A kipu igazából a nyitott poweres állapothoz van hangolva, mint úgy általában minden a motoron.
A lacsony fordulton az áramlási sebesség sem annyival kisebb meg a nyomássem, mint amenynivel a power csökkenti a keresztmettszetet.
(Viszont a gáz hőmérséklete az már jeélentősen ksiebb például.)
Becsukott powernál sokkal inkább az fontos, hogy az alacsonyabb fordulathoz nem szükséges(nem ilelszkedik) az a nagy időkeresztmetszed mi nyitott állípotban van.
ebből a szempontból voltaképpen lényegtelen hogy miyen cső van ráakasztva végül, mivel már önmagában a kipuablak nem stimmel a foprdulathoznyitott állapotban.
Erre egy jól működő kényszermegoldás a kipublak csökkentése.
Igaz, így a kipu nem stimmel a hengerhez, meg úgy általában semmi sem, de a dolog mg is működik.
A legjobaz volna, ha a fordulattal arányosan, nem csak a kipuablak mérete, hanem mag a kipu is dinamikusan változna hosszban és köbtartalomban.
(iylemit csináltak is gokartnál, egy powerszelep mozgatóhoz hasonló hzigálja ki-be a kipu hátsó részét.)
Nadeszóval, iylen 4-5 ezres fordulatokhoz még nagyon nem kell rezó, még nem kell megszívni és visszatölteni a hengert, ezeken a fordulatokon még egészen értelmesen elműködik a 2t motor egyszál oylan béna csővel is mint ami a traktorokn(4t) van.
Viszont magas fordulaton ezt már nem lehet előadni, oda már kell hogy szívjon és visszatöltsön, márpedig kakaó csak fordutaon vhető ki.
NAgyoobb fordulathoz viszont nagyobb ablak is kell...
A power voltaképpen elhangolja a hengert a kiputól azzal, hogy az alacsonyabb fordulathoz megfelelőbb kisebb időkeresztmettszetet álíltja elő.
Hello!
Nekem van, egyben adom, ha kell! Annyi a bajuk, hogy az indexeknél a belső műanyag le van törve, de a fülek megvannak. Nekem csavarozva volt fent, annyi van, hogy kívülről látszott két csavarfej. Ha érdekel, akkor írj!
De megtorpannia azért mégsem kellene, úgy gondolom. De tudod, én a laikus... ];oDDD
A power dolga, hogy amíg kicsi az áramlási sebesség és a nyomás a kipufogóban, addig csökkenti a keresztmetszetet, így akadályozva meg, hogy a felömlőből jelentősebb mennyiségű anyag a kipufogóba menjen? Így elég egy kisebb ellenállású kipufogó is, ami nagy fordulatot tesz lehetővé?
No, hírek vannak, megint együtt a pénz a vizsgára, átíratásra. Erre tegnap bedöglött a mosógép... ]:-/ Én ezt már nem bírom! Most délben elviszem vizsgázni, meg átíratom, mosok inkább teknőben, de a hócsukám tele van, hogy 4 (!) hónapja mindig van valami, amire elmegy az a 48eFt, amibe az átíratás, meg a vizsga kerül... ]:-)))
Mikor nyit a power megtorpan. Kipörög teljesen,de nem jön akkor a teljesítménynövekedés mint kellene. A héten kipucolom a karbit,meg a kipufogót kiégetem:) Plussz légszűrőcsere lesz.
Karburator. Nekem is ezt csinalta... fuvoka csere, subert allitas, alapos takaritas, most megy mint a golyo.... az alapjarati kevereken meg majd allitanom kell egy kicsit...
Ha valakinek volna egy hibatlan bal felso idoma korlampashoz (esetleg ket fo idom is erdekel, de csak ha nem hianyzik egy ful sem rola), szivesen elboltolnam NSR alkatreszre, vagy akar kp-re is ha nem tul huzos az ara.
Vagy, poros a légszűrő, így fordulaton nem enged át eleget, vagy koszos a karbi, fuvóka magas fordulaton nem enged át eleget, vagy a kipufogó kevés, így az átömlőből túl sok megy ki a kipufogó résen (bár a power erre segít rá)...
Szóval sok oka lehet, főleg, ha 2 évet állt...
De én ugye nem értek hozzá, így: igen, szerintem is fel kellene újítani, mert biztosan a henger lehet... ];oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A kipu igazából a nyitott poweres állapothoz van hangolva, mint úgy általában minden a motoron.
A lacsony fordulton az áramlási sebesség sem annyival kisebb meg a nyomássem, mint amenynivel a power csökkenti a keresztmettszetet.
(Viszont a gáz hőmérséklete az már jeélentősen ksiebb például.)
Becsukott powernál sokkal inkább az fontos, hogy az alacsonyabb fordulathoz nem szükséges(nem ilelszkedik) az a nagy időkeresztmetszed mi nyitott állípotban van.
ebből a szempontból voltaképpen lényegtelen hogy miyen cső van ráakasztva végül, mivel már önmagában a kipuablak nem stimmel a foprdulathoznyitott állapotban.
Erre egy jól működő kényszermegoldás a kipublak csökkentése.
Igaz, így a kipu nem stimmel a hengerhez, meg úgy általában semmi sem, de a dolog mg is működik.
A legjobaz volna, ha a fordulattal arányosan, nem csak a kipuablak mérete, hanem mag a kipu is dinamikusan változna hosszban és köbtartalomban.
(iylemit csináltak is gokartnál, egy powerszelep mozgatóhoz hasonló hzigálja ki-be a kipu hátsó részét.)
Nadeszóval, iylen 4-5 ezres fordulatokhoz még nagyon nem kell rezó, még nem kell megszívni és visszatölteni a hengert, ezeken a fordulatokon még egészen értelmesen elműködik a 2t motor egyszál oylan béna csővel is mint ami a traktorokn(4t) van.
Viszont magas fordulaton ezt már nem lehet előadni, oda már kell hogy szívjon és visszatöltsön, márpedig kakaó csak fordutaon vhető ki.
NAgyoobb fordulathoz viszont nagyobb ablak is kell...
A power voltaképpen elhangolja a hengert a kiputól azzal, hogy az alacsonyabb fordulathoz megfelelőbb kisebb időkeresztmettszetet álíltja elő.