Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kitekered a csavart amin a rogzitoful van, es mar ki is tudod akasztani a bowdent.
én a kalapács nyelével előrenyomtam azt a kart amit meghúz és kiakasztottam a bovdent
és a bowdennel mit csináljak? mert úgy láttam azt nem nagyon lehet kiakasztani onnan...
Havernak is... szétszopja az új aksiját....
nekem is mozog egy picit, szigszalaggal tekerd be a csutkát azon majd megszorul
nekem egyenlőre nem kell
csak az érdekel honnét veszed? meg hogy mennyiért adják?
Jaja... mar nezegetem... de igazabol szerintem felrakom a masikrol a gyarit... de elotte le fogom venni a kapcsoloszektorokat hogy valami vekony gumit alajukrakjak. kotyog egy kicsit mindket szektor.
ha van oszcilloszkópod azzal meg tudod mérni pontosan
van ám abból több féle hosszúságú
csak a csöveket húzd le róla
vizet leeresztettem, csöveket leszedtem ma, de még az olajpumpa is rajta van a kuplungdeklin. azt is vegyem le?
Ok, legyen úgy, a lényegen változtat, vagy ettől már nem igaz, amit írtam? Akkor...? ]:-PPP
Na ez mar szorszalhasogatas. Ertsd jol. Ha nincs elforditva a kulcs akkor nem vezet, ha el van, akkor vezet.
köszönöm a segítséget nekem van egy másik gyújtás kapcsolom kicserélem és megnézem azzal müködik-e
Hát, az érdekes. Aki eddig írt, azt meghívtam. Próbáld újra légyszi!
Izé.
A gyújtás tiltása rendszerint úgy műkszik, hogy nem megszakít, hanem összeköt valamit, jellemzően letestel vlamit, hasonlóan a féklányka, vagy a szteder kapcsolóhoz.
A dolog logikája is ez, mert ha megszakítanád a gyújtás áramkort akárhol, akkor alaposan felszaladna valahol a fesz, és azt nem feltétlenül tolerálná a cucc.
Radirtamfacsebookon de meg nem kaptam meghivot:)
Vszinua gyujtaskapcsolo mondta be az unalmast. Ha lehuzod a csatijat meg tudod nezni multimeterrel folytonossagteszre allitva. Ha az,irj ram, tudok komplett egkulcsos zargarniturat adni olcson.
Tapasztalatom szerint ez a gyújtáskapcsoló "besülésétől" van. Általban egyszerűen összegyógyul az az érintkező, ami a gyújtás-áramkört megszakítja (pl. a CB 400 F-emen volt már ilyen). Nem tudom, hogy az NSR-en szét lehet-e szedni a gyújtáskapcsoló alját, ha igen, akkor látni fogd, hogy mechanikus (valami letört, vagy kikopott), vagy oxidációs (összeégett?) hiba lépett-e fel. Sajnos a CB-nél cserélni kellett az egész zárral együtt, így a tanksapka a régi kulccsal nyílt... ]:-)
igen ha elfordítom a kulcsot nem áll le xD
eddig leállt, nem tudom mi lehet az oka sajna
Ha elfordítod a kapcsolót, nem áll le? Csak a "vészleállító" megy?
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/05/10/szivat_a_hivatal_
tilos_motorozni/

A B125-ről...
Helló!
lenne egy olyan kérdésem xD "honda nsr jc20"
hogy kiveszem a kulcsot akkor is be lehet tolnai és el lehet indítani a motort meg ha az aksi sarut lehúzom akkor is, mi lehet ennek az oka ?
Hat latod arrol gozom nincs hogy arra jo e... eleg huzos az idom ara ugyhogy remelem lesz ra jelentkezo boven :D
Akkor az, igen. :D Engem érdekelne, csak néztem hogy neked JC20 van, nekem meg JC22 :/