Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kis angol humor?
Egyben van
mai kis motorozás. Hogy a főtengely be ne álljon. ééés a végét megkoronáztam pár photovaall :D
áhh közcsi, ha aktuális leszen majd sírok, vagy mélezek, nekik vagy neked.:)

Kösz.
Van egy haver, aki minden nap bejár Nyíregyházára suliba ő megoldja nekem elugrik ha megkérem. De néha én is járok bennt szóval megoldható. Amúgy van telefonszámuk és e-mail címük a honlapon amit linkeltem. Lehet hogy el is küldik egy levelet megér megkérdezni.
Üpsz, ez nem a szomszédban van:)

HA neked nincs messze, és esetleg az én boltom nem tartja, megkérhetlek, hogy organizálj nekem iylet valmikor?
Jut eszembe fúvóka!Zoli kollegát kérdeném, Ő elég tapasztalt a szakmában!
A tarcsai motoros boltban komplett dellorto katalógust kapott elő a fickó a pilt alól(régi motorosok Ők is), és nézegettük a Tű variációkat, meg a fúvóka variációkat.A lényeg az, hogy a Jóisten tudja csak megmondani, hogy a körülbelül 50 féle változatból melyik-mivel volt felszerelve.A kérdésem az, hogy, ha más fúvóka van enne, az hogyan befolyásolná a kenést?A teljesítmény ugye egyértelmű, de a kenés, és a hűtés izgat igazán a kopás miatt.Vagy nem kell itten aggódni, mert úgyis keverék dől be, és akkor nem számít, h mekkora fúvókán?Azt is tudom ugye h az arányokon belül maradva.
szeva, kellene egy 115ös BVF fuvi
Bocs a telefonszámom: 20/9655947
A képeken látható NSR125 alkatrészek eladók.
HYDREX Kft. Csapágy Szaküzlet
4400 Nyíregyháza, Család u. 7. HYDREX Kft.
Aggyáááá hogy hol vetted.
1600Ft volt a kettő egy csapágy szimering nagykerben.
Amenjiért atták.
Menyiér vedted?
Éebresztőőő!
Sziasztok!

Fehér!NEm tudnék hozzászólni a dologhoz, mert szétszedve kéne látnom

Aki itt van a megbeszéltekből , az tessék megnézni a talikat!
Na megvan a megoldás... Édesapámnak elmondtam a működését, holnap hozza a megoldást: kétállású, három lábú kapcsoló és kész! :)
Megnéztem a kábeleket, úgyhogy az elméletem jó... csak akkor a kapcsolóm nem jó hozzá, ha kell a mínusz a kikapcsolt állapotban...
Tehát a fekete kábel kapcsol mindent (relék, világítás, stb...), a fekete-fehér meg vagy az önindítóé vagy a vészleállítóé... Kipróbáltam, a fekete-fehér és fekete kábelekre ha ráadom a pluszt, akkor indul a motor van világítás is... A kérdés már csak az, hogy kikapcsolt állapotban feltétlenül szükséges-e hozzá a mínusz...
Mert akkor egy kicsit komolyabb kapcsolót kell szereznem...
Értelem szerűen, a nem megfelelő sorrend, illetve valamelyik elem kimaradása esetén, a főrelé ne kerül áram alá, így az injektor sem:)
az egész téma szépséghibája, hopgy az autótolvasjok azzal indítanak, hogy közvetlenül áramot adnak a motortérben a megfeleő helyekre:)
Egyik vellanyos ismrősömnek oylan imo-ja van, hogy mindenféle bazskurálásokat kell csinálni a megfelelő sorrendben.

Mitomén,meg kell vilalntani a refit, bekapcsolni az ablakmosót, utána be a rádiót satöbbi.

Mindegyik beavatkozás egymás után, egymáshoz rendelt reléket húz meg, míg vágül az utolsó relé már aram alatt marad, és mintegy főreléként vellanyt ad az injektrnak
(1000-es suzuki swift)
Kell néhány olyan ötlet, amitől a motort a sajátomnak érzem, ezáltal kicsit egyedivé válik...
Miket ki nem találsz :D
Sziasztok!
Némi segítségre és ötletekre volna szükségem gyújtáskapcsoló terén. Tudjátok, ki szeretném váltani a kulcsos gyújtáskapcsolót egy sima "rejtett" kapcsolóra. A gyári gyújtáskapcsolót szétszedtem, de nem merem átrakni sima kapcsolóra, mert a helyzet a következő:
"OFF" állásban A fekete-fehér kábel kapja a zöldet (mínuszt), a fekete egyedül áll. "ON" állásban a fekete kábel kapja a pirosat (plusz), a fekete-fehér egyedül áll. A lényeg (amennyire én látom), hogy a kapcsoló "OFF" állásban a zöldet (mínusz) adja a fekete és a fekete-fehér kábelhez, "ON" állásban pedig a pirosat (plusz).
A kérdésem: simán kössem rá úgy a kapcsolót, hogy bekapcsolt állapotban a pluszt adja a feketéhez és a fekete-fehérhez? Azért nem mertem így rákötni, mert akkor kikapcsolt állapotban nem tudom rámatekolni a mínuszt... Létezik, hogy a mínusz nem is kell kikapcsolt állásban?