Ne kevergesük össze a 80asokat-ötveneseket a 125-tel.
A honda mbx 50-80 technikailag szinte azonos az nsr 50-nel, ezekkel teljesen egyenértékű az 50es rg
A 80as ns1 és az rg 80is összemérhető, kb annyi a difi, hogy az ns1modernebb burkolatu.
Műszaki és egyébb téren ennek felel meg a legkorábbi ns125r
Innen válik a dolog ketté, mert a 90es évek elejétől a suzuki már nem fejlesztett semmit a kis motorjain, a honda meg igen.
Az nsr 125 utsó kiadásai mindenféle szempontból jobbak mint az rg 125 ök.
Szóval, az 50-80asok kb egyenértékűek, mindegyik 25+éves konstrukció alapvetően.
A 80as rg eléggé nagy motor, mert rendkívül sok lakatésze uygan az mint a 125 ös motoban, nehéz 50es nek eladni, ha összeakadsz egy rendőrrel.
nah srácok megcsináltam a gázadagoló reakció visszahúzó mechanikát. nem is volt bonyolult... de mostmár azért másképp reagál a gázadásra is meg a láncot is lefújtam láncsprayvel meg az indexet vissza ragasztottam, át törölgettem pamut ronggyal a gépet, guminyomást ellenőriztem, szóval ma ügyködtem rendesen.
Elsőre, ha nincs komolyabb tapasztalatod az üléspozícióval, és a teljesítménnyel, akkor utánfutó lehet, hogy jobb megoldás. Persze jó barátkozás lehet a vassal, ha mindjárt nagy túrába fogsz, viszont ha valami rejtett hibája van, és egyszer csak megáll az sem jó.
És egyébként ahogy beregiztem ide, 1-2 hét múlva jött is egy csaj, aki ugyanazért a motorért indult....nem is 2 hét volt, az előző héten happoltam el előle.
Sajnos annyira kellett sietni a motor miatt, hogy előbb volt meg, mint a jogsi.Azt még csak most csinálom.Egy alkalmi lehetőségre vagy ugrassz, vagy várhatsz a következőre...ha lesz egyáltalán, mert szezon van, és most már nem akarják majd őket eladni Ha Te még tudsz venni, akkor óriási mázlid lesz, mert ami nem roncs azzal vagy járnak, vagy váltani akarnak...és ez a ritkább.Én úgy lennék vele, h ha már eddig nem ment el, akkor lehúzok még 1 szezont, és majd télen adom akkor el.
De ha már meglett volna a jogsim, akármilyen kezdő vagyok hazahozom keréken, legfeljebb nem megyek pályán.Szerintem nem hagytam volna ki
Saját lábán hoztad, vagy valami szállító eszközön? Mert én kiemelem,hogy NAGYON kezdő vagyok és azért tartok egy 200-250 túrától első nagy megindulásra.. Persze, nektek ebben is biztos sokkal több tapasztalatotok van. Lehet annyira nem is lenne bátor egy 200 km..
Értem.Igen, azért biztosan kell h legyen ésszerű határ.Én olyan messziről hoztam fel(Pest mellé), hogy a szomszédos faluban az osztrák határátkelő hely volt.De csak ott volt megfelelő.
Én egyébként azt mondom(és sokan vannak így vele), hogy ha messze van a megfelelő gép, akkor messze kell érte menni.Mennyivel jobb egy szar, amit a szomszédban veszel?Úgyis az életed része lesz(egy ideig mindenképen), akkor kezdődjön egy nagy kalanddal.Csak egyszer kell lemenni érte, ne az a +15 ezer határozza meg a jövőben azt hogy mennyit kell rákölteni.Ha messze van, és jó, akkor uzsgyi
80-s Rg-t néztem és messze gondoltam,hogy az nsr jobb. Igazábűl NSrből is 50-st akartam,mert a 125-s jogsi várat magára. Meglátjuk. Mindenesetre valszeg az RG 80 marad. Bár attól is kicsit félek, hisz azt se szabadna igazából B-s jogsival vezetni..
Igen, én is direkt akartam tiszta gépet, Valóban nem adnám ezt fel(habár sokkal több így a vesződségem, de muszáj végig vinni).Mázlink volt ezekkel h rendszámosak, mert igazi ritkaság
mert ha nem akkor elég nehéz beszerezni