Azért annyira nem vagyok műszaki analfabéta,
csak jobb szeretem, ha egy nálam rutinosabb (hozzáértő) is megnézi, aki tud hasznos tanácsokat (nem drágát) adni.
Nálam a javítás nem a cserénél kezdődik, kivéve csapágy, szimering, fékbetét....
A jó munkához idő, pénz, szakértelem kell.
Időm van!
A jó pap is holtig tanul.
Sziasztok. Van egy 2002-es NSR-em fel lett újítva a blokk és mégsem megy 125-128km/h felet ez miért lehet? 4.-től fogva nem forog ki 11-ezerig. Fojtott lenne az elektronika?
Milyen a gyári lánckerék méret rá mert gondoltam ,hogy az is lehet a baja. Előre is köszi a segítséget.
Nem.. ez való bele. Hogy a 10es böl miért nem a földelt elektródásat igényli azt én nem tudom, de véleményem szerint így állítja elö a megfelelö szikrát.
A fókuszpontot nem nehéz eltalálni, csak állítgatni kell.
A 35 wattos xenont bele tudom varázsolni. hogy jó fénye legyen. Csak attól tartok hogy beolvad az egész. Azzal tisztába vagyok hogy a macskaszemes NSR be jobb a foncsor az bírja a xenont.
De attól félek hogy a kereklámpás már a halogént sem bírná :S.
Sziasztok! 2 NGK típusú gyertyát ajánlottatok az nsr-be! Megnéztem az áraikat,és az egyik 1600 míg a másik 2700ft-ba kerül! Mi a különbség a két gyerta között? Mivel jobb a drágábbik?
nekem 35W-os halogén égők vannak bent és nemhiszem hogy elbírna nagyobb teljesítményt
na meg hogyan varázsolod be a foglalatba úgy a xenont hogy jó legyen a fókuszpont?
Sziasztok!
Két körlámpás NSR em van! Mit gondoltok, elbírná a foncsor ha tennék bele Xenon szettet ? Az a kis műanyag vacak aggódók hogy elég hamar elolvadna. így meg elég ratyi fénye van, 70 felett este nem is merek menni sehol.
Ha nincs rutinod a szerelésben, akkor inkább egy szaki, mert nem is veszed észre, ha valami gáz.
Van itt is olyan "szaki", aki rengeteget olvasott róla, osztja is a tanácsokat, de a rutin és a tapasztalat hiányzik, így soxor javasol olyat, ami nem állja meg a helyét, sőt...
Egy jó szerelő mellett érdemes az alapokat elsajátítani, aki elmagyarázza Neked, mi micsoda, és miért úgy, aztán a blokk széthúzásán kívül is tudsz millió dolgon gyakorolni. Ha tudsz, szerezz egy + blokkot, azon tanulj, mert drága dolog az NSR-ét szétcseszni (most van nálam egy TS125-ös blokk, amihez értő kezek nyúltak, manual alapján. Csak a henger és a főtengely javítása közel 60eFt lesz), szóval ne légy óvatos, kaphatsz itt olyan tanácsot, amit nem szeretnél, mert Nekik nem drága a Te géped... ],oDDDDD
sziasztok, kiárusítanám maradék cuccaimat jc22-hez, akár egyben vagy darabonként is elvihető, árat megbeszéljük(de akciós):
ülés, olajtartály, hűtő, kábeltartó műanyag, felső villahíd, lábtartó konzol bal első, lábtartó konzol bal hátsó, légbeömlő kis idom bal, benzincsap, első fékmunkahenger+ fékcső, powerelektronika fojtatlan, akksirögzítő gumi, hátsó féklámpakapcsoló, powermotor, önindítókábel, gyújtáskapcsoló, idomtartó konzol 1-2 darab, lábtartó konzol jobb hátsó, légbeömlő kis idom jobb, blokktartók, hátsó tengely, váltókar, tankpálca, gázbovden szett, zárszett komplett, műszerfal fordszámmérő nélkül, hátsó kapaszkodó, vízpumpa lapát, önindító relé, oldalidomtartó konzol, lánckerékdekni, termosztát, power nyelvek, hőgomba, index relé, olajpumpa dekni, lendkerék, km óra meghajtó, hátsó fék tartály, munkahenger, főtengely, kuplung oldal dekni, gyújtás alaplap, blokkfelek, kiegyensúlyozó tengely, kuplung, gyújtás dekni, komplett váltó, gumi 110/70, felni első, felni hátsó, segédváz, főváz, első teleszkópok, hátsó teleszkóp, hátsó idom bal, hátsó idom jobb, hátsó idom közép
Sztender NGK BR9ECS
Hosszan tartó nagy sebesség esetén NGK BR10ECS
csak jobb szeretem, ha egy nálam rutinosabb (hozzáértő) is megnézi, aki tud hasznos tanácsokat (nem drágát) adni.
