Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszer raktam az af1-embe 6-os gyertyát meghuzattam az elektródából letört egy darab és gyönyörűen elintézte a dugattyú tetejét. ami nem bele való az nem bele való........
a dt nek semmi baja vele az nsr hát azt nemtkérdetem hogy hoyg ment xD
persze hogy jól megy, kis fordulaton jobban kiég alacsonyabb a hőérték de ha elforgatod power felé pár km-re akkor meg van rá az esély hogy elolvad. nyugodt szívvel nem mernék vele power felett közlekedni
mert egy 125ös dt ből vettük ki és raktuk át az nsr be és a dtbe viszont 6os volt úgy mondta az 1ik srác hogy az kicsit a dtbe. de az snr hibátlanul ment vele.
aztnemtudom pontosan milyen votl arra emlékszem hogy br9es volt.
Na most elbizonytalanítottál BR9ES volt benne? Én mikor megvettem azt vettem bele és soha nem is cseréltem ki mindíg jól ment. Megkérdeznéd mi volt benne pontosan? Venni fogok egyet megint azzal soha semmi baj nem volt.
A b9 ellenállás nélküli, a BR meg ellenállatos.

elektronikája, ileltve trafója válogatja, hogy melyikre szeret/tud dolgozni.
Amelyikhez ellenállásos gyertyát írnak elő, azt nem célszerű ellenállsá nélkülivel üzemeltetni, mert a trafón keresztül beterheli a z elektronikát, és elmegy a gyújtásteljesítmny.
Tipikus, szikra van, kint, bent a hengerbenmeg bizonytalan.

Érdemes tudni, hogy a trafó nem csak a feszt, de az ellenállást (impedanciát) is az áttételének megfelelően transzformálja át a másik oldalára.
Tehát, ha egy rencer úgy van tervezve, hogy pipa+gyertya mondjuk 10 kohm, akor az a trafó másik oldalán x kohm terhelésként jelenik meg az elektronika számára.

HA viszont ebbe a renccerbe egy ellenállat nélküli gyertyát akaszt a szaki, akkor csak a pipa 5kohmja vagyis Y kohm fogja terhelni a másik oldalt.

Ezek ilelsztett dolgok mint a dugó meg a henger, nem lehet tetszőlegesen cserélgetni.
am a raidenbe meghalt a gyertya vagy 2hete pont gyorsulni akartunk 1et és leállt utánna szétkaptuk néztük hogy szikra nuku kapott 1 kölcsön gyertyát azzal elment a hondába ott vette bele másikat asszem br9-est de ugyanúgy megy.
a vicc az az, hogy a 6os gyertyával 11nél rángatott be, az zsírúj 9esnél meg már 8nál vége...
NGK B9EG-t használtam a régiben az tuti volt most mondtátok ezt a br9ecs-t megvettem de tök ugyan ezt csinálja, mikor beraktam először jól ment most nekem is ugyan így videgeskedik magas fordulaton. Elforog de nem úgy ahogy kellene és most, hogy gondolkozok nekem is gyertyacsere óta ilyen.
de ha az előző gyertyával ment csak ezzel nem az igazi akkor csak a gyertyával van valami. SZERINTEM
Persze, van oylan hiba is, hogy úgy puszul meg elektronikus alkaltársz, mondjuk cdi, hogy csak egy határozott szűk tartományban dadog.
Olyan is van, hogy pont ezen a fprdulaton rezonál valami, és elmegy, bizonytalan lesz a kontakt, de ez a kettő a ritkább verzió.
Viszont iylenkor telibe kormos az égéstér és a ygertya is.
ennek a hirdetését láttam :D hát lehet a karbid e én 1. a gyertya hézagot lőném be :D amúgy meg lekell szedni szinte az összes idomot kivéve a fejidomot, a légszűrőházat levenni az üléstlevenni, és akokr talán már látod a karbit lehúzod róla benzincsövet és elég abilincsetr meglazítni utánna letudod róla húzni a karbit. mi szoptunk vele rendesen nyugodt lehetsz.
nehogy a végén itt betegek legyetek....XD
Na szal.. lehetséges h csak a karbiz kéne kitakarítani?
mert ha igen az elég szopsá mert ma hozzá se tudtam férni le sem bírtma szendi meg ott van az a gumi ami a hengerhez csatlakozik, annaka 4csavarját vegyme ki, vagy elég ha csak a bilincset meglazítom ami a karbit dogja..?
+ nsr-edről légyszives képet tegyél fel emrt erre allergiásak vagyunk xD szeretjük tudni milyen gépsasról beszélünk :D
manuál beírod googleba mivel a google a barátod xD nah szal beírod hogy honda nsr 125 manual magyarul és pdf-be letöltöd abba benne kell lennie most jut eszembe hogy nekem is br9es van benne ;) de lehet tényleg emzolinak van igaza és karburálás lesz a vége.
Ha nem döcögött végig a városon 2000-es fordulattal, nem szabad, hogy "gondolkozzon."

HA meg dadog egy adott fordulaton, akkor az karburálás rendszerint.

Az nsr be nem 9-10 es hvx kell?

6os gyerta... kész.
ez kell bele ez a gyári:D hogy érted azt h manuálba?
http://www.sportmotor.hu/motor... ha ilyened van akkor ezzel jónak kellene lennie.
hát megfogtál esetleg a gyertyahézagra tippelek nézdmeg manualba mijennek kell lennie meg alapból mien gyertyát igényel de szerintem amit vettél az jó. enyémbe nemtusom mien van xD
Sajnos én nem erről beszélek:SS oylan mintha hideg lenne 8000körül bedadog, aztán hiába húzom neki csak dadog-dadog akadozik, ha oylanja van megindul mint az állat meg a power az nyitna, az új gyertya óta csinálja ezt, és ez előtt pedig br6es volt benne ... :'D
a power kapcsoláskor mindegyik nsr kicsit várakozik nekem 7000 körül ha erről beszélsz akkor ez természetes. mivel alapjárati fordulaton a fel nem használt olaj amit nem tud csak angy fordulaton kipörgetni az a forgattyúsház aljába felgyülemlik powerozáskor viszont kinyomja magából amihez picike kis idő szükséges de miután kapcsol a gép megy mint a disznó. :D
Hy all! Szereztem egy nsr-t 125-öt 80 papírért.. tök jó állapotban msot festés alatt, vettem bele ngk-r br9es - gyrtyát ,de vmiért 8000nél bedadog a kicsike.:( mi lehet a gyíkja miért van ez? a gyertya hézeg lehet az oka?
Én már anno láttam mikor először szóba került nekem tökéletes. A helyszín nekem mind1 csak időpont kellene, hogy a fuvart le tudjam szervezni, mert nekem ezen áll vagy bukik a dolog .
Sőt!Nem írom be...És innen addig nem megy tovább a dolog, amig nem veszi mindenki a fáradtságot, és nem nézi meg a linkeket.Ez nem rólam fog szólni, hanem rólatok, tehát tessék szépen akarni egy picit ezt a dolgot, mert leteszem a pennát!Fiatalok, is , meg mindenki!Megint hangsúlyozom, nem miattam, hanem a többiek miatt, én tudom, hova mennék.