Juteszembe... a rezoban belul mi van? ki lehet azt takaritani valahogy? Eleg komoly lerakodas van a kiomlo resznel, gondolom a rezoban is van cucc boven....
Pesten, az Üllőin a szimering boltban olyan 1'200-1'500 (ha kell, megkeresem a pontos címet), a 15-ös villa olajjal tényleg jobb lesz (én kipróbálnám a gyári 280ml-el, és 300-al is, mert nekem az a kis plusz mindig bejött), ami 4'000. Ha ezt webáruházban veszed, akkor az ~3400 + ~4'500 + a futár 1'300, ez nekem 9'200.- ami nem olyan olcsó...
Történt valami érdekes, lecseréltem a házi barkács végdobom, és megszünt a power körüli megtorpanás. Minden sebességben szépen elforog. Gőzöm sincs mi változott megfolytotta volna a dob de semmi máshoz nem nyúltam csak a dobot cseréltem le. Most úgy megy ahogy kell.
ELADÓ A KÉPEN LÁTHATÓ nsr 125 felnik....jó állapotban de gumik nélkül.....akár supermotoépíttéshez is....a postát állom....vagy futárt mindegy....vagy akár személyes átvétellel is.... 30 605 6883 az ára alkuképes.... 40 000ft
most csinaltam pont az uj NSR-emen, a szimeringek plusz az olaj 6800 Ft volt futarral... mondjuk az ujba mar 15ws olajat tettem... es tenyleg kellemesebb a szar utakon.... mar csak a hatso telonal van valami griz amit helyre kell hozzak es mehet vizsgazni a moci :)
Köszi a segítséget! Utánna járok,hogy mennyiből jönne ki olajjal együtt. Szeretek szerelni,és meg is tudom csinálni,csak a méretekkel nem voltam tisztába:) Ha kellenek a telók,kereslek! Üdv. Misi
Nincs időm oldalakat írni (félmondatokat meg mindig élre értik és -magyarázzák), ha nem segített az előzőekben felsoroltak, akkor keress meg telefonon. ]:-))))
Persze örülnénk, ha a jó megoldást közzétennéd majd, de szerintem 2 perc alatt kideríthető, hogy mi is szegénynek a baja (szerintem 2 probléma van a vasaddal, és az egyikből ered a másik, de tényleg nincs kedvem éjjel fél kettőkor sokat írni) ]:-)
Biztos én tudom rosszul , hogy nem csak a benzin-2t olajat hívják keveréknek, hanem a benzin-levegőt is, és hogy nem minden motor 2t, mégis van rajtuk alapjárati keverék állító csavar... És mit állíthatott csavarhúzóval Csoki, ami bármit befolyásolt a motor menetteljesítményén?
És mit nem lehet állítani? És nem úgy van, hogy tudok egyszer alapjárati levegőt állítani a hátsó csavarral (mivel emeli a subert), és az elsővel meg benyát adni hozzá, és a subertű állításával a menet közbeni keverési arányt (lásd még szegény és dús keverék címszónál). Tudom, hogy szokás névtelenül bujkálva írogatni, de az én reglapom ki van töltve, nézd meg nyugodtan, és ne hagyd magad megtéveszteni, mert játszom a hülyét... ];oDD
Valamint - ha javasolhatom - olvass vissza nyugodtan, mert így csak max. hajbakapás lesz belőle...];oDDDDDDDDDDDD
Most nezem hogy a Rothmans nsr 125-ben van benzin visszajelzo a kozepkonzolon... errol tud valaki valamit hogy hogy van megoldva? Jo lenne lekoppintani....
Nekem egy fordulatszámmérő kellene legjobban,( Simsonra kellene) de írd meg, melyik mennyibe kerül, és eldöntöm, hogy egész kell, vagy csak a fordulatszámmérő!
Csáó!
Az hogy egyesben darál az azért van mert felkapja az olajat és nem bírja kidolgozni! Próbáld meg azt, hogy 1 esben nem huzatod végig, amikor darál elváltasz. 2.3.4.5. kihuzatod megállsz, na és akkor szépen 1esben elkezded húzatni akkor már nem fog dadogni/darálni.
Nálam is szokott ien lenni ha túlszívatom vagy ha 1esben tötymörgök vele!
Remélem tudtam segíteni!
Szia-szia!
Örülök hogy készül a tali :)
Kérlek (vagy Te vagy valaki más) hívj meg a csoportba fészen.
Mert szerintem csak úgy tudok belépni.
Ötleteim lennének mondjuk,láttam pár vicces ügyességi versenyt mostanában :)
Köszi hogy válaszoltál
ha egyenes úton mész szélcsendbe akkor meg kell tartania a gázkar állását, vagyis nem szabadna lassulni vagy gyorsulni
de mivel ez egy 2 ütemű ezért kevés a nyomatéka emiatt ha jön egy kis emelkedő már lassul is ha meg lejtőre érkezel akkor meg gyorsul pedig ugyan ott áll a gázkar
ez nekem is ijen
úgyhogy ha jön egy emelkedő akkor már előre rátakerem a gázt hogy ne veszítsek a sebességből amikor már lefelé megyek akkor vissza szoktam kicsit engedni a gázt
ha ez téged zavar akkor vegyél egy 1000-es V2-t azzal nem lessz ijen gond
Hat ez erdekes... mondanam hogy kompresszio mitobb gyanus, de akkorszerintem alapjarat nem nagyon lenne... hacsak nem alapjaratban annyi olajat kap hogy fustol mint a bun...
Ez erdekes... az enyemben sem 100-as a kompresszio jelenleg, de nincs ilyen gondom... javaslom meress kompressziot... ha az jo akkor karburator szet, kipucol, gyarira beallites proba...
