Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszod! Am új lamella új rugó új olaj?! más segítség/ötlet?!
Azt kérdezted, miért csak nagyobb fordulaton csúszik, én meg válazsoltam

Az nsr mondjuk 5000-es fordulaton 10 Nm környéke, 10 ezren meg 20Nm.
Értelem szerűen, ahol a fordualt emelkedésével megjelenik az a forgatónyomaték, amit a kuplung már nem tud átvinni megcsúszás nélkül ott meg fog csúszni.
Mondjuk a 7 ezer környéke, az a powernyitás környéke, ah nem volna benne powerszelep, innen kezdene meredeken emelkedni a nyomatékgörbe, lenne egy hrtelen ugrás 1000 fordulaton belül, ahol a nyomaték a kétszeresére emelkedik.

Az, hogy nem tudod a motor erejét átvinni, több okból is lehet, nem megfelelő olaj, kopott lemalla, elgyenlült rugó, hibás szerelés.
Érdemes az olajjal kezdeni.
vagy mi miatt kezd el 7 ezer felett csúszni? de ha állóból kezdem neki gangolni mint ha gyorsúlnák akkor nem csúszik.. nem értem h mi lehet!
Odáig én is eljutottam, de valami okosságot tudsz mondani?! mit próbáljak ki vagy valami?!
Szisztok.
Hát mi történt itt? Nincs semmi mozgás.
Valaki tud valamit Enzo-ról? Máskor minden nap fent volt,hova tűnt el?
A nyomaték az oylan, hogy a fordulatszám emelkedésével növekszik:)
Sziasztok!Kihaltatok?ENZO merre vagy?
Sziasztok! Lenne egy fogós kérdésem! NSR-emen csúszik a kuplung, kicseréltem a lamellákat a rugót lemezeket mindent.. és még mindig csúszik ami érdekesebb, hogy csak 7 ezer fölött kezdi el a motor tekerni a kuplungot... ez mitől lehet?! leírást is megnéztem.. nem hagytam ki semmit nem tudom mit hibázok h nem jön össze. ÖTLET?!
6003-as és 6203-as a két méret.

//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Szevasztok!
Van egy 89-91 közötti régi NSR-em és kikopott benne a hátsó kerékcsapágy de csak a lánckerék oldali. Tudnátok abban segíteni hogy ha elmennék egy csapágyboltba akkor milyen méretet kérjek hozzá? Azért vagyok tanácstalan mert a csapágyon nincs semmilyen szám vagy jelzés ami a méretére utalna...
Előre is köszi!
szevasztok. csoki eltudnád küldeni a motoroswebáruház nsrbevalo elsőfékbetét linkjét
ojan érzésem van hogy neked még csak ez az első motorod
váltóba 10w40
különolajzásba szintetikus 2t
Üdv.
Milyen olaj kell az nsr váltóba, illetve milyen a különolajzásba?
ok! várom válaszod
Köszönöm a válaszod, kár hogy ilyen nehezen beszerezhető a könyv, külföldről rendelni meg senkinek nincs kedve.. Megpróbálom mtx ábrák alapján, üdv.
Persze értem, csak most hírtelen egy 10-est tudnék kigazdálkodni. Mélyszegénység van! De komolyan érdkel a dolog, vevő leszek rá! Átszámolom a dolgaimat és írok!
hát igazából ezt a 10e ft-ot is azért írtam, hogy visszautasíthatatlan legyen, szóval nem. ennél lejjebb nem megyek.
Ha belefér a 10-be a posta akkor megveszem.
így együtt. felni, gumi, tárcsa, tengely, km óra meghajtás
Hali
tükrök nincsenek meg véletlenül?
Szisztok :)
Enzo hol vagy eltűnve? Mostanában sosem látlak fent :(
Csak a felni 10.000? Vagy így ahogy a képen van? :)
akár az összes alkatrész eladó egy kupacban ha érdekel valakit. van egy csomó komplett első, hátsó fékrendszerem is.
10e ft-ra gondoltam. Az nsr már rég nincs meg, de maradt pár alkatrészem még.
hohohó! az első felni mennyi lenne?

vagy ha tudsz bizniszt vannak tökletes blokk alkatrészeim is akár több darab is! váltók, kuplungok, deknik olajpumpák stb stb.....