nekem is így kezdődött az akku halál
tekerte rendesen de ahhoz már kevésvolt hogy beinduljon, megtolva meg 2 méter elég volt neki
aztán 30km után már indított rendesen
mostmár megse kisérlek indíttani, ősz óta mindíg tolom
2 éves akkumlátor, fos kínai
Üdv . Lenne egy olyan kérdésem , hogy mi van akkor ha tekeri az önindító, de nem indítja el, de ha betolom és megyek vele egy kicsit, és utána leállítom utána elindítja miért van ez?
adott keverőcsőhöz és elporlasztóhoz nem választható nagyon sok tű.
ezek összetartozó tárgyak, nemigen lehet őket összekevergetni.
Lényegileg 2-3 féle tű hazsnálható.
A fúvókaméret elsősorbn nem a kenést,hanem az alkatrészek belső hűtésétbefolyásolja, de az pont alég ahhoz, hogy alkalmasint megakadjon.
Jut eszembe fúvóka!Zoli kollegát kérdeném, Ő elég tapasztalt a szakmában!
A tarcsai motoros boltban komplett dellorto katalógust kapott elő a fickó a pilt alól(régi motorosok Ők is), és nézegettük a Tű variációkat, meg a fúvóka variációkat.A lényeg az, hogy a Jóisten tudja csak megmondani, hogy a körülbelül 50 féle változatból melyik-mivel volt felszerelve.A kérdésem az, hogy, ha más fúvóka van enne, az hogyan befolyásolná a kenést?A teljesítmény ugye egyértelmű, de a kenés, és a hűtés izgat igazán a kopás miatt.Vagy nem kell itten aggódni, mert úgyis keverék dől be, és akkor nem számít, h mekkora fúvókán?Azt is tudom ugye h az arányokon belül maradva.
Igen-igen, a későbbi beszélgetésekben erről is volt szó Én is láttam már öreg gépet eredeti csapágyazással...sztem a régi alkatrészek sokkal jobban bírják.A fúvóka dolgot Tőled kérdeztem
azt a rugót 1 óra alatt kicserélem ha csak annyi a baj
ha meg váltó hiba akkor 2 nap legalább
ha a váltókar visszaáll alaphelyzetébe akkor a rugója jó
de ha visszaáll és nem működik a váltó akkor ott már gondok vannak
amúgy az egész váltót bontott cuccokból max. 10000ft-ból fel lehet újíttani
Újra itt vagyok az orbitálisan idióta kérdéseimmel. Na,kezdem is. Szóóóval, ha egy sebváltó rugó nem húz vissza, az mennyire nagy baj? Utal további hibákra,vagy lehet önálló a probléma? Gondolom szét kell kapni hozzá az egész váltót. Ennek így mekkora költsége van? (Ezt most az előző beszélgetéseinktől függetlenül kérdezem.)
tekerte rendesen de ahhoz már kevésvolt hogy beinduljon, megtolva meg 2 méter elég volt neki
aztán 30km után már indított rendesen
mostmár megse kisérlek indíttani, ősz óta mindíg tolom
2 éves akkumlátor, fos kínai