Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

először tölcsed lefele a szerviz manualt mert abba vannak jó képek
vagy ha tudsz angolul akkor el is olvashatod, ha meg nem akkor elmondom részletesen ha letöltötted
ahogy én néztem az csak egyszerhasználatos
fúrd ki a fejét ha nem tudod meglazítani az anyát
aztán imbusz csavarral meg visszarakod a másikat
holnap csinálok róla képet
a keverék csavart
de nem menet közbe álítgattam hanem megáltam aztán álítottam és mentem tovább
ja es sorry a ratyi irastudasomert de aszilikon illentyuzet eleggany ittamuhelben megcsak az van :D
az agond hogy specko cucc ekll,mert amirera van tekere abba meg egy imbuszkulsot kell bedugni es ugy kell letekerni rolaa kormosanyat...eleg ratyi...raadasul nem tudom megmerni a meretet...
Üdv! a powerszelepház tetején ami megy be két bowden, az egyiken van egy spanoló azzal tudod szabályozni hogy mikor nyisson a szelep.ha erre gondoltál remélem tudtam segiteni :)
Beinditoda mocit, alapjaraton hagyo ketyegni, es -fontos- a kulccsal allitsd le, ne a kapcsoloval! A power fedelet leveszed, a benne levo dobon ket jeloles van, a bal oldalinak a hazon levo jelolessel halal pontosan egybe kell esni (0,3mm a toleranci szerizkonyv szerint). Ennyi az egesz.
Légyszives ha valaki tudja, írja már le hogy kell beállítani a power szelepet! előre is kössszi fontos lenne
Körmös anya, leánykori nevén palásthornyú anya kulcsot tökre lehet venni értelmesebb szerszámboltban de vettem már csapágyboltban is.
Volt vagy 1000 forint:)
(skf:)
Az a gond hogy ami a zarat tartja az ugyan csavar, de nincs igazan feje... olyan mintha a csavar szara el lenne vagva es egy rogzitogyuru lenne rahuzva valahogy...
A lengokarnal meg vegig olyan kormosanyak vannak amit nem tudok lemerni mertnemferek hozza a tolomerovel...
Rattanee, tényleg csak segítőkészségből mondom, ha nem találsz ilyen szerszámot, csináltass egyet egy kovácssal. Mérd le a csavart, csinálj róla egy fényképet, az alapján bármit megcsinálnak. Én láttam hogyan dolgozik a móri kovács, hidd el, lehet hogy nem egy Beta szerszámkészlet kerül ki a kezük alól, de pont azért lehet jó, mert kifejezetten célszerszámot tudnak csinálni, pont méretre. Ha ráér, egy óra alatt megvan és nem hiszem hogy jobban megkérné az árát, mintha egy szerszámboltban vennéd meg. Lehet hogy mostanában csak kerítéseket csinálnak, de az nem azt jelenti, hogy mást nem tudnak :)
Ezúton szeretném kihírdetni, hogy eladóvá vált NS125-ös motorom. A döntés ma reggeli :) Képek és elérhetőség a profilomban. Apróbb hibák vannak rajta, de melyik '86-os motoron nincsenek? :)
Eladás oka: a szokásostól eltérően én nem nagyobbra, hanem kisebbre váltok :) NSR50 csere érdekel:)
A motort zsandar szervizelgette eléggé eredményesen + látott el tanáccsal mint kezdő motorost. Ezúton is köszönet neki!
Sajnálok megválni ettől a mocitól, de nyugodtan szeretnék aludni. Csak "B"-s jogsim van és egy adásvételi szerződésem... a motor nem rendszámos, nem kell magyarázni ez mit jelent... :(
A motor matricázása és a kis táblája a vázon is 50-es. NEM, a tábla NINCS átütve, olyan mintha egy gyári 50-es tábláját néznéd, teljesen sérülésmentes, ne kérdezd hogyan csinálták, ez számomra is rejtély...

Vázszám: HI-TCO1*300254

Ha kézbe csapunk az adásvételi mellé az új tulajnak adom a régebbi adásvételit, hogy a motor múltja legalább részben visszakereshető legyen. A motort Ságváron vettem egy kereskedésben.

