A P jelzésű előreálló elektródás, nem indokolt az nsr be.
Viszont, ha R es azaz ellenállásos kell bele gyárilag, nem fogja szeretni az ellenállás nélkülit meit most vettél bele.
Lenne egy kérdésem:
Voltam ma a Zichy Jenő utcai motoros boltokban és kerestem gyertyát az NSR-emhez ( 3küllős alufelnis, F széria, 89-90es évjáratú). Úgy tudom, hogy BR9ECS kellene bele, de azt mondták hogy olyan nincs és ezt adták helyette -- BP9ES. -- Az lenne a kérdésem hogy ezzel a gyertyával tudom-e használni gond nélkül a motort vagy meg se próbáljam?
Az én motorom sem állt még meg a több ezer kilométer alatt. Viszont kész lett haverom NSR-je és mikor elindultunk Vácra meghalt benne a gyertya (az egyetlen ami nem lett cserélve). Nálam volt pót, így azt átdobva minden gond nélkül felértünk....
hát ma különös képpen nem siettem és mivel szó volt tegnapa kompressziórol gondoltam megnézem megy-e gáznélkül és kézpeld el MEGY! gáz minden nélkül ezres fordualot sőt még vidit is lőttem róla.
Öööö :D Énsem próbálkoztam, csak kisértem már biciklist, vagy vittem valamit a kezembe, ezért párszor már rávoltam kényszerülve, hogy meg nézzem, "MÜÜÜÜKÜDIK e!? " :D
csak lusta vagyok visszarakni 1-esbe, utánna úgyis vissza kell rakni 2-esbe
Viszont, ha R es azaz ellenállásos kell bele gyárilag, nem fogja szeretni az ellenállás nélkülit meit most vettél bele.
Voltam ma a Zichy Jenő utcai motoros boltokban és kerestem gyertyát az NSR-emhez ( 3küllős alufelnis, F széria, 89-90es évjáratú). Úgy tudom, hogy BR9ECS kellene bele, de azt mondták hogy olyan nincs és ezt adták helyette -- BP9ES. -- Az lenne a kérdésem hogy ezzel a gyertyával tudom-e használni gond nélkül a motort vagy meg se próbáljam?
Letört a váltókarod, vagy miért?
még szerencse hogy nem szeretek városba motorozni, de néha muszály bemenni
ülés alatt nekem nincsen semmi
szerszám nincsen, minek? ez honda