Gyarorlatlag bármiylenmelegítés hatására csökken a túlfedés a csapágy és a háa között, ha egy hőlégfúvóval mész neki, és csak annyira melegíted meg, hogy mr ne tudjad megfogni, az is sokat ér, mert kifelé és befelé nem vési le a csapágy a túlfedést.
Hidegen krampácsolva meg levési-lesimítja
Van csapágy kihúzó készlet láttam már, boltban is megnéztem de 25.000Ft-ba kerül. Ezért az egy műveletért sajnos nem engedhetem meg magamnak. Sok szerszámot megveszek, szép kis gyüjteményem van mióta motort szerelek de ez túl költséges nekem sajnos. De tény, hogy elegáns és gyors módszer.
Gondoltam rá, de a festés szerintem nem díjazta volna nem mertem melegíteni. Semmi gond nem volt amint megtaláltam a jó módszert, így is kijöttek komlyabb erőlködés nélkül. Az újak oldalát bekentem pici zsírral azok is szépen a helyükre csúsztak kis kocogtatással. Semmi barbárkodást nem kellett bevetni.
Új vagyok itt, ezért ne haragudjatok ha egy többször feltett kérdést teszek fel újra.
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mire kell odafigyelnem, ha egy használt Honda NSR 125-öst akarok venni.
természetesen, nem az okmány nélküli, 100-150 ezres motorokra gondoltam, hanem az újfajta nsr- re, azt hiszem az R jelölésűre, 260-320 ezer forintig.
Milyen rejtett hibái lehetnek ezeknek a motoroknak, ha vannak. Ha bármi információtok van, tapasztalat, kérlek osszátok meg velem. mindenre kíváncsi vagyok.
Előre is köszönöm!
Ahogy John McClane mondaná: "Yippee-ki-yay" . Jó reggelt embereeeek!
De mindenesetre rájöttél, és ez a lényeg.Szerelni nem is lehet kreativitás nélkül.Van erre egyébként célszerszám is, peremes súlykoló.Még a Simson kézikönyvében láttam.A külsõ peremmel meg egyszerűen ahogy csináltad, egy megfelelõ átmérõjû csõ...azt csõ
A hátsó kereket 3 perc alatt kivettem az pofon egyszerű. A csapágyakon törtem a fejem. A távtartó cső szerencsére nagyon picit mozog így van egy kis váll ahol meg lehet fogni a csapágy belsejét. Először megpróbáltam a tulsó oldalról ezt a pici részt ütögetni kalapáccsal és csavarhúzóval, na ez reménytelen volt. Utánna jött az ötlet, hogy vannak vastag L alakú inbusz kulcsaim a rövidebb szárat beakasztottam a csapágy belsejébe a nagyobbik szárat bedik kocogtattam felfelé így körbe körbe haladva szépen kijött. A másikat pedig egy csőkulccsal simán kiütögettem az már nem volt nehéz. Visszafelé is bementek a helyükre szépen az újak. Igazából ha egyből az inbusz kulcsos módszerrel kezdek fél órás művelet az egész.
Gyarorlatlag bármiylenmelegítés hatására csökken a túlfedés a csapágy és a háa között, ha egy hőlégfúvóval mész neki, és csak annyira melegíted meg, hogy mr ne tudjad megfogni, az is sokat ér, mert kifelé és befelé nem vési le a csapágy a túlfedést.
Hidegen krampácsolva meg levési-lesimítja