Adott egy kései típusú NSR. Hosszú állás után karbi tisztítást igényelt, mert rángatva/megtorpanva húzott. És csak magas fordulaton bírta terhelve különben lefulladt. Ott viszont ment, ahogy kell, harapósan tolta. Karbi tisztítás + gyertya csere (gyári) után viszont lomha lett felül és kissé darál. Van ötletetek?
Találtam a cuccok között egy öreg MZ marmonkanna tartót. Hirtelen felindulásból elkezdtem a kipufogó fölé szerelni, mert jó lesz az még hátizsák tartónak is... ]:-))) Ha lesz eredmény, küldök képet, de nem lesz egyszerű játék átalakítani.... ]:-D
Veletek mi újság? Ki gurult a 7végén?
Faszbukon jelentkezzetek be légyszi a ki-kicsodába, hogy megismerjük egymást, főleg aki jönne a találkozóra! ]:-)))
A régi csapatomban rengeteg kezdő felnőtt anno, nem volt gond. Hidd el csak azon múlik, hogy aki elöl megy, az mennyire figyel a kezdőkre.
Mindig úgy szoktuk, hogy a leglassabbak a boly elején, a legrutinosabbak hátul, mert ők be tudják hozni az elejét, ha valami zűr van... ]:-))) A legrutinosabbak meg elöl, vezetik a bandát, zárják a kereszteződéseket, figyelnek a többiekre. No, ők a tükröt többet nézik, mint az utat... ];o)
nemtudom hogy jelenleg mennyien vagyunk akik mennek, talán 8-10 motor
többségüknek még nincsen elég rutinja ahhoz hogy csapatba motorozzon meg idegen városokba, van akinek meg rendszám sincsen
úgyhogy úgy kellene megoldani hogy ojan utakon menjünk ahol nincsen nagy forgalom bár ez elég nehéz lessz
nemtudom hogy ki mennyit tud motorozni egész nap
házi feladat az újoncoknak legalább 1000km-t kell motorozni a találkozó előtt, városba, főúton, erdőbe, tesco parkolóba körözni-szlalomozni
Ok de nem talállak facen! :D Vegyél fel ismerősnek és beraklak a csoportba! Írd be a face keresőjébe az e-mail címem és azonnal kidob! djklein@index.hu
Az én egyébként jó, tartalék BR9ECS-emet is felfalta. Az övét is megette... passz. De a karbi teljesen ki lett gányolva szaki által h véletlenül se basszuk el. A srác most belevágott valami 3 pólusú sport gyertyát azzal meg semmi baja.......
Elnézést az eltűnedezésekért, de forog az életem, mint egy hurrikán.Van amiért rossz ez így, és van amiért jó.A lényeg, hogy nem nagyon tudtam mostanában ideférni, és nem is fogok annyira tudni.Majd igyekszem azért
csoki persze hogy legyen szerpentin :) amugy nagyon bevállt előre a 110es dunlop sokkal jobban lehet dönteni majd rakokfel képet hátso gumirol szerpentin után aligha maradt egy centis majrécsík :D
Adott egy kései típusú NSR. Hosszú állás után karbi tisztítást igényelt, mert rángatva/megtorpanva húzott. És csak magas fordulaton bírta terhelve különben lefulladt. Ott viszont ment, ahogy kell, harapósan tolta. Karbi tisztítás + gyertya csere (gyári) után viszont lomha lett felül és kissé darál. Van ötletetek?