A huszonötös rg tök jó kis motor, csk viszonylag ritka, ritkább mint az nsr.
Nagy előnye, hogy sokkal olcsóbb, 30-50 rugóért már lehet venni papírtlan donorokat, amikből simán fel lehet jívítani amit korábban megvettél.
Persze, a futóműve rosszabb, a motorja meg gynegébb mint az nsr nek, mert régebbi konstrukció.
Az a baj,hogy ha még spórolok, akkor is a legközelebbi jó állapotú nsr érden van... vicc. Szerintem le kell mondjak erről az álomról és veszek egy Nyunyukit :(
HÉJJ MITTEKÉPZELSZ!? Nemhogyeladodittenaztagépet embör! Apám, akkor cseréljünk!Ilyen gépet nem szabad eladni hallod?!Kapsz egy motort,meg egy liter Repsol olajat grátiszba
nem csak eladni, de venni se könnyű.. főleg nekem nem. Pécs közelében lófütyit se találtam. NsRből legalábbis.. Suzuki Rg-t találtam, az is egy alternatíva, pedig én nagyon szerettem volna egy NSR-t. Főleg inkább ns-1-t. Pécs nem a legjobb hely ebből a szempontból. Olcsón akarok motort, mert úgyis nagyobbra cserélem később,vagy eladom. Kezdő motornak keresek valamit, de pff. .. nem találok.
manapság már nem lehet motort eladni :( nézdmeg enyémet már hirdetem január óta és semmi sokan cserélni akarnak de vagy 50ezerrel olcsóbbra és nem fizetnek rá emg ilyenek..... msot szolj hozzá am megvan a külföldi forgalmija is
Nyíregyházán, és 180ért :D hirdetéseim között megtalálod. amúgy az előző gazdája is fórum tag volt nyugodtan vissza lehet keresni bejegyzéseket hisz én is ezt csináltam és tényleg semmi kókány meló nincs rajta, mondom ezt csak tankolni kell. jó jobb elején van kis repedés az idomon mert valameik gazdája elcsuszott vele de nem vészes.
Én inkább egy jobb gépre költeném azt a plusz 100-ast Amennyibe ez kerülne így,annyiért már az enyémet meg lehetett volna venni.Csak a kuplung 20...bontva, használtan.
okééés köszönöm szépen urak , most jut eszembe hogy van itthon jó minőségű SKF szilikon zsír ;) majd azt be alkalmazom :D holnap úgyis kamera állványt akarok csinálni így megcsinálom ezt is.
Mint régebbről tudjátok, bepofátlankodtam ide a fórumba,mert egy ilyen motort szeretnék venni. Még nem találtam meg az igazit se motorban, se nőben, de azt hiszem akadt egy zsenge -aszfaltot kevésbé szaggató- egyed a közelemben. Szegényke le van rúgva, de 80 környékén -esetleg lejjebb- megkapnám. Szal, a kérdést szerintem már ti is tudjátok; mennyibe kerülne nekem egy esetleges felnewítás? Kuplung,hajtókar,főtengely cseréket szeretném megúszni. Ilyenre gondoltam,hogy, karbi,dugattyú,henger,láncszett,lánckerék, meg amit még szeret mindenki? Kb. mennyi az az annyi? Nem épp a legegyszerűbb ötlet és ha megveszem sokat járok majd ide, de mégis tudni fogom mi mennyiért,mikor,hogyan lett cserélve, szóóóóval lesz egy megbízható gépem,amit ismerek. Véleményetek?
mondom zsír A markoplatot ha leveszed(ha lejön sérülés nélkül, akkor a kapcsoló szektort is le kell még szedni(ha jól tudom), hogy a gáz adagolót is le tudd szedni.És az alá is kell szilikon zsír.A gumi markolat alá nem!Azt csak sima szappanos vízzel húzd rá a gáz adagolóra.Aztán jön a bowden.Én erre műszerolajat használnék, addig nyomnám bele injekciós tűvel, és mozgatnám, míg nem jönne belőle tiszta olaj....persze, ha koszos.De előtte le kell venni a karbiról, mert elönti az olaj a karbit.Aztán arra is érdemes figyelni, hogy nem szorul-e oda a markolat vége a kapcsoló szektornak.Ezek mind olyan apróságok, amik befolyásolnak.Ezeket csak azért tudom, mert pont ez volt nekem is.És most úgy pattan vissza a gáz, ha elengetem, hogy koppan
Vedd le a komplett kormánykapcsolót, szedd ki a bowdent a markolatból. Ha a bowden simán mozog illetve ha kihúzod visszaugrik, akkor ott no problem. Egy két csepp jó olaj a tövére azért nem fog megártani neki. A markolat alatti zsír szinte tuti hogy ragadni fog... most le féktisztítóval, töröld szárazra, aztán friss szilikonzsírt neki.
WD40-t felejtsd el .megeszi a gumit, és ha felszárad maradvány marad utánna, ami tapad.Inkább csavarlazítónak szoktam használni.Kenőzsír kell oda, szilikonos.
Nagy előnye, hogy sokkal olcsóbb, 30-50 rugóért már lehet venni papírtlan donorokat, amikből simán fel lehet jívítani amit korábban megvettél.
Persze, a futóműve rosszabb, a motorja meg gynegébb mint az nsr nek, mert régebbi konstrukció.
Mint régebbről tudjátok, bepofátlankodtam ide a fórumba,mert egy ilyen motort szeretnék venni. Még nem találtam meg az igazit se motorban, se nőben, de azt hiszem akadt egy zsenge -aszfaltot kevésbé szaggató- egyed a közelemben. Szegényke le van rúgva, de 80 környékén -esetleg lejjebb- megkapnám. Szal, a kérdést szerintem már ti is tudjátok; mennyibe kerülne nekem egy esetleges felnewítás? Kuplung,hajtókar,főtengely cseréket szeretném megúszni. Ilyenre gondoltam,hogy, karbi,dugattyú,henger,láncszett,lánckerék, meg amit még szeret mindenki? Kb. mennyi az az annyi? Nem épp a legegyszerűbb ötlet és ha megveszem sokat járok majd ide, de mégis tudni fogom mi mennyiért,mikor,hogyan lett cserélve, szóóóóval lesz egy megbízható gépem,amit ismerek. Véleményetek?
Csumi
Jó Éjt Nektek!