Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd képet azért pattints fel ;)
nah jómár a gépsas?
NGK BR9ECS ez a gyári
sziasztok vakaki segitene milyen gyertyát rakjak bele mert amit vettem ngk9cs gyertya 30km.után megált mit ajánlanátok köszi elöre is
Minden más kizárva... a gyertyán is látszik, hogy sokat kap...
hááh
Sziasztok , Békés megyébe szarvas közelébe , van valaki aki aki áttudná nekem nézni a mocim ?van pár gondom vele
ŐŐ, és ja, darálni akkor szokott, ha sokat kap.
okés nyugodjál le, RELAX megvan beszélve haverral neki van SZERSZÁMA HOZZÁ és komolyan vágja is a vasat, szal vele pénteken csináljuk. esetleg 1 főtengely csapágy,sziemring méretet s51-be tudsz nekem mondani?
Sziasztok!
Telószimeringeim a helyén, tök fasza lett....
Viszont rájött a szerelőm, hogy miért darál a motor egy bizonyos fordulaton... sok benzint kap... Lehet ezt egyszerűen orvosolni vagy tényleg le kell bontani és a karbiban kell a schubert-tel játszani?
Mert a Honda arra gondol, hogy szkember fogja szerelni, akinek van hozzá szerzsáma :)
(ha nincs akkor meg csinál:)
Ha a Rotax és a Minarelli gondol ilyesmire akkor a Honda miért ne?
Köszi! Ma még nem jött meg de akkor holnap tuti itt lesz!
Miért gondolt volna?

kitámasztó célszerszám.
( döglött puklungból vbagy laposvasból reszeléssel lehet elkövetni.)
szia, tegnap feladtam a tengelyt csak nem volt időm írni. Ma meg megjött a pénz.
az már nincsen meg
fejidomok,oldalak, müanyagok .... vannak
Főként hasidom érdekelne!
Nem tudja vki veletlenul a szimering mereteket az NSR powerszelepehez ?
mi érdekelne hozzá?
Sziasztok az lenne a kérdésem, hogy Nsr- re rálehet tenni más motor nak a főfékmunkahengerét ? ha a kormány áttmérője megeggyezik ? :) Tehát egy RS 50 v 125 nek a munkahengere jó lenne az NSR-re ? Mert gondolom nem változik semmiben. (Gondolok itt nyomásra, vagy a féklámpa kapcsolójára )
Szia!
Na végre!Igazad van!Hosszú távon olcsóbb a szakember de sokan ezt nem fogják fel!Szép napot!
Nagyon tud bosszantani, amikor "kreatív" emberek azt gondolják, hogy szerszámok, és szaktudás nélkül is meg tudnak javítani egy motort.
Ráadásul, a felkészült szakik nem is kérnek horror összeget egy blokk szét-össze mutatványért, de nem, a parasztja nekimegy csavarhúzóval meg kalapáccsal, mert ő majd magoldja okosba...
Mert ugye "mi kerül 15 rugóba egy szaros motor szét-össze szerelésen"

Rendszerint a hrdetésekben frissen felújítottnek hrdetett motorkat kapásból átugrom, mert a motorokban a hibák nagyobbik részét nem a természetes elhazsnálódás, hanem a szakszerűtlen barbár "szerelés" okozza.
Az iylen hibák sokszor nem is javíthatóak, rengeteg szétklapált motorházzal, főtengelyvéggel találkoztam már.
Akinek nincsenek szerszámai, ileltve szaktudása, már középtávon is jobban jár, ha szekemberrel szedeti szét rakatja össze a motort.
Példa:
Van egy ombre, motorszerelő,honda szervízben dolgozik.
Papírja van róla, hogy BÁRMIYLEN honda blokkot szétbonthat, mert megvan rá a képesítése.

Viszont, a simsonja blokkjak nem állt neki, hanem elhozta hozzám, mert
1 Nem szerelt még iylet
2 nincsenek meg hozzá a célszerszámai.

Nemtom ércsük e, de a golving vagy a cbr 1000 blokkjának nekiáll, de simsonnak nem, mert tudja, hopgy jobban jár, ha oylan emberre bízza, akinek vannak szerzsámai, és tapasztalata.
És nála a szaktudás az uyge finoman szólva sem hiányzik...
Ez most kicsit erős lesz:

Parasztországban szokás csavarhúzóval és kalapáccsal, blokkot bontani.

Precízen megmunkált alkatrészeket tartalmazó cuccot minimális műszaki intelligenciával bíró ember, nem kezd el, szétfeszegetni, szétkalapálni.
Azért kell lámpással keresni a még nem tönkretett öreg motorokat, mert az iylen kalapálós mucsai kretének sajnos nem csak idióták de igen szorgalmasak is.

Szóval, ha nem tönkretenni, hanem megjavítani akarod blokkodat akkor kérj külcsön valakitől egy univerzális blokkszéthúzót, és melegen szedd szét feszegetés nélkül.
megint mint tavaly?
fúú arra lehet elmegyek