azt vettem észre hogy az első sárvédő meg a hasidom fogyóeszköz az nsr-eken
úgyhogy nemnagyon lehet már ojant találni ami tökéletes
enyém is elrepedtt de már javítgatom, ha sikerül gyári állapotra visszaállítani akkor megkezdem a másolását
ugyan ojan lessz mint a gyári csak teljesen új
nemtudom hogy nyárra eljutok a sorozatgyártásig de biztos hogy lessz nálam majd eladó
majd holnap megnézem a pontos tipusát
nekem van rajta sztender úgyhogy nem volt nehéz megemelni
mivel neked nincsen az már nehezebb de láttam már erre is megoldást
keresel valamit ahova föl lehet kötni a motort, garázsba a gerenda vagy hasonló
fölnyitod a tankot és a kormány nyaknál vagy váznál fogva fölkötöd a motort aztán már lehet is szerelni
az után már ki szokott fogyni
bár egyszer volt ojan is mikor előbb kifogyott, sebességfüggő a dolog
de általában ha tartalékra kell rakni akkor még 50km-t elmegy, legalábbis nekem
A szerelőakna helyett írtam az állványt... téglákra rteszed a padlólapot, arra felállítod a motort, hogy lelógjon az eleje és máris megvan a szintkülömbség...
Majd szólok egy havarnak aki addig tartja míg kiveszem a kereket utánna max visszaengedem a két telószárra óvatosan míg kicserélem a csapágyakat. Valahogy csak megoldom élesben elég gyorsan tudok röktönözni.
Akkor tedd rá a flakonokat és a hátulján a kapaszkodónál kösd ki két irányban... az sem jó? Nem hiszem, hogy ennyire más lenne a te kasztnid, hogy ne álljon meg stabilan...
Vagy elöl is, meg hátul is kösd ki két irányba feszesen, akkor elméletileg nem tud eldölni, mert egyik irányba sem húzhatja el a súlya, mivel mindkét oldalon feszesen van kikötve...
De igaz ha lenne szerelőakna a garázsban akkor a felkötés csak tartásnak kellene és nem kellene emelni rajta. De sajnos ilyenem nincs. Na de van kreativitás majd valamit kitalálok.
Az idomokat 2 perc alatt le lehet venni nagyon egyszerű de nem lehet alápóckolni nincs segédváz csak a blokk. Próbáltam, de félek hogy letöröm az önindítót. A szintkülönbséget is próbáltam az ároknál de nagy ellensúly kell hátra hogy megálljon mert egyből orrabukik nem bírtam egyedül megtartani. Nagy a súly az első keréken és a standeren nem farnehéz.
Nálam a telószimering csere úgy lesz, hogy a medence peremére állítom a motort, a hátulját lesúlyozom, az eleje meg a levegőben lesz... Nekem annyiból könnyebb, hogy nincs alul idom, így alul is alá tudom polcolni...
Ha lenne neked is olyan - a föld felszínénél magasabb - felület, ahova fel tudnád állítani úgy, hogy az eleje lelógjon, akkor a felkötést csak stabilizálásként kellene megcsinálnod, nem kellene felemelni és úgy a sztender sem emelkedne el a földtől...
Vagy csinálj emelvényt... néhány tégla, meg egy padlólap...
Vannak racsnis gurtnik itthol amivel a hangfalakat szoktam összefogni arra gondoltam hogy kettőt áthúzok a garázs gerendáján és egyszerűen felhúzom az elejét. A művelet nem lenne nehéz csak félek, hogy eldől valamelyik oldalra. Valami okosat majd ki kell találnom. A hátulját simán megemeltem alulról hogy tartott a stander szépen stabilan állt, de akárhol emeltem az elejét azonnal emelkedik a stander is sajnos.
Hátuljára 2 db 5L-es flakon tele vízzel, az elejét meg kötéllel felkötöd... (én így fogok telószemeringet cserélni, haveromtól láttam, tök jó megoldás)...
Nekem gyanús még a főtengely szimeringem is. Mikor megvettem alig volt olaj a váltóban. Feltöltöttem igazából szerintem nem csökkent a szint de mintha éreznék egy kis égett szagot a kipufogóból de lehet csak a koksz ég benne. A gyertyát még nem néztem meg hogy néz ki miótta beleraktam de nincs lelki erőm hozzá mert ha fekete akkor rosszul leszek. :) Útálok főtengely szimeringet cserélni. Ez magyarázná a tüneteimet is, összekormolja a csertyát és nem pörög ki rendesen. De remélem ezt csak beképzelem. Szombaton majd megkukkantom akk úgy is csapágyat akarok cserélni az első kerékben. Tényleg valakinek van valami jó ötlete hogyan emeljem meg az elejét? Az apriliánál volt segédváz elől keresztbe raktam egy fa lapot és emelővel megemeltem de itt semmi emelési pontot nem találtam eddig. akasszam fel vagy mi a manót csináljak vele?
Sziasztok!
Te srác, BR9ES-t írtál... a gyári meg BR9ECS...
Nekem is van hasonló, de akkor kicsit visszaengedem, újra meghúzom és akkor megy mint a golyó... Gondolkodtam én azon is, hogy több benzint kellene adni neki, de végül letettem róla....
Lehet, hogy majd mégis kipróbálom...
hát tudom haveromnak is a tdr-be szétpukkant a ygertya szanszét vágta a dugót 2 máretet kellett fúrni a hengeren annyira szétment. de volt pénz wössner dugóra
Érdeklődni szeretnék hogy az 1989 es ovál lámpás nsr re rá mennek e az eggyel fiatalabb modelnek ( 2 kereklámpás) nsr nek a hasidomjai?
úgyhogy nemnagyon lehet már ojant találni ami tökéletes
enyém is elrepedtt de már javítgatom, ha sikerül gyári állapotra visszaállítani akkor megkezdem a másolását
ugyan ojan lessz mint a gyári csak teljesen új
nemtudom hogy nyárra eljutok a sorozatgyártásig de biztos hogy lessz nálam majd eladó
megnéztem az elsőkerék csapágy dobozát
6002-2RS2
én ijent vettem, ez mindkét oldalon műanyag porvédős
nekem van rajta sztender úgyhogy nem volt nehéz megemelni
mivel neked nincsen az már nehezebb de láttam már erre is megoldást
keresel valamit ahova föl lehet kötni a motort, garázsba a gerenda vagy hasonló
fölnyitod a tankot és a kormány nyaknál vagy váznál fogva fölkötöd a motort aztán már lehet is szerelni
bár egyszer volt ojan is mikor előbb kifogyott, sebességfüggő a dolog
de általában ha tartalékra kell rakni akkor még 50km-t elmegy, legalábbis nekem
Vagy elöl is, meg hátul is kösd ki két irányba feszesen, akkor elméletileg nem tud eldölni, mert egyik irányba sem húzhatja el a súlya, mivel mindkét oldalon feszesen van kikötve...
Ha lenne neked is olyan - a föld felszínénél magasabb - felület, ahova fel tudnád állítani úgy, hogy az eleje lelógjon, akkor a felkötést csak stabilizálásként kellene megcsinálnod, nem kellene felemelni és úgy a sztender sem emelkedne el a földtől...
Vagy csinálj emelvényt... néhány tégla, meg egy padlólap...
Te srác, BR9ES-t írtál... a gyári meg BR9ECS...
Nekem is van hasonló, de akkor kicsit visszaengedem, újra meghúzom és akkor megy mint a golyó... Gondolkodtam én azon is, hogy több benzint kellene adni neki, de végül letettem róla....
Lehet, hogy majd mégis kipróbálom...