Visszatettem az eredeti kulcsos kapcsolót, pöccre indult...
Lehet, hogy rájöttem a trökkjére, mert az eredetit már szétszedtem...
Szóval "OFF" állásban az önindítóhoz adódik hozzá a mínusz, a fekete /mindent vivő kábel :) / üresen áll....
"ON" állásban a feketéhez adódik hozzá a plusz, az önindító meg egy olyan tappanccsal közösödik, amin csak egy fémlap van, ami átfogja (összerögzíti - úgy mint egy kábelkötegelő) a kábelköteget...
Basszus... lehet, hogy ezt a lépést hagytam ki... ez lesz neki a föld...
Minden más fasza volt a bekötésen, csak ezt hagytam ki...
Na mindegy, most már így marad egy darabig...
Sziasztok!
Van valaki? Kellene egy kis segítség...
Kiiktattam a kulcsos gyújtáskapcsolót, betettem a rejtettet... Ja, meg kiment még tegnap a biztosítékom az akksi mellett,azt is kicseréltem... viszont nem volt itthon 15A 32V bizti, csak 20A...
Minden kötés rendben, teker az önindító, de a motor nem indul...
Valakinek valami ötlet? Létezik, hogy a biztosíték miatt?
Vastagabb olajtól lassabb lesz a futómű, ami nem uygan az, mint ha keményebb lenne.
A rugóerőt a rugóval kell előidézni, nem az olajjal, mert attól csak belassul, és pattog az eleje.
télen már a 10-es olajjal is jól bekeményedett a futómű csak akkor meg a gumi nem igazán tapad a kanyarba
lehet venni progresszív rugót ami keményebb csak az elég drága, 20000ft fölött dobálják
én 2,5dl-t raktam bele és működik jól
amúgy kicsit visszanéztám már ezt a témát korábban és 2,6 meg 2,8-at is írtak hogy gyárilag annyi kell bele
ahogy gondolod
páran már javasolták hogy több olajat kell bele rakni és akkor kicsit keményebb lessz a teleszkóp
ezzel még nem kisérleteztem pedig nekem jobb lenne kicsit keményebb
dobjál bele 2,6-ot aztán az biztos jó lessz
Sziasztok!
Ma én is matekoltam... teleszkóp-szimering csere, porvédő csere, teleszkópolaj csere...
Klein, örülök, hogy a felkötéses, első kerék lógásos verzió neked is bejött!
Csoki, tényleg elég a 2,5 dl olaj telószáranként? Nekem tök kevésnek tűnik... ennyi kell gyárilag?
Hát ez elég kemény, adtam neki a kalapáccsal is de nagy sikereket nem értem el, kicsit javult.
Nem szivesen raktam vissza veszek inkább egy másikat. Mentem az utcában egy kört a kormány szitálás jelentősen enyhült de még picit észreveszem 50 körül ha nagyon figyelem. Remélem az új tengellyel megszűnik. De nem merek így mászkálni vele tönkre ne tegye az új csapágykat. Jövőhéten szerzek új tengelyt.
Egyes motorkerékpárok keréktengelyei eléggé fos anyagból vannak.
Kb automata acél vagy iylesmi.
(az olaszok meg főleg:)
a múlkor járt nálam egy aprilia, annak eléggé kellett bántalmazni tengelyét mire kijött.
Volt benne egy csinos S alak:)
Simán egyengetőplatnin gumikapapáccsal lehetett orvosolni a problémát.
Ha valami normálisabb anyagból lenne, kéregedzve, nem tudna elgörbülni, és nem is törne.
