Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! 125ös NSR-hez keresek hengerszettet. Fontos lenne. Ha tudtok segíteni, erre a címre küldjetek ajánlatot: bencebmx@freemail.hu
Üdv.
Hideginditasrol beszelek en is. Mikor hideg, rahuzom a szivattyut, inditozok, elindul, bezarom a kaput, mire kierek leall magatol... a gazt rahuzom picit, megporgetem, visszatolom a szivatot es mar van is alapjaratom...
Meg tudja mondani valaki melyik az alapjarati fuvoka a karbiban? Lehet hogy abban van valami kis kosz ?

Ha mar meleg onnan poccre indul mindig es van rendes alapjaratom.
Nehogy szétszedd, nehogy szétszedd a karbit, mert földhöz vágás lesz a vége!Amúgy sincs akkora rohadt nagy esély rá hogy ott van a baj. Andinak is emlékszel hogy tényleg csak az olaj volt ami a forgattyús házba beült.Nekem is csinálja, de csaj azóta higy télen pötyögtettem alapjáraton.
Mondom hogy tiszta heggesztés mindene.Se csavar se szegedc, senki oldható. Hat úgy lehet hogy az elmúlt 21 év alatt bütykölte boldog-boldogtalan.
Még ne kiabáld el! Ha marad a darálás akkor nekimegyek a karbinak! :)
A kipuff az könnyű volt... :)
Fix a vége? Az hogy lehet?
Akkor flex! :)
Aztán kell egy kicsit nagyobb átmérő és csőbilinccsel rögzíted... Nekem is így van...
De várja csak! Le sem kell venned! A dobon a vége szegecselt, ugye?
Egyébként egyre "BÜTTÉBBEK VADUNK LÁD" Me má nep rongálsz
Hát nekem sajnos ez sem fog úgy menni ahogy kéne, totál fix az egész kipu.csak Flex-oldható

A motor járását pedig úgy tudom nem szabadna befolyásolnia, mert azt a könyök utáni szakaszbak dolga, a vége csak hangot tompít.
KRESZ-hez gratula!
A dobról:
Leveszed a dobot, kifúrod bebőle a szegecseket.
Leveszed a végét (ez kicsit nehezen jön le, mert faszán koppra van benne). Ha lent van a vége, akkor már ki tudod húzni a rugót és a csövet. A csövön sűrűn fúrt lyukak vannak, nekem ezek nagy része volt eltömődve. A rugót kefével megtisztítottam, a lyukakat szöggel "újralyukasztottam", aztán ezt is kefével letisztítottam. Ezután vágtam rá gyapotot, körbetekertem (nem túl szorosra, csak lazán!), aztán visszadugtam, és végül ráment a vég, meg bele a szegecsek. . Ennyi volt. Ez kb 1 óra mindennel együtt.
Na ez nem idegesített fel, mert úgy ment, ahogyan kell... :)
Létezik, hogy ettől lehetett a darálás? Mármint attól, hogy a lyukak el voltak tömődve a beolvadt gyapottól?
Na majd mesélj arról a dobról mert nekem is olyat kéne.
Hello hallo!
Szóval csak máshol pörögtem És jó ez nagyon:) Na nem ám azért mert itten nem voltam, csak hogy Matisz nagypapát idézzem: "ölöm ét bódottá van hod vájatlanú tőténik ad embejjel" Így hát időzök benne:) De jöttem hogy Ti se aggódjatok

A jogsi ügy is tovább gördült, Megvan a KRESZ vizsga.
Na mesélj csak Öcsém! Nagyon eltűntél!
Tegnap kicseréltem a gyapotot a kipuffban... ha láttátok volna mi volt ott... az előző cucc totál ráégve, a lyukakat is eltömítette nagyrészt. Szépen egyesével kilyukasztottam a lyukakat, körbetekertem gyapottal, aztán vissza... érezhetően jobb a hangja, mélyebb, tompább. Nem olyan, mintha forrna a bableves! :)
Lehet, hogy a darálás emiatt volt vagy semmi köze hozzá? (azért kérdezem, mert a próbakör holnap lesz)
10.000+/-2.000 psi
jogosítvány ügy hogyan halad?
Tényleg!Mi van Zsandárral?
itten-ottn :)

Bódogságban fürgyöttem :D
már sokan keresték sikertelenül
az is jó ha mtx-hez találsz mert a blokk ugyan az mint az ns-be
Hello, NS125f szerelési könyvet keresek angol nyelven, létezik ilyen? Sehol nem találok csak fizetős oldalakon 17font árakon. Ha valaki tud segíteni akár egy robbantott ábrával nagyon megköszönöm, üdv.
nem tudja valaki mennyinek kell lenni a KOMPRESSZIONAK
Nekem is ígyműködik, hideg indításnál míg beindul max míg kigurulok a kocsibejárón utánna már darál vissza kell tolni. Télen 1-2 percet hagyom ketyegni aztán már nem kell.
Talán akkor jobb ha BR10ES-t veszel bele...
nekem a szivató az csak hidegindításnál kell, egyből vissza is szoktam nyomni mikor beindul
télen azért 1 percig rajta szpoktam hagyni
nah emberkék szerintem lassan gyertyát kellesz cserélnem. mert tegnap voltunk tankolni mert kész lett havernak a dtje. odafelé semmi gond nemvolt ment mint a meszes viszafelé viszont volt 1 picike kis idő vagy 50 méter ahol észrevettem egy kis lustulást. utánna visszáb vettem a fordulatszámból kis időre utánna megint jó volt. azt hozzá teszem hogy 6-7 ezer alá nem nagyon esett a fordulat szám.
Na szoval.... osszeallt a gep vegre.... megtalaltam a powertengely szimeringjenek a mereteit is, gyorsan vettem is egy parat hogy legyen tartalekba is...

Megy a gep... -nagyon- megy... viszont egy dolog furik....

Rahuzom a szivatot, poccre beindul, alapjaratot tartja... ahogy elkezd melegedni, egyszercsak leadja az alapjaratot... ha rahuzom a gazt es inditozok megint egybol beindul, de le is all viszonylag hamar. Ha ilyenkor porgetem kicsit, akkor kb fel perc utan visszatolom a szivatot es van rendes alapjaratom is.

Mi a fenetol lehet ez, volt mar valakinek ilyesmi gondja?
Sziasztok

nincs valakinek macskalámpás nsr-re való tükre eladó? vagy esetleg nem tudtok valami bontó féleséget ahol találhatok?