Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Be tud így sülni a motor? Még pestről 60km-t kéne mennem vele hazáig:/
Elméletileg igen mert nem engedi át a hideg vizet a hengerbe
Mennyibe adod? Helyileg hol vagy? Tápiósági vagyok!
szia, nekem van termosztátom ha érdekel
Jól gondolom amúgy,hogy a termosz miatt langyos a hűtő míg a henger forró?
Nekem most sincs termó a gépben így van már 1 hónapja bemelegedés kicsit lassabb! De nem véletlen van benne majd ha találok egy jót akkor rakok bele
Akkor nem muszály bele a termosz? Nsr-nél próbáltad termosz nélkül? Mennyivel melegedett be lassabban? Rezót kiégessem szerintetek? Ha leveszem a rezót nem megy tönkre a tömítés?
Amúgy én most néztem nem rég az enyémet 2-3 hete nyitott meg is néztük jó fokon csak a motorba nem szuperált ugyan úgy fórt! kivettem azóta jó!
Tapasztaltam olyat robogónál, hogy kint állt a télen a hóban jó időben nekiálltam szerelni mindent kipucolok szikra van anyagot kap akkor indulna kell elméletileg... azt abba is maradt a dolog.. Grilleztünk hát mondom le engedem a benzint a robogóval h könnyebben begyulladjon rá öntöm a tűre erre ki alszik hát mondom ien nincs
Köszi! Szerdán próba!
motorbenzin egyes elemei igen gyorsan elbomlanak.
A 2 éves benzn mosásra jó esetleg.
Nincs olyan eszközöm,de az isjó,ha vizetforralok,és beledobom? Gondolom látható,hogy kinyit-e a termosz:) Lehet,hogy a benzin miatt nem megy? Vagy a túlmelegedés miatt ilyen?:/
Első teleszkópba 10w érdemes!
Termot vedd ki rakd egy tálba és ha van multiméter azokat átlehet állítani hőfokmérésre 80-85 fok felett kel nyitnia!
Benzint meg rakj bele újat annak már az ereje is elment
Érdemes és a csöveket is lehúzni, hogy normálisan oda férj!
A rezóm gyári,de tuning végdob van rajta:) A motor első indításra indul,csörgésmentes hangja van. A gyertya barna színű( ahol a szikrát adja) gyújtás rendben van. Holnap délután nekilátok a karbinak,és a légszűrő kipucolásának. 2 évet állt a motor,lehetséges,hogy a karbiba lerakódott valami piszok? A benzin is 2 éve állt benne. Le tud benne rakódni olyan anyag,mint a gázolajba( parafinra gondolok)? Még egy dolog,amit észre vettem. 5 perc alatt felmelegszik,majdnem a pirosba felmegy a vízhőfokmérő. Ha csak 5-6ezerig pörgetem,akkor is 3/4-ig felmegy. Arra gondoltam,hogy a termosz tönkrement a 2 év állástól. Megnéztem a hűtőt,langyos volt,viszont a henger tűz forró! A héten termoszt is cserélek benne. Váltóolajat milyet javasoltok( lehetőleg olcsót,de jót) Első teleszkóp olaj milyen sűrűségű kell bele?
akkor a vizet nem kell leengednem?
milyen speckó?
a víz meghajtófogasai a deklibe vannak csapágyazva, lejön az egész basz egyben.
Ahogy Zoli mondja, de a kuplung leszedeshez specko kulcs kelll.
kösz a választ
pénteken menet közben elment az erő.. 2km-t toltam haza a vasat..
beindítom a motor jár szépen, beteszem az 1-est nem indul el .. gondolom a kuplung nem fog, leégett vagy más gond van vele...
ha le akarom venni a kuplung deknit, akkor előtte a vízpumpát is le kell szednem? mert úgy néz ki hogy a deknit csak a pumpa leszedése után lehet levenni...
A keverek csavart ha betekered utkozesig (nehogy meghuzd!) onnantol 2 es fel fordulat kifele a kiindulo beallitas. Az alapjarati csavarnak nem tudok rola hogy lenne kezdo beallitasa, de nyugodtan betekerheted kicsit, aztan ugyis meleg motornal kell kezdeni kitekerni hogy szepen belodd az alapjaratot. (Menj is a motorral, csak helyben jaratassal nem fogod tudni beloni jol az alapjaratot, nem tudom miert van ez igy, de tapasztalat ezt muztatja)
Sziasztok!
Zoli! Kiszedtem a súber-t, úgy ahogyan leírtad... elsőre sikerült...
Ezúton is mégegyszer köszönöm! Máris kevesebbet darál, de még egy kicsit csinálja. A keverék és/vagy az alapjárati csavarral esetleg megszüntethető? Létezik? Mert ha igen, akkor megint csak volna kérdésem:
Az alapjárati csavarnak (nagyobbik) és a (kisebbik) keverék csavarnak mik az alapbeállításai?
Előre is köszi!
Széttudod szedni! az olaj le eresztő meg a váltókar alatt van!
Hali
Kuplungot szét tudom szedni anélkül, hogy a blokkot kivenném a vázból ? váltóolajat hol tudom leengedni? kösz előre is aki segít
Alapvetően nem szabadna megtorpannia sehol.
Nálam gyakorlottab barátom mondja, hogy a 250-es aminek a hengere gyakorlatilag aznos a 125 egy ehngerével, hogy annak a 45 loerős verziójában egyszerűen nem lehet megérezni ahol a power kinyit, teljesen villanymotoros, "mindenholmegy" érzét ad.

Amúgy meg, a nagyobb teljesítményű dobok ellenállása végsősoron nehogy kicsi, de sokkal inkább nagy:)
Már persze úgy értve, ha locolócsővel vizet kóüldesz át rajta,akkor persze vélhetően ksiebb, de ez az üzemszerű állapottól messze van.
NAgy hatékonysággal erősen akkor tudja megszívni az egész rendszert a kipu, ha benne, nagy változás tud ltrejönni, magyarul, ha nagyot szív , de nagyot is verődik vissza belőle a cucc, ezzel összességében az "elllenállása" nem kicsi.

Lehet is hallani, hogy a nagyteljesítmnyű csövek, keméynen pengenek bennük erősen történnek a dolgok, sima utcai csőnél meg sokkal inkább a hangtompító duruzsolását hallani.