Sziasztok! Segítségeteket kérném.
Bucher József, aki "Rattenee" néven van regisztrálva, NSR cuccokkal üzletel itt a fórumon.
Ha valaki tudna valamilyen elérhetőségével szolgálni megköszönném.
Esetleg ha valaki üzletelt már vele, mik a tapasztalatai vele szemben?
A mentősök egy valamitől szoktak garntáltan agyfaszt kapni:
Amikor amatőrök elkezdenek barákcsolni a sérültön.
Rendszerint több bajt okoznak, mint hazsnot.
Az eü csomag teljesne értelmetlen, a motor váltózata meg pláne.
Sosem viszek szerszámot meg gyertyát magammal. Egyik Hondám sem állt meg alattam még soha. Az ülés alatt simán elfér a szabvány elsősegély csomag és egy láthatósági mellény! ;)
Hogyan tesztek az NSRbe eü csomagot? Adott a tároló rész, de viszel gyertyát illetve égöt. Ezek mellé fizikailag képtelenség berakni mindent. Ha az égökröl lemondok se sokkal jobb a helyzet. Az ülés alatti szerszámos rekeszt nem találom célszerünek kiüríteni... bár ha meghal a gyertya legalább tömködhetek steril null-lapokat ide-oda.
Mint melítettem, a kompresszió(viszony) az egy viszonyszám, nem tudod megmérni.
A sűrítési végnyomást tudod megmérni.
Csak azért javítgatom, mert például nem schubert, subler, vagy sulber, hanem suber.
nem ugyan ijen mert ijen csak nekem van
na jó eléggé úgy néz ki hogy 1 alomból származnak csak nekem a hátulján nincsen alcast frame felirat
amúgy amikor megláttam az apróhírdetésbe első látásra szerelem volt
pedig nem akartam feketét
lehet hogy én is vfr-re nyergelek 750-re
amikor én akartam venni motort volt a környéken egy nsr ami elég ramatyul nézett ki de azért elmentem megnézni mert olcsón árulták
beindította a tulaj már akkor tudttam hogy nem fogom megvenni, gyorsan tovább is áltam, kise próbáltam mert majdnem szétesett
munkatársamnak volt egy nagyon jó egyszer vitt egy karikát és azért lett nsr-em
Egy ilyen műszer kell hozzá. kompresszió mérő
Kiveszed a gyertyát betekered ezt a helyére és megforgatod önindítóval. Utánna megnézed milyen értéket mutat. Szerintem bármelyik komolyabb autószerelő szaki megméri neked.
nekem is csörög kicsit de az tuti power sok nsr-t láttam így de az enyém teljesen rendben van attól hogy csörög ugyanúgy megy mondjuk lehet kéne neki 1 kis karbi állítás. +egy új gyertya is elférne benne. de ha érdekel van fent nekem videó amin hallatsdzik is a kis ciripelés nézd meg kiváncsi vagyok rá mit mondassz neked milyen
140 eft volt kb azért mondom mert robogót cseréltem rá (forgalmival rendszámos) . Külsőleg nem annyira a legszebb persze---- 1995-ös a fényszóró kocka elől- nincs burkolat a lámpánál , javítgatva van a műanyag idom festése nem a legjobb ---de azért nem vészes . Meg indexből van rajta ledes újak az indexek csak állítólag a villogó relét kell még megvenni hozzá. Csak még le kell beszéljem vele milyen relé kell bele.
Sajan nekem elég nehéz nem bírom feltolni a lépcsőn frissiben lehet el is cserélném , könnyebb motorra. Képet még nem csináltam
Nekem volt már jópár NSR-em azok közül egy sem csörgött és egyik sem csinálta az általad leírt hibákat. Egy képet esetleg tudsz e feltenni a gépröl? Meg azt szabad e kérdezni mennyiért sikerült hozzájutni?
3-4 be is ha játszok a kuplungal :)
Bucher József, aki "Rattenee" néven van regisztrálva, NSR cuccokkal üzletel itt a fórumon.
Ha valaki tudna valamilyen elérhetőségével szolgálni megköszönném.
Esetleg ha valaki üzletelt már vele, mik a tapasztalatai vele szemben?
Üdv.:Bence.
Amikor amatőrök elkezdenek barákcsolni a sérültön.
Rendszerint több bajt okoznak, mint hazsnot.
Az eü csomag teljesne értelmetlen, a motor váltózata meg pláne.
Ti hogyan oldjátok meg?
A sűrítési végnyomást tudod megmérni.
Csak azért javítgatom, mert például nem schubert, subler, vagy sulber, hanem suber.
nem ugyan ijen mert ijen csak nekem van
na jó eléggé úgy néz ki hogy 1 alomból származnak csak nekem a hátulján nincsen alcast frame felirat
amúgy amikor megláttam az apróhírdetésbe első látásra szerelem volt
pedig nem akartam feketét
lehet hogy én is vfr-re nyergelek 750-re
NSR
beindította a tulaj már akkor tudttam hogy nem fogom megvenni, gyorsan tovább is áltam, kise próbáltam mert majdnem szétesett
munkatársamnak volt egy nagyon jó egyszer vitt egy karikát és azért lett nsr-em
Kiveszed a gyertyát betekered ezt a helyére és megforgatod önindítóval. Utánna megnézed milyen értéket mutat. Szerintem bármelyik komolyabb autószerelő szaki megméri neked.
http://www.survosteam.altervis...
Másegyébként google ba rákeresve 1995ös nsr 125 re rákeresve rögtön az én volt motorom dobta ki :D
http://www.sportbikerider.us/P...
Sajan nekem elég nehéz nem bírom feltolni a lépcsőn frissiben lehet el is cserélném , könnyebb motorra. Képet még nem csináltam