Jaja... mar nezegetem... de igazabol szerintem felrakom a masikrol a gyarit... de elotte le fogom venni a kapcsoloszektorokat hogy valami vekony gumit alajukrakjak. kotyog egy kicsit mindket szektor.
Izé.
A gyújtás tiltása rendszerint úgy műkszik, hogy nem megszakít, hanem összeköt valamit, jellemzően letestel vlamit, hasonlóan a féklányka, vagy a szteder kapcsolóhoz.
A dolog logikája is ez, mert ha megszakítanád a gyújtás áramkort akárhol, akkor alaposan felszaladna valahol a fesz, és azt nem feltétlenül tolerálná a cucc.
Vszinua gyujtaskapcsolo mondta be az unalmast. Ha lehuzod a csatijat meg tudod nezni multimeterrel folytonossagteszre allitva. Ha az,irj ram, tudok komplett egkulcsos zargarniturat adni olcson.
Tapasztalatom szerint ez a gyújtáskapcsoló "besülésétől" van. Általban egyszerűen összegyógyul az az érintkező, ami a gyújtás-áramkört megszakítja (pl. a CB 400 F-emen volt már ilyen). Nem tudom, hogy az NSR-en szét lehet-e szedni a gyújtáskapcsoló alját, ha igen, akkor látni fogd, hogy mechanikus (valami letört, vagy kikopott), vagy oxidációs (összeégett?) hiba lépett-e fel. Sajnos a CB-nél cserélni kellett az egész zárral együtt, így a tanksapka a régi kulccsal nyílt... ]:-)
Helló!
lenne egy olyan kérdésem xD "honda nsr jc20"
hogy kiveszem a kulcsot akkor is be lehet tolnai és el lehet indítani a motort meg ha az aksi sarut lehúzom akkor is, mi lehet ennek az oka ?
csak az érdekel honnét veszed? meg hogy mennyiért adják?
A gyújtás tiltása rendszerint úgy műkszik, hogy nem megszakít, hanem összeköt valamit, jellemzően letestel vlamit, hasonlóan a féklányka, vagy a szteder kapcsolóhoz.
A dolog logikája is ez, mert ha megszakítanád a gyújtás áramkort akárhol, akkor alaposan felszaladna valahol a fesz, és azt nem feltétlenül tolerálná a cucc.
eddig leállt, nem tudom mi lehet az oka sajna
tilos_motorozni/
A B125-ről...
lenne egy olyan kérdésem xD "honda nsr jc20"
hogy kiveszem a kulcsot akkor is be lehet tolnai és el lehet indítani a motort meg ha az aksi sarut lehúzom akkor is, mi lehet ennek az oka ?