Igen ez valamiért tényleg fogyó eszköz. Nem értem hogy miért, nekem már a megvételkor sem volt rajta és nagyon hülyén néz ki így a motor. Jó lenne ha tu
Na fejlemények vannak megvettem a csapágyakat. A garázsba bevittem egy raklapot felálltam rá az első kereket lelógatva és két gurtnival felhúztam az elejét. Működött a módszer kerék a levegőben és stabilan áll. Kivettem a kereket és itt jön a bibi mikor kihúztam a tengelyt azonnal szemmel látszott hogy görbe kaphatott egy jó nagy ütést.A km-megható felőli rész a csapágytól a telószárig a mentes végig el van hajolva. Nézegettem a csapágyakat igazából nem tüntek rossznak de azért kicseréltem őket. A múltkor kitalált módszerrel a csere 10perc sem volt. A tengelyt megpróbáltam helyrepofozni de itthoni módszerekkel persze nem sikerült tökéletesen. Összeraktam de gyorsan vadászok egy tökéletes tengelyre. Ha lát valaki NSR bontás hírdetést dobjon már egy linket!
Valakinek tipp?
itt a rajzon 130mm-t magyaráz de nemtudom hogy azt honnan kellene mérni
Lehet, hogy rájöttem a trökkjére, mert az eredetit már szétszedtem...
Szóval "OFF" állásban az önindítóhoz adódik hozzá a mínusz, a fekete /mindent vivő kábel :) / üresen áll....
"ON" állásban a feketéhez adódik hozzá a plusz, az önindító meg egy olyan tappanccsal közösödik, amin csak egy fémlap van, ami átfogja (összerögzíti - úgy mint egy kábelkötegelő) a kábelköteget...
Basszus... lehet, hogy ezt a lépést hagytam ki... ez lesz neki a föld...
Minden más fasza volt a bekötésen, csak ezt hagytam ki...
Na mindegy, most már így marad egy darabig...
Van valaki? Kellene egy kis segítség...
Kiiktattam a kulcsos gyújtáskapcsolót, betettem a rejtettet... Ja, meg kiment még tegnap a biztosítékom az akksi mellett,azt is kicseréltem... viszont nem volt itthon 15A 32V bizti, csak 20A...
Minden kötés rendben, teker az önindító, de a motor nem indul...
Valakinek valami ötlet? Létezik, hogy a biztosíték miatt?
A rugóerőt a rugóval kell előidézni, nem az olajjal, mert attól csak belassul, és pattog az eleje.
lehet venni progresszív rugót ami keményebb csak az elég drága, 20000ft fölött dobálják
amúgy kicsit visszanéztám már ezt a témát korábban és 2,6 meg 2,8-at is írtak hogy gyárilag annyi kell bele
ahogy gondolod
páran már javasolták hogy több olajat kell bele rakni és akkor kicsit keményebb lessz a teleszkóp
ezzel még nem kisérleteztem pedig nekem jobb lenne kicsit keményebb
dobjál bele 2,6-ot aztán az biztos jó lessz
Egyébként Mazda 323 F-en volt.
Szerintem nincs semmi új!A helyre várja Enzo a szavazatokat!
Ma én is matekoltam... teleszkóp-szimering csere, porvédő csere, teleszkópolaj csere...
Klein, örülök, hogy a felkötéses, első kerék lógásos verzió neked is bejött!
Csoki, tényleg elég a 2,5 dl olaj telószáranként? Nekem tök kevésnek tűnik... ennyi kell gyárilag?
Fejlemény tali ügyben?
Nem szivesen raktam vissza veszek inkább egy másikat. Mentem az utcában egy kört a kormány szitálás jelentősen enyhült de még picit észreveszem 50 körül ha nagyon figyelem. Remélem az új tengellyel megszűnik. De nem merek így mászkálni vele tönkre ne tegye az új csapágykat. Jövőhéten szerzek új tengelyt.
Kb automata acél vagy iylesmi.
(az olaszok meg főleg:)
a múlkor járt nálam egy aprilia, annak eléggé kellett bántalmazni tengelyét mire kijött.
Volt benne egy csinos S alak:)
Simán egyengetőplatnin gumikapapáccsal lehetett orvosolni a problémát.
Ha valami normálisabb anyagból lenne, kéregedzve, nem tudna elgörbülni, és nem is törne.