Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HÁJJ!Attól függ ugye h mi a baja...A Baja?Az egy város No de komolyan.Nekem is volt ilyen, de az azért volt, mert rá volt szorulva a markolat a jobb oldali kapcsoló szektorra.Ezen kívül a gáz adagoló alatt a kormány markolat csőnek elvileg megfelelő kenőzsírral kenve kell lennie.Aztán ott van a rugó a karburátorban, illetve a bowden elhelyezkedése, illetve a bowdenház tisztasága.Ezek mind produkálhatnak gáz beragadást, amennyire én tapasztaltam.
kis WD-40 mi? xD
Szia! majd az urak segítenek
Igen, lehet hogy ez volt a baj, pláne, ha most bolygattad meg.De akkor ne rakd vissza az akkut, amíg nem nézted át a kábeleket, illetve fénykép, és elkezdjük törni mi is a bucit Neked jó?
Várjuk a fényképet.
a Szép estét kívánok uraknak hölgyekek. nah szóval lenne 1 kis problémám a géppel a gázkarom nem ugrik vissza mit tudok ellene tenni amúgy már így vettem csak most kezdett el idegesíteni..... és mivel beteg vagyok így holnap meg kéne csinálnom úgyterveztem szóval kis segtiség?
Ez tuti hogy az volt, mert egy sima gyorskötözővel volt felfogatva a fénycső két oldala, és a kábele lógott a blokkhoz...azt is már én csavartam föl az aksihoz szépen, de akkor el lehet tüntetni ezt a köteget is...Nagyon lehet, hogy ez okozta a bajt...Köszi a segítséget, holnap lefényképezem...
Megértelek.A jó, és tuti dolgokra érdemes várni
Nekem semmi sincs ott, ez a fénycső miatt lehet, mert korántsem kelt gyári kinézetet.Majd fényképezd le közelről, adj pontos leírást, és segítünk jó?Nekem az akkunál csak a két pólusból kiinduló kábelek vannak szépen elrendezve leosztva.Azok is szabályosan a saruról indítva.Bármi más, akár tűzveszélyes is lehet, főleg ha sufni tuning.
Volt, a régit nem hiszem, hogy vissza tudom ragasztani..., újat meg azért nem szeretnék egyenlőre , mert ez csak ideiglenes festés, ősszel minden újra lesz fújva, reményeim szerint... nem sikerült szépen...
Ja a képen is látszik a kábelrengeteg az aksinál, olyan van Neked is?
Érdekesnek találtam már múltkor is, hogy teljesen más ezeknek a vázuk.
De cíp Tankpad nem volt rajta?Teszel rá?
Ma eddig jutottam...és íme a tankom ideiglenesen lefestve...Már sokat dob rajta, hogy nincs horpadás, és nem pereg róla a festék...
Akkor délutánra elkészítem a WOODOO motort .Nemm lesz baj Ne is idegeskedj rendben?Eddig is ment, ezután is fog...ez Honda, nem megy tönkre csak úgy.
Áá, nem aggódok, csak idegesít... Holnap délután akarom kipróbálni újra! A múltkor nem volt teljesen lemerülve, de most biztosan taccsra vágta teljesen...
Nézegettem azt a képet, és lehet rá esély, h beszorult valami kábel?Nem akarunk itt most olyasmire gondolni (a pulzusod miatt), hogy ugyanolyan rejtély történhetett, mint a váltó olajjal .Nyugika, és lazaság .Holnap minden kiderül.Felteszed a friss daliás akkut, és bepöccen a gép
Akkor az nem az a régi mutatós fajta.Én arról le tudom itthon olvasni, hogy rendesen veszi-e.De ne aggódj, az a töltő, ami Neked van az jobb sztem.De egy éjszaka kevés egy lemerült akkunak hogy TOP-on legyen.A reptéren a technikusok azt mondták legalább egy napig kell tölteni.Lehet h nem volt az rendesen feltöltve sem.Holnap kiderül, addig ne is izgulj Ha holnap nem akarja, akkor átkot küldök rá, és meggondolja magát minnyá
Nekem is ferdeszemű ez már de igen annyira szedtem szét amennyire a képen látszik...
Hát ez így on-sight-ra elég X akta Az is lehet hogy pont most ment tönkre valami, de a szétszedés miatt ezt ki kéne zárni, és átnézni szerintem Gondolkodok majd rajta rendben?Mert az utóbbi hiba már CÍNAI Fesszab?nem tudom.Annyira szedted szét, amennyira látszik a képen?
Nem lehet, 500mA-al tölt, de nem látni, mert egy egyszerű univerzális töltő...múltkor egy éjszaka alatt teljesen föltöltődött.
Mentem utána vele, ki szerettem volna próbálni a halogéneket is, de így elég érdekes volt... gyengusz aksival... de működött minden...ami számomra érdekes volt, hogy akkor világított erősen a tompított, mikor fékeztem...
Milyen a töltő?Lehet látni rajta, hogy mekkora áramerősséget vesz föl?Arra érdemes ránézni időnként.
Nem is akarom szétszedni...csak átnézni azokat amikhez hozzá nyúltam... De így tettem, aksi már töltőn...
Na, talán akkor alakul is a molekula Biztosítékot nem verte le?
Az index nem igen lehet, mert minden kábelvégen van kis védőműanyag, DE jut eszembe, azt a hülye fénycsövet leszedtem a seggéről, na az is valahova oda volt kötve az aksi közelébe...ott van is egy nagy csomó kábel összegurgulyázva, na ott is lehet baj, mert onnan szedtem ki a fénycső kábelét...
Simán lemerülhetett az akksi, de ENZO tippje is tökéletes... velem a következő történt: aznap amikor elhoztam az NSR-t, hazafele már csúsztam is vele egy BMW miatt... utána beindult egyből, aztán kb...200-300 méter után megállt... hazáig toltam. Próbálgattam napokig indítgani, de semmi... Aztán amikor már a csavarhúzót beleállítottam az oldalidomba, áthívtam a szerelőmet... Kb fél óra után elémrakott egy kis kábeldarabot, ami zárlatot csinált... de fingja nem volt (és nekem sem), hogy honnan került az oda... :)
Nem lesz nagy baj, nyugi!
De most látom, hogy valóban rosszul írtam.Pedig én is tudom