Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt a csavart ALAPJÁRATI keverék csavarnak hívják, de vajon miért?
Sziasztok, köszönöm a válaszokat!
Füstölni füstöl meleg motornál is, csak azt nem tudom mi a normális. Mindenesetre azért látszik, hogy valami jön ki a kipuffból.
Ha jól értem a keverék csavaron lehetne esetleg állítgatni. Amit csoki is csinált. Szigorúan menet közben, egyik kézben csavarhúzóval. ;)
Na akkor hasonlo a sulyfekvesunk :D Mondjuk a masikba azt hiszem 10w-t vettem es az is eleg jo, de talan kicsit puha... asszem akkor most 15w-t kiprobalom... vegulis ha tul merev lesz az olajat cserelni mar ugysem olyan nagy szivas mint a szimeringezes :)
Adasveteli postan van. Kicsit komplikalt volt a dolog. (Egy srac megvette, de meg at sem iratta es fotengelyes lett... eredeti tulaj sem jelentette be, uh most a sractol hoztam el, de az eredeti tulajtol kell adasveteli.... a lenyeg hogy meglegyen (es ezt most le is kopogom gyorsan).

Ja es ha valakit esetleg erdekel, a masik moci hibas blokkal meg megvan, minden hibatlan rajta csak fotengelyezni kell illetve egy henger kell ra. Elso gumi kuka, hatso meg hasznalhato. Felujitott lengescsillapito, jo fekek stb.
Én 15w és +20ml híve vagyok, nekem útfekvésben bejött. De attól függ, ki, mekkora. én a 193/94 kg-hoz használom így, nekem jó... ]:-)))
Van róla adásvételid? azzal mindent meg tudsz oldani...
Kapsz egy igazolást a vizsgahelyen, aztán az alápján írják be az új forgalmidba. Logikus, hogy ha megveszed, az átíratáskor, nem írnak be lejárt műszakit. ]:-)))
Ki mit ajanl, milyen olajat rendeljek a telokba. 10w vagy 15w ? 15w tul kemeny lesz magyar utakhoz?
Na de ez alapbol a hulyeseg csucsa... most gondolok bele... ha nincs az en nevemen, hogy kotok ra biztositast... erre csak egy szarkasztikus hangnemben torteno 'Magyarorszag..."-ot tudok hozzafuzni...
Na hat Csutortokon kiderul... de ha ez igy van akkor ez baromi nagy buzisag... most azert zaklassam megint az eladot hogy adjon egy meghatalmazast hogy levizsgaztassam a motort? Raadasul 160 km-t utaztam erte ugyhogy az is csak postan megoldhato... remelem nem igy van...
Amit mondtak sorrendnek:
- biztosítás
- eredetiség
- vizsga
- átíratás
De jó is lenne... Ha nincs rajta műszaki, akkor átíráskor egyböl ki kell vonatnod forgalomból, aztán mikor megvan a műszaki újra forgalomba helyezik, nekem ezt mondták, az ocsmányirodás naplopók. Azt is, hogy a rendszer csak úgy hagyja átíratni, ha van érvényes műszakija (szerintem ez egy baromság, de ki tudja?)
Marmint eredetisegvizsga, aztan ha mar a nevemen van megy muszaki vizsgara :) Legalabbis azt mondtak igy megy... eredetisegvizsga meg biztositas kell az atirashoz. (Legalabbis okmanyirodaban ezt mondtak)
Az eredetiség és a vizsga nem együtt megy? Aztán, ha megvan mindkettő, akkor lehet átíratni (én is most csinálom), én így tudom, de kérdezz rá... ]:-)))
Na... haladok! Ma osszeraktam vegre a rendszamosomat! Csutortok eredetisegvizsga, atiras, aztan ha papirok megjottek akkor megy vizsgazni :)

A masik motorban mar belottem a dolgokat, es igen jol ment, viszont most hogy atraktam, mikor a power nyit, olyan mintha felregyujtana. Megy, huz, de daral. Ez lehet attol hogy nem tokeletes a szelep beallitasa? (Holnap napfenynel meg megnezem mert besotetedett nem tudtam teljesen beloni.)

