sziasztok.segitene valaki egy hete lett szervizbe uj gyertya légszürő cserélve meg a karbi takaritva. jo is volt de ma 3-4ezernél hebeg habog pukadozik leál utánna nehezen indul de az alapjárat tökéletes mi lehet vele?
HY all! lehetséges az , hogy azért dadog be a motorom, meg szaggat, mert már elvan kopva a dugo+gyűrűk? vettem bele új gyertyát és azzal is bedadog..:S
Szisztok
olyan kérdésem lenne hogy nem-e van valakinek macskalámpás nsr-hez 2 tükre?
tudom hogy nehéz hozzá alkatrész találni ,meg nincs sok esélyem rá,de azért gondoltam megkérdem
Sziasztok!
Az NSR blokkban van lehetőség a főtengely megakasztására? Rotax123-nál a főtengely sonkába lehet egy csavart alulról betekerni, Minarelli AM6-nál a balance tengely fogaskerekébe lehet egy csavart betekerni és az fogja meg a főtengelyt. NSR-nél van valami hasonló?
Bennevan és tart is... nyilván olyan erős, hogy feszít, de gondolom lejebb van a helye... Hiányoltam is a galériádból a szimering beütéséről a képet... :)
Holnap délután átviszem a szerelőmhöz, aztán beüti, mert én nem merem... félek, hogy valamit szétb...szok...:)
Na megvan a megoldás, holnap viszem át a szerelőmhöz és beüti a helyére... én nem merem, mert valamit tutti elbasznék... Nincs rendesen a helyén a szimering...
Apriliáknál a telószár kopik el nem a szimering, tipikus betegség öreg Af1-eknél. Hiába cseréled akkor is folyik. A trükk ott az volt hogy vékonyabb szimeringből kettőt raktunk be és vastagabb olajjal töltöttük fel. Így is fényes volt kicsit a telószár de már nem folyt. Az egyik Af1-es kolega találta ki aztán bejött mindenkinek.
Persze, teleszkóp-szimeringet vettem a CityBike-tól... méret + NSR-hez való (körlámpás), ebben még itt valaki meg is erősített, hogy ez kell nekünk...
De az nem baj, ha nekem nem kellett semmit ütögetnem, hogy a helyére menjen? Simán benyomtam az ujjammal... Nem értem... szétszedném megint, de már nincs hozzá türelmem és nem akarom szétverni ezt a szerencsétlen motort... :)
HA csak sima tengelytömítőt, ami mondjuk a blokkba is való, akkor ne csodálkozz.
Azok a ráírt méret egyezése esetén is jóval nagyobbak belül, mert forgó tengely tömítésére valók.
A tegeyirányú mozgás tömítésére való szimmering, még a réírt méret egyezése esetén is, jóval kisebb belül, magyarul jobban feszül a szárra.
Úgy csináltam, ahogyan a galériádban leírtad, de qrvára jön belőle az olaj, rosszabb, mint előtte... Gyári méret a szimering is...
Bújom a netet, mindenhol azt írják, hogy a szimeringet a helyére kell ütni... hát nekem simán bement, nem is kellett ütni semmit.... Ráraktam a biztosító gyűrűt, ennyi volt... Most meg jön kifele az olaj...
Mit kellene ütnöm a szimeringen?
ha úgy csináltad ahogy a galériámba le van írva akkor jónak kell lennie
lehet hogy megsérült a szimering de az is lehet hogy csak az összeszerelésnél felhasznált olaj jön még
töröld le, nem kell rá benzin meg féktisztító
aztán ha megint látod hogy nagyon ereszti akkor vedd ki a porvédőt aztán nézd meg hol engedi
én már 2 éve cseréltem és még tökéletes
Látom az első teleszkópról van szó. Nekem is szemeringeket kell cserélnem mert már szegénykém nagyon folyik... De ha már szét van szedve akkor a rugókkal csinálni kellene valamit mert irtózatosan puha az eleje, komolyabb fékezésnél egy az egyben le ver és olyan hangokat add ki hogy sír a lelkem. Gondoltam hogy ha szét van szedve akkor el viszem egy szakihoz akinek privát rugó gyárja van hátha kicsit meg birná edzeni. Meg valósító lehet vagy mit tegyek vele?
olyan kérdésem lenne hogy nem-e van valakinek macskalámpás nsr-hez 2 tükre?
tudom hogy nehéz hozzá alkatrész találni ,meg nincs sok esélyem rá,de azért gondoltam megkérdem
Köszöntem előre is srácok
Az NSR blokkban van lehetőség a főtengely megakasztására? Rotax123-nál a főtengely sonkába lehet egy csavart alulról betekerni, Minarelli AM6-nál a balance tengely fogaskerekébe lehet egy csavart betekerni és az fogja meg a főtengelyt. NSR-nél van valami hasonló?
most hétvége felé már jó idő lesz
hengerem+dugó, gyűrű.
Holnap délután átviszem a szerelőmhöz, aztán beüti, mert én nem merem... félek, hogy valamit szétb...szok...:)
Írj egy mailt: honda4022@gmail.com
De az nem baj, ha nekem nem kellett semmit ütögetnem, hogy a helyére menjen? Simán benyomtam az ujjammal... Nem értem... szétszedném megint, de már nincs hozzá türelmem és nem akarom szétverni ezt a szerencsétlen motort... :)
HA csak sima tengelytömítőt, ami mondjuk a blokkba is való, akkor ne csodálkozz.
Azok a ráírt méret egyezése esetén is jóval nagyobbak belül, mert forgó tengely tömítésére valók.
A tegeyirányú mozgás tömítésére való szimmering, még a réírt méret egyezése esetén is, jóval kisebb belül, magyarul jobban feszül a szárra.
Ha meg telószimmernget vettél akkor passz:)
Bújom a netet, mindenhol azt írják, hogy a szimeringet a helyére kell ütni... hát nekem simán bement, nem is kellett ütni semmit.... Ráraktam a biztosító gyűrűt, ennyi volt... Most meg jön kifele az olaj...
Mit kellene ütnöm a szimeringen?
lehet hogy kevés benne az olaj
lehet hogy megsérült a szimering de az is lehet hogy csak az összeszerelésnél felhasznált olaj jön még
töröld le, nem kell rá benzin meg féktisztító
aztán ha megint látod hogy nagyon ereszti akkor vedd ki a porvédőt aztán nézd meg hol engedi
én már 2 éve cseréltem és még tökéletes
Látom az első teleszkópról van szó. Nekem is szemeringeket kell cserélnem mert már szegénykém nagyon folyik... De ha már szét van szedve akkor a rugókkal csinálni kellene valamit mert irtózatosan puha az eleje, komolyabb fékezésnél egy az egyben le ver és olyan hangokat add ki hogy sír a lelkem. Gondoltam hogy ha szét van szedve akkor el viszem egy szakihoz akinek privát rugó gyárja van hátha kicsit meg birná edzeni. Meg valósító lehet vagy mit tegyek vele?