Nálam a javítás nem a cserénél kezdődik, kivéve csapágy, szimering, fékbetét....
A jó munkához idő, pénz, szakértelem kell.
Időm van!
A jó pap is holtig tanul.
Milyen a gyári lánckerék méret rá mert gondoltam ,hogy az is lehet a baja. Előre is köszi a segítséget.
létezik 35W-os xenon?
A 35 wattos xenont bele tudom varázsolni. hogy jó fénye legyen. Csak attól tartok hogy beolvad az egész. Azzal tisztába vagyok hogy a macskaszemes NSR be jobb a foncsor az bírja a xenont.
De attól félek hogy a kereklámpás már a halogént sem bírná :S.
na meg hogyan varázsolod be a foglalatba úgy a xenont hogy jó legyen a fókuszpont?
Két körlámpás NSR em van! Mit gondoltok, elbírná a foncsor ha tennék bele Xenon szettet ? Az a kis műanyag vacak aggódók hogy elég hamar elolvadna. így meg elég ratyi fénye van, 70 felett este nem is merek menni sehol.
Van itt is olyan "szaki", aki rengeteget olvasott róla, osztja is a tanácsokat, de a rutin és a tapasztalat hiányzik, így soxor javasol olyat, ami nem állja meg a helyét, sőt...
Egy jó szerelő mellett érdemes az alapokat elsajátítani, aki elmagyarázza Neked, mi micsoda, és miért úgy, aztán a blokk széthúzásán kívül is tudsz millió dolgon gyakorolni. Ha tudsz, szerezz egy + blokkot, azon tanulj, mert drága dolog az NSR-ét szétcseszni (most van nálam egy TS125-ös blokk, amihez értő kezek nyúltak, manual alapján. Csak a henger és a főtengely javítása közel 60eFt lesz), szóval ne légy óvatos, kaphatsz itt olyan tanácsot, amit nem szeretnél, mert Nekik nem drága a Te géped... ],oDDDDD
ülés, olajtartály, hűtő, kábeltartó műanyag, felső villahíd, lábtartó konzol bal első, lábtartó konzol bal hátsó, légbeömlő kis idom bal, benzincsap, első fékmunkahenger+ fékcső, powerelektronika fojtatlan, akksirögzítő gumi, hátsó féklámpakapcsoló, powermotor, önindítókábel, gyújtáskapcsoló, idomtartó konzol 1-2 darab, lábtartó konzol jobb hátsó, légbeömlő kis idom jobb, blokktartók, hátsó tengely, váltókar, tankpálca, gázbovden szett, zárszett komplett, műszerfal fordszámmérő nélkül, hátsó kapaszkodó, vízpumpa lapát, önindító relé, oldalidomtartó konzol, lánckerékdekni, termosztát, power nyelvek, hőgomba, index relé, olajpumpa dekni, lendkerék, km óra meghajtó, hátsó fék tartály, munkahenger, főtengely, kuplung oldal dekni, gyújtás alaplap, blokkfelek, kiegyensúlyozó tengely, kuplung, gyújtás dekni, komplett váltó, gumi 110/70, felni első, felni hátsó, segédváz, főváz, első teleszkópok, hátsó teleszkóp, hátsó idom bal, hátsó idom jobb, hátsó idom közép