Hideginditasrol beszelek en is. Mikor hideg, rahuzom a szivattyut, inditozok, elindul, bezarom a kaput, mire kierek leall magatol... a gazt rahuzom picit, megporgetem, visszatolom a szivatot es mar van is alapjaratom...
Meg tudja mondani valaki melyik az alapjarati fuvoka a karbiban? Lehet hogy abban van valami kis kosz ?
Ha mar meleg onnan poccre indul mindig es van rendes alapjaratom.
Nehogy szétszedd, nehogy szétszedd a karbit, mert földhöz vágás lesz a vége!Amúgy sincs akkora rohadt nagy esély rá hogy ott van a baj. Andinak is emlékszel hogy tényleg csak az olaj volt ami a forgattyús házba beült.Nekem is csinálja, de csaj azóta higy télen pötyögtettem alapjáraton.
Fix a vége? Az hogy lehet?
Akkor flex! :)
Aztán kell egy kicsit nagyobb átmérő és csőbilinccsel rögzíted... Nekem is így van...
De várja csak! Le sem kell venned! A dobon a vége szegecselt, ugye?
KRESZ-hez gratula!
A dobról:
Leveszed a dobot, kifúrod bebőle a szegecseket.
Leveszed a végét (ez kicsit nehezen jön le, mert faszán koppra van benne). Ha lent van a vége, akkor már ki tudod húzni a rugót és a csövet. A csövön sűrűn fúrt lyukak vannak, nekem ezek nagy része volt eltömődve. A rugót kefével megtisztítottam, a lyukakat szöggel "újralyukasztottam", aztán ezt is kefével letisztítottam. Ezután vágtam rá gyapotot, körbetekertem (nem túl szorosra, csak lazán!), aztán visszadugtam, és végül ráment a vég, meg bele a szegecsek. . Ennyi volt. Ez kb 1 óra mindennel együtt.
Na ez nem idegesített fel, mert úgy ment, ahogyan kell... :)
Létezik, hogy ettől lehetett a darálás? Mármint attól, hogy a lyukak el voltak tömődve a beolvadt gyapottól?
Hello hallo!
Szóval csak máshol pörögtem És jó ez nagyon:) Na nem ám azért mert itten nem voltam, csak hogy Matisz nagypapát idézzem: "ölöm ét bódottá van hod vájatlanú tőténik ad embejjel" Így hát időzök benne:) De jöttem hogy Ti se aggódjatok
A jogsi ügy is tovább gördült, Megvan a KRESZ vizsga.
Na mesélj csak Öcsém! Nagyon eltűntél!
Tegnap kicseréltem a gyapotot a kipuffban... ha láttátok volna mi volt ott... az előző cucc totál ráégve, a lyukakat is eltömítette nagyrészt. Szépen egyesével kilyukasztottam a lyukakat, körbetekertem gyapottal, aztán vissza... érezhetően jobb a hangja, mélyebb, tompább. Nem olyan, mintha forrna a bableves! :)
Lehet, hogy a darálás emiatt volt vagy semmi köze hozzá? (azért kérdezem, mert a próbakör holnap lesz)
Hello, NS125f szerelési könyvet keresek angol nyelven, létezik ilyen? Sehol nem találok csak fizetős oldalakon 17font árakon. Ha valaki tud segíteni akár egy robbantott ábrával nagyon megköszönöm, üdv.
Nekem is ígyműködik, hideg indításnál míg beindul max míg kigurulok a kocsibejárón utánna már darál vissza kell tolni. Télen 1-2 percet hagyom ketyegni aztán már nem kell.
nah emberkék szerintem lassan gyertyát kellesz cserélnem. mert tegnap voltunk tankolni mert kész lett havernak a dtje. odafelé semmi gond nemvolt ment mint a meszes viszafelé viszont volt 1 picike kis idő vagy 50 méter ahol észrevettem egy kis lustulást. utánna visszáb vettem a fordulatszámból kis időre utánna megint jó volt. azt hozzá teszem hogy 6-7 ezer alá nem nagyon esett a fordulat szám.
Na szoval.... osszeallt a gep vegre.... megtalaltam a powertengely szimeringjenek a mereteit is, gyorsan vettem is egy parat hogy legyen tartalekba is...
Megy a gep... -nagyon- megy... viszont egy dolog furik....
Rahuzom a szivatot, poccre beindul, alapjaratot tartja... ahogy elkezd melegedni, egyszercsak leadja az alapjaratot... ha rahuzom a gazt es inditozok megint egybol beindul, de le is all viszonylag hamar. Ha ilyenkor porgetem kicsit, akkor kb fel perc utan visszatolom a szivatot es van rendes alapjaratom is.
Mi a fenetol lehet ez, volt mar valakinek ilyesmi gondja?
Üdv.