A kikiáltási ára 120 pénz, ami alkuképes. (nem nepper vagyok, mezei magánszemély :) ) Az ügylet közepesen sürgős, már kinéztem egy lehetséges utódot :)
valaki meg tudja sugni hogy flexeles nelkul hogy lehet levenni a sisakzarat? ki fogomcserelni asubframetesmeg akarnam tartani az egy kulcsos rendszert,es elegerdekes csavarokkal van megfogva...
Ismeros a helyzet... pont ezert voltam kenytelen egy doglott lovat venni csak a papirok miatt... hibatlan, jol mukodo, faszan osszerakott mocival toltam, megsem tudtam ra rendszamot varazsolni... most at kellett csereljek szinte mindent egyik geprol a masikra, es raadasul rendszamos ide vagy oda, a hatso felfuggesztes kuka, mig a masikon jo volt minden... es mint tudjuk az NSR nem a hazi-szerelo szamara baratsagos megoldasairol hires.... Na mindegy most vegulis megy de muszaly leszek valahogy megoldani mert jelenleg baromi instabil.... nincs valakinek celszerszama ezekhez a hulye kormosanyakhoz a hatso villanal ? Szivesen berbevennem akar nemi apropenzert is....
jelentkeztem a facebookon, Szalontai István néven (zöld Hulk a képem) :D
Fehérvári vagyok, majd a napokban elmegyek körbenézni Velencére.
Tudja valaki, melyik az a weboldal, ahol rendszeresen kiírják, ha valahol közúti ellenőrzés van? Mert jogsim van, de rendszámom nincs. És jó indokom sincs :D :D 125/50 fuck.
Ez mekkora köcsögség, hogy nincs egy szerv, ahol ha bemondod a motorszámot/vázszámot, azt mondják, hogy fizess x ezer forintot, aztán nesze paraszt, itt a rendszám, ha már szabálykövető akarsz lenni, mi is jófejek leszünk veled (meg nyerünk is rajtad:) )
Ha nincs körözés alatt a motor, mit érdekli a hatóságot, hogy ki volt az előző tulaj... ha ártment a műszakin, akkor meg megfelel a kritériumoknak, hogy forgalomban közlekedjen. Ha rendszámos, akkor én többet fizetek, de nyugodtan alszok. Az állam meg többet nyer. Vajh' miért nem érdeke a könnyebb ügyintézés?
A B125 kezdeményezés csak a felét oldotta meg a problémának: a motorosok könnyebben jutnak 125-ös jogsihoz... de mi lesz a motorral? Én is csak azért vettem 50-es papírral (papír alatt azt a fecnit értem, amit adásvételinek hívnak), mert így 90.000 volt. ugyanez rendszámmal meg 300.000, arra meg nincs pénze a magyar parasztnak (vagyis nekem :D )
Ha off voltam, bocsi és ne reagáljatok rá semmit, csak ez úgy kikívánkozott belőlem, mint kezdő motoros...
Sokkal.

A levegő amit a motor beszív, az uyganis nem álíltható az konstans, éppen annyi amennyit a gázállás engedélyez.
Ráadáaul eleve a levegőHÖZ keveredik a benzin ileltve ABBAN porlasztóüdik el mint közegben, szóvalnem puszta szőrszélhasogatás, hogy csak a benzin az ami kevés lehet, vagy sok.
jo akkor sok a benzin-olaj keverek a levegohoz kepest... igy jobb ? :D
A levegő ne tud kevés lenni, a keverékhez képest meg pláne:)
Ha nagyon fustol akkor vagy keves a levego a keverekhez kepest, vagy sok az olaj!

Ahogy irtam az alapjaratot allitsd be, nyilvan akkor az elejerol hagyd le a pilot screw csavargatasat (a kicsi).

Vedd le az olajpumpa fedelet, allo motornal huzd tovig a gazt, es nezd meg hogy az olajpumpa 'dobjan' (a kerek lemez) levo jelzes, behuzott allapotban pontosan a felette levo 'karom'-al egyvonalban legyen. Ha kijjebb van (magad fele) akkor mindenkepp allits mert akkor keves az olaj, de valoszinubb hogy a blokk fele all a jelzes. Allitsd be ugy a bowdent hogy pontosan a karommal egyvonalban legyen a jelzes, vagy csak eppen hogy tul legyen rajta.

Ha minden rendben van es megis fustol, akkor csak az alapos karbi pucolas fog segiteni. Eleg szar visszarakni a vegen, de nem tul bonyolult a dolog, csak alapos munkat kell vegezni.
A beállításokhoz nem nyúltunk hozzá, ezekkel jól működött, mielőtt hosszabb időre le lett állítva. Tény, hogy az alapjárat picit alacsonynak tűnik, néha azt hiszem mindjárt leáll.
Mar csak az lesz a vicces ha a 'kolcson' dugattyumat holnap postara kell adni... :D
Zsandar: Van a kis csavar meg a nagy. A keverék és az alapjárati. De én minden tudásomat erről a fórumról szedtem... Szal ha füstöl, akkor túl sok a benzin? Legalább van egy diagnózis.
En azt mondanam hogyha fustol akkor ne a csavarral kezd... ha mar eltekerted akkor tekerd be amig meg nem all (NE erosen) aztan tekerd ki 2,5 fordulatot. Inditsd be, alapjaratot tekerd ki eleg rendesen, menj vele egy par kort a haz korul. Mikor kelloen meleg, elmegy az alapjarat.... szivatoval inditsd be, es kezd el betekerni a csavart amig szivato nelkul is szepen ketyeg. Ha tulsagosan be van tekerve az alapjarati csavar, akkor fustolni fog, illetve adott tavon tul kicsit fulladni is fog mikor gazt adsz. Epp ma szenvedtem ezzel. A karbiban a tut is nezd meg, esetleg egy foggal lejjebb teheted rajta a zegert. Nekem segitett. Most mikor meleg alig van fustje, mar csak a powerszeleppel fogok jattszani hogy szepen duruzsoljon mikor megugrik mert most kicsit darabos meg.
Nem kellene füstölnie melegen, csak ha sokat kap... ]:-)))