Sziasztok!
Az email címem nekem is kint van az adatlapomon,a telóra óránként átjönnek a leveleim.Szerintetek sok-e 1000 km-re 1 liter olajfogyasztás?Én sokallom!Jó éjt!Sziasztok!
délután kicsit szerpentíneztünk cseszneken, marha jól fogott a gumi ebbe a melegbe
125-ös 2t gépektől volt hangos a környék
honda nsr
aprília rs
aprília af1
cagiva freccia
cagiva mito
Holnap felhívom, az ő száma megvan. De mondjuk jó lenne, ha mind tudnánk egymás elérhetőségét, hogyha valaki elvész, akkor is tudjunk Vele beszélni, nem?
Szija Zsandar.
Hát ebben igazat adok,szerintem is mostanában túl sok itt fent a hirdetés... :/
Enzot már én is nagyon sokszor kerestem de semmi reakció nincs rá,nem is látom fent soha :( Nem tudom mi lehet a talival,de szerintem már nagyon el kellene kezdeni szervezni...
Néhány napja megkeresett Kezrőhondás, hogy mi van velem, miért tűntem el. Hát, mert a fórumot megszállták a motor-kupecek. Egyszerűen megölték az életet a fórumon, a rengeteg hirdetéssel. Hát, ha valakinek ez kell, olvasgassa, nekem nem hiányoznak... ]:-(
Szerintem Nekik kellene egy "NSR alkatrészek" szekció, oda tolhatnák, és _akit érdekel_, az megnézi.
Amúgy vagyok, aki akar, eddig is elért, segítek akinek csak tudok, és ha nincs semmi érdekes a fórumon, akkor inkább a szabadban.
Na uraim nagy nehezen elkeszultem a legutobbi hataridos melommal (ez uton is elnezeset kerem azoknak akinek meg tartozok postazassal, mint mailben irtam amint nyit a posta indulnak a csomik) ugyhogy kicsit foglalkozok a motorozassal is... vegre sikerult fognom egy rendszamos NSR-t joarasitva, igy az eddig dedelgetett jargany eladova valt. Mivel az uj jarganyban rossz a blokk, ezert azt atcserelem, es igy rossz blokkal kerul eladasra.
ELADO
alkatreszenkent vagy egyben, NSR125 hibas blokkal, kepek a galeriamban vannak.
A blokkot fotengelyezni kell, illetve uj dugo kell bele, a henger meg hasznalhato.
Kulon van jo allapotu fotengelyem is ha valaki meg akarja csinalni maganak.
A motoron minden egyeb rendben van es mukodik.
Akit erdekel: 4vatera kukkncs gmajil pont kom
Na ez jo kerdes, nekem ugyan nem all le, de elegge fustol, illetve inditas utan egy rovid idejig fullad ha nem turaztatom meg. Nekem is 160-as polini van rajta.....
számomra ismeretlen fogalom a drótkefe+gyertya ha nsr-ről van szó
mijen régi a gyertya? lehet hogy nem ártana bele egy új
meg a fuvókák is okozhatják a problémát
eddíg nem 160-as henger volt rajt?
Haver NSR-je baszakszik, 160-as Polini szett van rajta frissen fúrva. A jelenség a következő. Beindítjuk, 3 másodpercig pörög majd lefullad. Gyertya ki, drótkefe törölgetés és megint beindul majd leáll. most valahogy sikerült elérni hogy ne álljon le. 10 percig szellőztettük a hengert...
Mi lehet a probléma? Túl sok az olaj, a két BR9ECS rossz vagy egyéb?
mostanába meg nem figyeltem de maj megint kell bele rakni már meg is vettem a multkor motul 710
Keresnék NSR elektronikus fordulatszámmérőt! Akinek van eladó, kérem jelezze. Előre is köszönöm!
Az email címem nekem is kint van az adatlapomon,a telóra óránként átjönnek a leveleim.Szerintetek sok-e 1000 km-re 1 liter olajfogyasztás?Én sokallom!Jó éjt!Sziasztok!
125-ös 2t gépektől volt hangos a környék
honda nsr
aprília rs
aprília af1
cagiva freccia
cagiva mito
általába hetente megszoktam nézni
Hát ebben igazat adok,szerintem is mostanában túl sok itt fent a hirdetés... :/
Enzot már én is nagyon sokszor kerestem de semmi reakció nincs rá,nem is látom fent soha :( Nem tudom mi lehet a talival,de szerintem már nagyon el kellene kezdeni szervezni...
Néhány napja megkeresett Kezrőhondás, hogy mi van velem, miért tűntem el. Hát, mert a fórumot megszállták a motor-kupecek. Egyszerűen megölték az életet a fórumon, a rengeteg hirdetéssel. Hát, ha valakinek ez kell, olvasgassa, nekem nem hiányoznak... ]:-(
Szerintem Nekik kellene egy "NSR alkatrészek" szekció, oda tolhatnák, és _akit érdekel_, az megnézi.
Amúgy vagyok, aki akar, eddig is elért, segítek akinek csak tudok, és ha nincs semmi érdekes a fórumon, akkor inkább a szabadban.
ENZO szervezi a talit? Mik a hírek?
ELADO
alkatreszenkent vagy egyben, NSR125 hibas blokkal, kepek a galeriamban vannak.
A blokkot fotengelyezni kell, illetve uj dugo kell bele, a henger meg hasznalhato.
Kulon van jo allapotu fotengelyem is ha valaki meg akarja csinalni maganak.
A motoron minden egyeb rendben van es mukodik.
Akit erdekel: 4vatera kukkncs gmajil pont kom
mijen régi a gyertya? lehet hogy nem ártana bele egy új
meg a fuvókák is okozhatják a problémát
eddíg nem 160-as henger volt rajt?
Mi lehet a probléma? Túl sok az olaj, a két BR9ECS rossz vagy egyéb?