő mellett érdemes az alapokat elsajátítani, aki elmagyarázza Neked, mi micsoda, és miért úgy, aztán a blokk széthúzásán kívül is tudsz millió dolgon gyakorolni. Ha tudsz, szerezz egy + blokkot, azon tanulj, mert drága dolog az NSR-ét szétcseszni (most van nálam egy TS125-ös blokk, amihez értő kezek nyúltak, manual alapján. Csak a henger és a főtengely javítása közel 60eFt lesz), szóval ne légy óvatos, kaphatsz itt olyan tanácsot, amit nem szeretnél, mert Nekik nem drága a Te géped... ],oDDDDD
sziasztok, kiárusítanám maradék cuccaimat jc22-hez, akár egyben vagy darabonként is elvihető, árat megbeszéljük(de akciós):

ülés, olajtartály, hűtő, kábeltartó műanyag, felső villahíd, lábtartó konzol bal első, lábtartó konzol bal hátsó, légbeömlő kis idom bal, benzincsap, első fékmunkahenger+ fékcső, powerelektronika fojtatlan, akksirögzítő gumi, hátsó féklámpakapcsoló, powermotor, önindítókábel, gyújtáskapcsoló, idomtartó konzol 1-2 darab, lábtartó konzol jobb hátsó, légbeömlő kis idom jobb, blokktartók, hátsó tengely, váltókar, tankpálca, gázbovden szett, zárszett komplett, műszerfal fordszámmérő nélkül, hátsó kapaszkodó, vízpumpa lapát, önindító relé, oldalidomtartó konzol, lánckerékdekni, termosztát, power nyelvek, hőgomba, index relé, olajpumpa dekni, lendkerék, km óra meghajtó, hátsó fék tartály, munkahenger, főtengely, kuplung oldal dekni, gyújtás alaplap, blokkfelek, kiegyensúlyozó tengely, kuplung, gyújtás dekni, komplett váltó, gumi 110/70, felni első, felni hátsó, segédváz, főváz, első teleszkópok, hátsó teleszkóp, hátsó idom bal, hátsó idom jobb, hátsó idom közép
köszi köszi