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
egy 1989 es honda nsr em van és olyan problémám volna vele hogy 1 es ben amikor nyit a power hirtelen 7,5 nél bedarál de csak 1 es ben, meg olyan hogy nem tud sebességet tartani pl megyek 80 nal 5 ös ben és azt veszem észre hogy esik vissza a sebességem és úgy korigálom a gáz karral, és a végén azt veszem észre hogy úgy megy 80 nal hogy tövig húzom a gázt:\ ilyenkor visszakapcsolok 3 ig és uhra kihúzatom és kezdődik előröl. próbáltam renbdesen kipörgetni minden sebeséget is hogy nem e azért csinálja mert tul alacsony fordulaton váltok de úgyse jó, ha van ötletetek plz segítsetek :) Előre is köszi
Az új lapba egy gombostű lett a támaszték. A számlap pedig ugyebár egy átlátszó fóliára van nyomtatva, simán átvilágítható. Ha a plexilappal variálsz sok ötletes dolog megoldható. Amikor én csináltam a sajátot (fekete számlappal) akkor a mutató alapja körül volt egy piros rész majd egy tompa fény a középtől kifelé. A számlap külső része (A számokkal) világosabb és vörös színű. Mindez csak színszűrő matricák az alap plexin
Lényeg, hogy jó lett, mi meg egy tapasztalattal gazdagabbak... ];oDDD
Történt valami érdekes, lecseréltem a házi barkács végdobom, és megszünt a power körüli megtorpanás. Minden sebességben szépen elforog. Gőzöm sincs mi változott megfolytotta volna a dob de semmi máshoz nem nyúltam csak a dobot cseréltem le. Most úgy megy ahogy kell.
Tud valaki esetleg valami helyet, ahol tudnék hengerszettet venni ujjonan ?
De ha nem akarsz vele kinlodni van egy nemreg felujitott elso telo parom, friss szimeringek, friss olaj. 9000 Ft-ert odaadom!
Nincs időm oldalakat írni (félmondatokat meg mindig élre értik és -magyarázzák), ha nem segített az előzőekben felsoroltak, akkor keress meg telefonon. ]:-))))
Persze örülnénk, ha a jó megoldást közzétennéd majd, de szerintem 2 perc alatt kideríthető, hogy mi is szegénynek a baja (szerintem 2 probléma van a vasaddal, és az egyikből ered a másik, de tényleg nincs kedvem éjjel fél kettőkor sokat írni) ]:-)
Ezen a néven nem ismer Téged a faszbúk, egyéb infóm nem áll rendelkezésre. Keress rám, üzenj, vagy jelölj, és meghívlak, jó? ]:-)))
És mit nem lehet állítani? És nem úgy van, hogy tudok egyszer alapjárati levegőt állítani a hátsó csavarral (mivel emeli a subert), és az elsővel meg benyát adni hozzá, és a subertű állításával a menet közbeni keverési arányt (lásd még szegény és dús keverék címszónál). Tudom, hogy szokás névtelenül bujkálva írogatni, de az én reglapom ki van töltve, nézd meg nyugodtan, és ne hagyd magad megtéveszteni, mert játszom a hülyét... ];oDD
Valamint - ha javasolhatom - olvass vissza nyugodtan, mert így csak max. hajbakapás lesz belőle...];oDDDDDDDDDDDD
Köszi előre is!
Az hogy egyesben darál az azért van mert felkapja az olajat és nem bírja kidolgozni! Próbáld meg azt, hogy 1 esben nem huzatod végig, amikor darál elváltasz. 2.3.4.5. kihuzatod megállsz, na és akkor szépen 1esben elkezded húzatni akkor már nem fog dadogni/darálni.
Nálam is szokott ien lenni ha túlszívatom vagy ha 1esben tötymörgök vele!
Remélem tudtam segíteni!
Örülök hogy készül a tali :)
Kérlek (vagy Te vagy valaki más) hívj meg a csoportba fészen.
Mert szerintem csak úgy tudok belépni.
Ötleteim lennének mondjuk,láttam pár vicces ügyességi versenyt mostanában :)
Köszi hogy válaszoltál
de mivel ez egy 2 ütemű ezért kevés a nyomatéka emiatt ha jön egy kis emelkedő már lassul is ha meg lejtőre érkezel akkor meg gyorsul pedig ugyan ott áll a gázkar
ez nekem is ijen
úgyhogy ha jön egy emelkedő akkor már előre rátakerem a gázt hogy ne veszítsek a sebességből amikor már lefelé megyek akkor vissza szoktam kicsit engedni a gázt
ha ez téged zavar akkor vegyél egy 1000-es V2-t azzal nem lessz ijen gond
Ez erdekes... az enyemben sem 100-as a kompresszio jelenleg, de nincs ilyen gondom... javaslom meress kompressziot... ha az jo akkor karburator szet, kipucol, gyarira beallites proba...
Kis segítségre lenne szükségem.
egy 1989 es honda nsr em van és olyan problémám volna vele hogy 1 es ben amikor nyit a power hirtelen 7,5 nél bedarál de csak 1 es ben, meg olyan hogy nem tud sebességet tartani pl megyek 80 nal 5 ös ben és azt veszem észre hogy esik vissza a sebességem és úgy korigálom a gáz karral, és a végén azt veszem észre hogy úgy megy 80 nal hogy tövig húzom a gázt:\ ilyenkor visszakapcsolok 3 ig és uhra kihúzatom és kezdődik előröl. próbáltam renbdesen kipörgetni minden sebeséget is hogy nem e azért csinálja mert tul alacsony fordulaton váltok de úgyse jó, ha van ötletetek plz segítsetek :) Előre is köszi
Akkor küldj már nekem képeket, meg hogy mennyibe kerülnének?
A címem: kisoroszerick@gmail.com