Meg telokat kell felujitsam es mar csak a szepitgetes marad hatra. Valaki meg tudja mondani milyen szinek illenek bele a forgalmiba irt "Kozepkek" kategoriaba ? :D
Te Csoki! Mit állítgattál csavarhúzóval, ami menet közben számított? Ezt most nem értem.
én ithol csináltam a karbi beálítást
előszöris jól ki kell takarítani a karbit, fúvókákat is
aztán az úszószintet kell beálítani aszthiszem 24mm-re
nemárt ha a tankot is kimosod meg a benzincsapot hogy üzembiztos legyen a gép
amikor ez megvan akkor összerakás, síbertű alulról talán a 2. vagy 3. bevágásba
karbit vissza a motorra keverék csavart 2,5 fordulatra kitekerni
fogtam egy hosszú csavarhúzót aztán kimentem motorozni
úgy álítottam be hogy egyenes úton 6.-ba 5000-es fordulatról gyorsítottam és halgattam mijen hangot ad a motor és a gyorsulását is figyeltem
amikor a legjobban gyorsult, egyből megindúl és nem hörgött vissza a légszürőn akkor abbahagytam a csavar tekerését
fél vagy negyed fordulatokat érdemes tekerni
melegedjen be rendesen a motor aztán ha már úgy érzed hogy jó akkor próbáld meg nagyobb meg kisebb fordulaton is a gyorsítást
érezni fogod hogy mikor lessz jó
végül egy 1500-as alapjáratot kell beálítani
meg valami normálisabb olajat rakjál bele ami nem robogóba való
Próba kedvéért meleg motornál vedd le a szívócsonkot a karbiról, vagy a légszűrő fedelet, próbáld meg úgy. Csokival egyet értve szerintem is túl sok benzint kap.

Aztán: ha szét volt szedve a karbi, akkor a szivatónál is kaphat sokat.

Egyéb hibajelenség? Nem füstöl?
Holnap megyek be Pestre. Te merre felé leszel? Melózol?
Köszi,

A szivacs nem volt piszkos mikor néztem, bár egy része finoman olajos/benzines. A gyertyát még szerviz előtt cseréltem, és nem volt semmilyen változás. BR9ECS, a korábbi P7-es volt. A beállításokhoz elvileg nem nyúltak. Ez a karbi beállítás mennyire igényel speciális/precíz munkát? Esetleg hol érdemes csináltatni, Pesten?
javaslok egy új légszűrő szivacsot, nemhiszem hogy az ami most bennevan jó állapotú
aztán ha az megvan akkor egy karbi beálítást
mijen gyertya volt benne régebben? és mijen van benne most?
honda motorszalonba kérdezd meg
de lehet hogy kapsz olcsóbban italmondonál írj nekik emailt
italmondo.hu
én 4-ből 4 nap motoroztam
ENZO öcsém, Zsandar mester!
Végre!
Zsandarnál azt hittem, hogy valami barlangbaleset történt... de jó, hogy nem...
Enzo öcsém... rólad meg azt hittem, hogy megnősültél... nagyon eltűntél... se egy qrva email, semmi... le kell, hogy b...sszalak ezért. :)
Jogsi? Hol voltál eddig?
Szia,

Úgy értem, hogy nincs az a megugrás 6k fordulat körül/fölött. Egyszerűen kevésbé húz. És darál már 5k körül, akár stabil/kis gázon. Érezni, hogy nem veszi elég jól a gázt és mehetne jobban is. És karbi tisztítás előtt tényleg jobban ment. -Ha éppen húzott. A power szervó hangját hallani.
Szia!

Mit jelent a felül darál pontosabban?
lenne egy olyan kérdésem,hogy adott egy NSR raiden,és a hátsókerékben a gumi vagy miaz kivan kopva(amibe ül bele a fogaskerék)..és hogy ilyet hol lehet kapni,vagy esetleg lehet-e otthon gyártani ilyet..fontos lenne,köszi előre is