Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háátőőő, nem teljesen...

A kipu igazából a nyitott poweres állapothoz van hangolva, mint úgy általában minden a motoron.

A lacsony fordulton az áramlási sebesség sem annyival kisebb meg a nyomássem, mint amenynivel a power csökkenti a keresztmettszetet.
(Viszont a gáz hőmérséklete az már jeélentősen ksiebb például.)

Becsukott powernál sokkal inkább az fontos, hogy az alacsonyabb fordulathoz nem szükséges(nem ilelszkedik) az a nagy időkeresztmetszed mi nyitott állípotban van.
ebből a szempontból voltaképpen lényegtelen hogy miyen cső van ráakasztva végül, mivel már önmagában a kipuablak nem stimmel a foprdulathoznyitott állapotban.
Erre egy jól működő kényszermegoldás a kipublak csökkentése.

Igaz, így a kipu nem stimmel a hengerhez, meg úgy általában semmi sem, de a dolog mg is működik.

A legjobaz volna, ha a fordulattal arányosan, nem csak a kipuablak mérete, hanem mag a kipu is dinamikusan változna hosszban és köbtartalomban.
(iylemit csináltak is gokartnál, egy powerszelep mozgatóhoz hasonló hzigálja ki-be a kipu hátsó részét.)

Nadeszóval, iylen 4-5 ezres fordulatokhoz még nagyon nem kell rezó, még nem kell megszívni és visszatölteni a hengert, ezeken a fordulatokon még egészen értelmesen elműködik a 2t motor egyszál oylan béna csővel is mint ami a traktorokn(4t) van.

Viszont magas fordulaton ezt már nem lehet előadni, oda már kell hogy szívjon és visszatöltsön, márpedig kakaó csak fordutaon vhető ki.
NAgyoobb fordulathoz viszont nagyobb ablak is kell...

A power voltaképpen elhangolja a hengert a kiputól azzal, hogy az alacsonyabb fordulathoz megfelelőbb kisebb időkeresztmettszetet álíltja elő.
Kuldj mar par kepet legyszives: 4vater kukacs gmajil pont komm

Ha minden mas egyben van rajta akkor lehet igy is erdekel, bar az enyem sem nagyon gaz csak nem nagyon akarok muanyagosra kolteni most...
Ha akad egy bal felso idomod amirol nincs letorve semmi akkor tolj mar kepeket pls ide: 4vatera kukkancs gmajil pont komm
Hello!
Nekem van, egyben adom, ha kell! Annyi a bajuk, hogy az indexeknél a belső műanyag le van törve, de a fülek megvannak. Nekem csavarozva volt fent, annyi van, hogy kívülről látszott két csavarfej. Ha érdekel, akkor írj!
Kuldtem neked uzenetet facsebuch-on!
Jól teszed! Ne hagyd magad
Ja és a torpanás oka vélhetően a túl kicsi ellenállású dobban keresendő, nem? ]:-)

Ezt is köszi! ]:-)
Szevasz Emzoli!

De megtorpannia azért mégsem kellene, úgy gondolom. De tudod, én a laikus... ];oDDD

A power dolga, hogy amíg kicsi az áramlási sebesség és a nyomás a kipufogóban, addig csökkenti a keresztmetszetet, így akadályozva meg, hogy a felömlőből jelentősebb mennyiségű anyag a kipufogóba menjen? Így elég egy kisebb ellenállású kipufogó is, ami nagy fordulatot tesz lehetővé?

Köszi előre is! ]:-)))))
Sziasztok!

No, hírek vannak, megint együtt a pénz a vizsgára, átíratásra. Erre tegnap bedöglött a mosógép... ]:-/ Én ezt már nem bírom! Most délben elviszem vizsgázni, meg átíratom, mosok inkább teknőben, de a hócsukám tele van, hogy 4 (!) hónapja mindig van valami, amire elmegy az a 48eFt, amibe az átíratás, meg a vizsga kerül... ]:-)))
Kipufogód gyári, vagy valami berhelt sport?
A power azért van, hogy NE legyen hirtelen teljesítmnynövekedés, nem azért hogy legyen:)
Mikor nyit a power megtorpan. Kipörög teljesen,de nem jön akkor a teljesítménynövekedés mint kellene. A héten kipucolom a karbit,meg a kipufogót kiégetem:) Plussz légszűrőcsere lesz.
Karburator. Nekem is ezt csinalta... fuvoka csere, subert allitas, alapos takaritas, most megy mint a golyo.... az alapjarati kevereken meg majd allitanom kell egy kicsit...
Ja a tied de miből gondolod h neki is olyan átételezése van ahány méret annyi fordulat tartomány szal bocs de ez egyéni érték!
nekem 140-nél már 10000-t pörög 11000 fordulatnál nem forog többet
Horváth Ferenc, Zsandár
Szerintem ha körül nézek találok idomokat!
Ha valakinek volna egy hibatlan bal felso idoma korlampashoz (esetleg ket fo idom is erdekel, de csak ha nem hianyzik egy ful sem rola), szivesen elboltolnam NSR alkatreszre, vagy akar kp-re is ha nem tul huzos az ara.
Janos, Tamas, vagy Istvan ? :)
Bocs, fojtása, de 2 év állástól az nem megy el...
De persze, ha kevés a kipuf folytása, akkor a power nyitásakor befullad... ]:-)))
Vagy, poros a légszűrő, így fordulaton nem enged át eleget, vagy koszos a karbi, fuvóka magas fordulaton nem enged át eleget, vagy a kipufogó kevés, így az átömlőből túl sok megy ki a kipufogó résen (bár a power erre segít rá)...

Szóval sok oka lehet, főleg, ha 2 évet állt...

De én ugye nem értek hozzá, így: igen, szerintem is fel kellene újítani, mert biztosan a henger lehet... ];oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Szerintem súlyos nyomásveszteségek vannak.
Faszbuk, megkeresel mondjuk engem (Zsandár-ból nem lehet sok), írsz nekem, én meg jól hozzáadlak a csoporthoz. Ott az eseményeknél fut a sztori.
Nekem van, ha kell, de csak kompletten adom el, spirállal együtt.
Érdekel?