Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is így kezdődött az akku halál
tekerte rendesen de ahhoz már kevésvolt hogy beinduljon, megtolva meg 2 méter elég volt neki
aztán 30km után már indított rendesen
mostmár megse kisérlek indíttani, ősz óta mindíg tolom
2 éves akkumlátor, fos kínai
Az még nem jelenti azt, hogy nincs lemerülve. Folyamatosan tekeri a motort?
És akkor ugye ott van még a CDI, miről halvány gőzöm nincs,mi baja lehetne, de a manual leírja h normál esetben mit kell rajta mérés közben kimutatni.
Én gyújtásra tippelnék az akkut nem tudván is.Elég a szikra oda?Gyertya mikor lett cserélve?Kábel sérülés van-e?Tekersz leadja-e amit kell?stb
VAdonat ujj akumlátor van benne
Töltsd fel az aksit, ha úgy sem indul akkor érdemes megnézni az indítómotort + kitakarítani.
Hálló!Valaki? Csak be-benéznek ide?
Szar az akkud.
Ezt nézzétek, ez az egyik kedvenc kérdésem
Üdv . Lenne egy olyan kérdésem , hogy mi van akkor ha tekeri az önindító, de nem indítja el, de ha betolom és megyek vele egy kicsit, és utána leállítom utána elindítja miért van ez?
Értem.Tehát akkor tudni kell az eredeti méretet, és azt ami most van benne.Sajnos arra nem emlékszem amit láttam benne.
adott keverőcsőhöz és elporlasztóhoz nem választható nagyon sok tű.
ezek összetartozó tárgyak, nemigen lehet őket összekevergetni.
Lényegileg 2-3 féle tű hazsnálható.

A fúvókaméret elsősorbn nem a kenést,hanem az alkatrészek belső hűtésétbefolyásolja, de az pont alég ahhoz, hogy alkalmasint megakadjon.
Jut eszembe fúvóka!Zoli kollegát kérdeném, Ő elég tapasztalt a szakmában!
A tarcsai motoros boltban komplett dellorto katalógust kapott elő a fickó a pilt alól(régi motorosok Ők is), és nézegettük a Tű variációkat, meg a fúvóka variációkat.A lényeg az, hogy a Jóisten tudja csak megmondani, hogy a körülbelül 50 féle változatból melyik-mivel volt felszerelve.A kérdésem az, hogy, ha más fúvóka van enne, az hogyan befolyásolná a kenést?A teljesítmény ugye egyértelmű, de a kenés, és a hűtés izgat igazán a kopás miatt.Vagy nem kell itten aggódni, mert úgyis keverék dől be, és akkor nem számít, h mekkora fúvókán?Azt is tudom ugye h az arányokon belül maradva.
akkor kikeresem
Nemtom miylen fúvókaizé a kérdés, mert annyit locsofecsiztek, meg udvaroltok mindneféle csajéknak, hogy nem követem az eseméyneket:)
Igen-igen, a későbbi beszélgetésekben erről is volt szó Én is láttam már öreg gépet eredeti csapágyazással...sztem a régi alkatrészek sokkal jobban bírják.A fúvóka dolgot Tőled kérdeztem
azt a rugót 1 óra alatt kicserélem ha csak annyi a baj
ha meg váltó hiba akkor 2 nap legalább
ha a váltókar visszaáll alaphelyzetébe akkor a rugója jó
de ha visszaáll és nem működik a váltó akkor ott már gondok vannak
amúgy az egész váltót bontott cuccokból max. 10000ft-ból fel lehet újíttani
Már említettem, de tudok mutatni 50+ezer kilométeres simsont gyári bontatlan blokkal, vilalnymotor hanggal.

Az iylesmi eléggé nagy részben kezelés kérdése.
Hát Sziasztoook!

Újra itt vagyok az orbitálisan idióta kérdéseimmel. Na,kezdem is. Szóóóval, ha egy sebváltó rugó nem húz vissza, az mennyire nagy baj? Utal további hibákra,vagy lehet önálló a probléma? Gondolom szét kell kapni hozzá az egész váltót. Ennek így mekkora költsége van? (Ezt most az előző beszélgetéseinktől függetlenül kérdezem.)
Jó éjt
a hideg kirázott a film zenéjétől ...boró meg a héjja... ...mekkora film
Na, én megyek alukálni...
Sziasztok!
Remélem azért nem fáztál meg Most indult a szezon, nem kéne betegséggel kezdeni.
Ááá, de hazafelé már cidri volt este...
Tudtam én h megvagy Nem volt nagyon hideg?Főleg a rakparton?