Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Most cseréltem ki az első teleszkóp szimmeringeket! 10W-s olajat tettem bele,villánként 280ml-t. Nagyon könnyen rugózik az eleje,és annyira lemegy a teló,hogy a sárvédő felakad a vízhűtő elejére! Befolyásolja az olaj a teleszkóp keménységét? Esetleg gyengék a rugók benne?
Nekem nem eszi meg a 4-et. Forgatom, hajtom, de nem. Szerintem karburálás kérdése is épp úgy, mint csuklóé. 5,5 literből 140km-et mentem el.
Amúgy Csoki próbáltad már h tele tankolód és nyélen mész vele 11 nél váltasz mindig?! Ha nem próbáld ki fogyasztás akár 9-10 lehet! ahoz h 4-5 litert egyen 7k fölé nem nagyon szabad engedni a fordulatot! Szal ez nagyon relativ h 4-5 liter a fogyasztás csukló válogatja.
Az az alátét kell oda. És 65 Nm.
Képek lemaradtak :D
ma végre volt időm szétszedni, hát nem a kuplunggal volt a gond :D mikor levettem a deklit, kiesett 1 anya 1 alátét meg egy rudacska :D néztem hogy most ez honnan :D.. úgy 10 percnyi csodálkozás utána észrevettem, hogy azt a fogaskereket, ami a kuplungot hatja meg ez a rudacska rögzíti a tengelyéhez, ez volt kiesve a csavarral meg az alátéttel együtt, a fogaskerék forgott a tengelyén, ezért hittem azt hogy a kuplung csúszik.. a rudacskát visszatettem (1.kép) de nem tudom, hogy az nagy alátét és az anya közé kell-e,vagy tegyek-e rugós alátétet (2.kép), mert félek ha nem teszek megint leesik és tolhatom haza valahonnan világvégefalváról :D btw, nem tudod véletlenül milyen nyomatékkal kell meghúzni azt az anyát, és a kuplungdekli csavarjait?
Kiszedtem ismét, betettem. Megcibáltam mindent. Mégis csinálja... más tipp ?:/// Vagy a telószárba van a bibi, vagy még mindig a kormány csapágynál
Üdv mindenkinek!Nemrégen vettem egy kerek lámpás nsr-t,és olyan hibája van,hogy 2700-as fordulaton már teljesen kinyit a power és ezáltal kis fordulaton szinte lehetetlen vele közlekedni illetve gyorsítani! Ha valaki esetleg tudja rá az orvosságot azt megköszönném!
Igen a gyáriba raktam bele, vagyis "müvészkedtem bele" volt itthol elfekvőbe egy foncsorom amit nem használtam és csak a port fogta, abba Faragtam bele :) Mostmár nem panaszkodom a világításra :P Este olyat terít, hogy az eszméletlen. :) Csak állítanom kell rajta, mert még a fák tetejét is világítja és a szembeforgalom nem éppen tolerálja :D
talán nincsen rendesen meghúzva
a gyári lámpa lett átalakítva?
úgy néz ki mint a régebbi fire blade
És lenne egy kérdésem, most cseréltem kormány csapágyat. És a döccenőknél érzem, hogy üt valami (koppan) Az mitől lehet ?
És Ime, ittvan a 2012 es fejlesztésű, Honda NSR :D :P
Véleményeket kérnék ::P Szerintetek ? Projektor,Xenon, Angel eyes-(az még nincs a képen bekötve, hamarosan több kép ), És persze a kis morcosítás. :) Nekem nagyon bejön.:)
Ha nagyon feszes, akkor hirtelen eröhatásnál elszakadhat. A belógásnak 1-3 centiméternek kell lennie. És emlékeim szerint, melyek 13 percel ezelöttre nyúlnak vissza, a csavarok igen finoman állítható láncfeszességre utalnak. :) Én is sokat szoktam játszani hogy jó legyen.
nekem a meredek emelkedőkön szokott egy kicsit rángatni mikor egy úthibán átmegyek meg furcsa hangot ad
2-3 cm mozgás kell neki
középsztenderre álíttod ha van, ha nincs akkor kitámasztó is jó de az macerás
én úgy szoktam beálíttani hogy van a villán az a műanyag koptató ami védi a villát hogy ne azt koptassa a lánc
annak az alsó feléhez szoktam álítani ahol a koptatónak vége van ott hozzáérjen a koptatóhoz a lánc de a villához már nem
vagyis ha megemeleg ott a láncot akkor a műanyag koptatóhozhoz hozzáér viszont a villához nem
amikor ráülsz a motorra akkor is nézd meg hogy még terhelésen is tud-e mozogni mert akkor egy kicsit megfeszül
Newm szabad feszesre húzni.
emlékeim szernt a villán van (volt) matrica ami a lánc megengedhető belógását mutatja.
Feszes semmiképpen nem lehet.
Egy egy huppanónál csattog a láncom , gondolom meg kéne feszíteni. Ha megfeszítem akkor meg nagyon keménynek tűnik, nem árt neki a túl van feszítve?
Vagy ki van nyúlva
az volt az első, de akkor sem fogott szóval szétszedtem... most azon gondolkodom veszek bele egy komplett új kuplungot
Nem, amitirtal, annak megfeleloje az ami nekem van, ezen kivul meg ket vagharom masik szam is van, azok folytottak, az neked nem jo.
Szia! Tehát akkor aztmondod, mindegy milyn számok szereplenek rjata?
Az nem folytott elektronika, a 626 is jo ahelyere, annykulonbseg van hogy azegyiknek van kivezetese oldaltamasz kapcsolohoz, a masiknak nincs... ha kell van olyanom amin nincs tamasz kapcsolo, de 7000 ft-ertodaadom.
az enyémen szereplő számok: KY4 CI572 1.2 121

amit néztem neten újonnan : http://italmondo.hu/shop/8-ele...

itt a linkje
Köszi szépen a választ!
ezt nem értem hogy neked hogyan fogyaszt ojan keveset
lehet hogy többet számol a km/h
van ebből ojan ami fojtott verzió vagyis kevesebbet pörög tőle a motor
írd meg a számokat ami a tiéden van meg amit akarsz venni aztán megmondom hogy mijen
HY ALL ! Légyszives aki tudja válaszoljon egy kérdésemre:

A gyújtáselektronika elromlott a motoromon:( láttam neten jó drágáé meg bontottból , ugyan úgy néz ki mint az enyém , a csatlakozó is stimmel, de a számok mások rajta.
Ezeket mi alapján kell passzoltatni a motorhoz? Az mind1 hogy milyen számok szerepelnek rajta, vagy az lényeges? mert lényegében ugyna azt a célt szolgálná nem?
válaszokat előre is köszönöm! ÜDV : Szilard